quote:
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks eens op paiq zitten
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Je begint weer aan het avontuur?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Succes!
Inderdaad veel te makkelijk ;-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!
Dan beëindig je de speeddate of battle date toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.
In de praktijk denk je waarschijnlijk ook regelmatig 'help ik wil deze twee sukkels allebei niet', maar aan de andere kant: paiq moet je niet zo serieus nemen. Leuke afleiding, en als er ineens wat uitkomt is dat lachen. Zo niet, no stress.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellen
Klopt. Iedereen kent mijn privélevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]Stoere praatjes, iedereen hier weet wel beter.
Nee, een helequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef eentweedeleven het volgende:
Is FOK! ook een halve datingsite dan?
Whahah ben te lang weggeweest hier geloof ik...quote:
Daar is de DM/PM voorquote:
Hahah ik zou dat serieus uren kunnen doen om leedvermaak..quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Was ook niet al te serieus hoor....quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar is de DM/PM voor
De afwijzing/date mag je daarna in geuren en kleuren hier vertellen
Je doet aan dammen en schaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb wel eens battledate verloren, omdat ik aan sport deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |