Hij is zo'n beetje de definitie van playerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk dit filmpje voor je gaat stappen.
Ga wel stappen als je geen zin hebt. Dan worden je "versier skills" onafhankelijk van je emoties. Zodra je je goed voelt, zit je op turbo zeg maar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:33 schreef M1stral het volgende:
Je straalt uit wat je bent. Ga niet stappen als je geen zin hebt.
Ga je wel, dirk je gewoon goed op. Wees verzorgd, kleed je goed. Wees vooral jezelf. Voel je je prettig, dan straal je dat uit.
Kijk voor de grap eens in de spiegel voordat je de deur uit gaat.En dan niet om je haar te doen. Even jezelf toespreken... Damn, wat zie jij er goed uit vanavond. Als je spiegelbeeld terugpraat dan is er overigens iets mis met je
Ja sorry ik heb nou eenmaal een druk schema.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Moet je t vooral gaan quotenterwijl we al tig posts verder zijn
My bad.quote:
Vriendschap, seks, liefde, jezelf vermaken op dat moment, alles dus om je leven nog spannender te maken. Het is een goede gewoonte om alle/meer kansen te grijpen en je kansen te vergroten, iets wat vaak nagelaten wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:49 schreef ook_gek het volgende:
En het nut van dat alles is dan precies wat?
Je enkel richten op die speciale vrouw of man die je hartje sneller laat kloppen en niet op jezelf schiet inderdaad niet op, vooral als je al geen casanova bent. Juist lekker naar buiten gaan, gesprekken aanknopen met wildvreemden en niets forceren zorgt ervoor dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dus aantrekkelijker wordt voor de ander.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
<knip>
Verder wil ik kenbaar maken voor de mensen die moeite hebben, dat ze niet teveel op 1 vrouw moeten gaan richten die toevallig in hun leven voorbij komt maar zich meer moeten gaan richten op hunzelf en daarbij nieuwe gewoontes introduceren die hun eigen kansen vergroten voor de langere termijn.
Squat je al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Je enkel richten op die speciale vrouw of man die je hartje sneller laat kloppen en niet op jezelf schiet inderdaad niet op, vooral als je al geen casanova bent. Juist lekker naar buiten gaan, gesprekken aanknopen met wildvreemden en niets forceren zorgt ervoor dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dus aantrekkelijker wordt voor de ander.
Ik kom me hier ook maar schoorvoetend aanmelden, moet er zelf ook weer even wennen aan het versieren enzo..
Ik prefereer de term bipsoefeningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Squat als in beenspier-oefeningen?
Dagelijks, voor de spiegelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bipsoefening
Nee, dan zou ik niet meer kunnen lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dagelijks, voor de spiegelJij ook?!
En bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Kingtoppie lijkt de nieuwe Benzin te worden
Ook_gek heeft zeker wel z'n kuren, maar ach, zo heeft iedereen wel watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En bedankt.
/ Heb gewoon een hekel aan Ook_gek zijn bullshit.
Inderdaad. Gewoon die kerel op z'n plek zetten en verder gaan met het topic. We moeten niet blijven hangen, maar vooruitgang boeken. Vraagt ie een lijstje, geef dan een lijstje ... en door!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook_gek heeft zeker wel z'n kuren, maar ach, zo heeft iedereen wel wat
*Haat*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef ook_gek het volgende:
Oeh leuk!! We starten een ik haat ook_gek clubje!
Nice!
Kom maar hierquote:
Love hurtsquote:
Vast wel bij KT.quote:
Ik ben een slecht en gehaat persoon. Dat schijnt goed te werken bij de vrouwen, dus waar gaan we heen vanavondquote:
M'n stam"kroeg"!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vast wel bij KT.
Wil je een handtekening?
[..]
Ik ben een slecht en gehaat persoon. Dat schijnt goed te werken bij de vrouwen, dus waar gaan we heen vanavond
ben gek op kroegen dus ik vind het een top idee!quote:
Het is niet echt een kroeg vandaar de "..."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben gek op kroegen dus ik vind het een top idee!
DM maar hoe, waar en hoe laat
laten we het een dans cafe noemen dan, ook prima. Ik stap al aardig wat jaartjes dus ben heel wat gewendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het is niet echt een kroeg vandaar de "..."
Discotheek vind ik zo ouderwets klinken :p
Aardig wat jaartjes.. 5, 10? Ik hang op een zielige 3