En nu deed je het niet want?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Silenus het volgende:
Iemand die me na 15 minuten chatten uitnodigt om de kroeg in te gaan om 23u.
Tsja, we wonen op 10 minuten fietsen...in m'n studententijd had ik dit sowieso gedaan. Kut, mijn wilde leven is voorbij.
Bedanken voor het time-wasten....quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
dat is echt belachelijk flauw idd..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Wat doe je daar dan??
Allemaal mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?
Dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Cue_ het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Heb je het hem wel gevraagd Sanne?
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.quote:
Da's niet handig...quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reactiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reacties
Niet iedereen is perfectquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Laat je niet beetnemen. Weissman is allang voorzien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwen
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.quote:Gewoon gaan, je gaat er echt niet dood aan hoor. En als het uit loopt op niks lopen er nog meer vrouwen rond dan wij in deze SC bij elkaar kunnen date in onze hele leven.
Ik denk dat je er teveel van verwacht of teveel hoop in je date hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.
[..]
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.
Volgens mij geef ik gew te snel op en verwacht ik te veel van een vrouw; waar denk jij dat het aan ligt ?
Dan loopt het dus op niks uit, en vinden ze mij niet interessant genoeg. Wat doe ik verkeerd ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je er teveel van verwacht of teveel hoop in je date hebt.
Probeer gewoon eens met open vizier er in te gaan. Gewoon zien hoe het gaat lopen.
Ben je hun type niet. Denk je dat al onze date's goed verlopen dan? Mijn laatste date liep ook op niks uit. Ze had geen humor, echt totaal niet! En zij vond mij kennelijk ook geen relatie materiaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan loopt het dus op niks uit, en vinden ze mij niet interessant genoeg. Wat doe ik verkeerd ?
Wat een arrogante houding, bahquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je hun type niet. Denk je dat al onze date's goed verlopen dan? Mijn laatste date liep ook op niks uit. Ze had geen humor, echt totaal niet! En zij vond mij kennelijk ook geen relatie materiaal.
Wat ik fout deed? Geen idee, boeit mij ook niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een arrogante houding, bahGeen wonder dat ze jou niet wil.
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]uhm juist ja
Aldus het onzekere ventje dat niet eens met een vrouw durft af te spreken
Want het komt door wat....?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]uhm juist ja
Aldus het onzekere ventje dat niet eens met een vrouw durft af te spreken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Izzit het volgende:
[..]
Laat je niet beetnemen. Weissman is allang voorzien.
De verhalen hier moet je echt met een korrel zout nemenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.
[..]
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.
Volgens mij geef ik gew te snel op en verwacht ik te veel van een vrouw; waar denk jij dat het aan ligt ?
Anders zouden we hier ook niet meer massaal met z'n allen posten denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Meer dan genoeg verhalen hier die niet goed aflopen, meer dan met een positieve afloop denk ik zelfs.
Je mag op mij oefenen hoor Weiss...ik haal die angst wel bij je weg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.
Je moet wel heel veel geduld hebben met paiq heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Sannne het volgende:
Mijn laatste date (van zaterdag) vertrekt volgende maand voor minimaal een jaar naar Zuid Afrika, dus eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat die klik er niet was
Ik ga ook maar eens Paiq proberen denk ik, na jullie verhalen!
Heb net al een speeddate gehad.. Niet helemaal leuk, maar ging wel snel, en heb al een nieuwe wachten.. Maar die is 24quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel geduld hebben met paiq heb ik gemerkt.
quote:
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks eens op paiq zitten
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Je begint weer aan het avontuur?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Succes!
Inderdaad veel te makkelijk ;-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!
Dan beëindig je de speeddate of battle date toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.
In de praktijk denk je waarschijnlijk ook regelmatig 'help ik wil deze twee sukkels allebei niet', maar aan de andere kant: paiq moet je niet zo serieus nemen. Leuke afleiding, en als er ineens wat uitkomt is dat lachen. Zo niet, no stress.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellen
Klopt. Iedereen kent mijn privélevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]Stoere praatjes, iedereen hier weet wel beter.
Nee, een helequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef eentweedeleven het volgende:
Is FOK! ook een halve datingsite dan?
Whahah ben te lang weggeweest hier geloof ik...quote:
Daar is de DM/PM voorquote:
Hahah ik zou dat serieus uren kunnen doen om leedvermaak..quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Was ook niet al te serieus hoor....quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar is de DM/PM voor
De afwijzing/date mag je daarna in geuren en kleuren hier vertellen
Je doet aan dammen en schaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb wel eens battledate verloren, omdat ik aan sport deed.
Naar Thailand ga je toch ook maar met 1 doel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Bij mij werd laatst een speeddate geannuleerd toen ik vertelde dat ik naar Thailand op vakantie was geweest.
Kreeg ineens zo'n pop up: "Die en die heeft je verwijderd. Haar laatste woorden waren:
Oh, je bent zeker voor een bepaald doel gegaan :S
Whahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Bij mij werd laatst een speeddate geannuleerd toen ik vertelde dat ik naar Thailand op vakantie was geweest.
Kreeg ineens zo'n pop up: "Die en die heeft je verwijderd. Haar laatste woorden waren:
Ik ben er ook eens geweest. Met een vriend. Hoe hard je ook je best doet, ze hebben de conclusie al klaar... Dat het verder gewoon een prachtig land is gaan ze aan voorbijquote:
zon zee en jungletrips.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Naar Thailand ga je toch ook maar met 1 doel?
Goedkope vakantie....
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Vind het toch wel een hoog aantal waar ik nog niet bij stilgestaan had. Maar gezien je reactie hoef ik mij geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
Waar zou je je dan precies zorgen over moeten maken?
Hoogstwaarschijnlijk omdat RP van Telegraaf Media Group is en vrij veel geld heeft voor online en offline marketing. Lycos is niet groot toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef eentweedeleven het volgende:
Kan iemand verklaren waarom RP en Lycos zo groot zijn en Paiq relatief klein?
Tsja, je moet je sowieso nooit zo snel 'zorgen maken'. Schiet je ook eigenlijk weinig mee op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Vind het toch wel een hoog aantal waar ik nog niet bij stilgestaan had. Maar gezien je reactie hoef ik mij geen zorgen te maken.
Meen dat Lycos en RP afwisselend de grootste zijn? Je zou toch denken dat mond op mond krachtiger zou zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk omdat RP van Telegraaf Media Group is en vrij veel geld heeft voor online en offline marketing. Lycos is niet groot toch?
Relatieplanet en Lycos (al ken ik die laatste eigenlijk niet) hebben natuurlijk ook gewoon mond op mond. En bovendien, als mond op mond veel krachtiger zou zijn zou je wel minder reclame zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef eentweedeleven het volgende:
[..]
Meen dat Lycos en RP afwisselend de grootste zijn? Je zou toch denken dat mond op mond krachtiger zou zijn.
Haha doen!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahah ik zou dat serieus uren kunnen doen om leedvermaak..![]()
Moeten we paiqvriendjes worden en doe ik de voorselectie en stel ik ze daarna aan jou voor
Ze begon al meteen met ".. zijn jullie ook van die sportieve mannen?". Hoogstwaarschijnlijk gevalletje "volslank".quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef mr-green het volgende:
De verhalen hier moet je echt met een korrel zout nemenHet lijkt mij dan ook dat de meeste dates eerder zullen falen dan positief zullen uitvallen! En dat is volgens mij ook logisch. Je leert iemand (een beetje) kennen via online chatten en gaat dan een keer afspreken. Tot het moment dat je met iemand afspreekt weet je eigenlijk nog vrij weinig van iemand. Ja je weet vaak de interesses etc maar een klik kan je ''vaak'' pas weten als je elkaar ontmoet.
Punt is dat je online daten als een hulpmiddel moet zien (volgens mij). Ik maak weinig gebruik van online daten maar snap wel dat men dit veel gebruikt. Het zorgt er namelijk voor dat je sneller in contact kan komen met andere en dit kan resulteren in een afspraak![]()
Die stap om dan naar de date te gaan is aan jou maar die zou ik wel met beide handen aanpakken. Ook al is het eng. Zie het als solliciteren naar een nieuwe baan. Dat kan je ook aanleren
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Meer dan genoeg verhalen hier die niet goed aflopen, meer dan met een positieve afloop denk ik zelfs.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef Sekhmet het volgende:
Je mag op mij oefenen hoor Weiss...ik haal die angst wel bij je weg.
Zoek even op versierblunder reeks van jaren geleden. Die draaide bijna op mijn verhalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.
Mss is het toeval elke keer, maar als ik inlog zie ik alleen maar verhalen over knallende-vuurwerk-sex.
[..]![]()
![]()
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.
Mss is het toeval elke keer, maar als ik inlog zie ik alleen maar verhalen over knallende-vuurwerk-sex.
[..]![]()
![]()
Lexa bedoel ik dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ken lycos helemaal niet als dating site, dat was toch altijd voor gratis webhosting en webmail?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?
In dat geval mag je m'n ICQ hebben, ik heb wel zin in een kletsje
soort zoekt soortquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?
In dat geval mag je m'n ICQ hebben, ik heb wel zin in een kletsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |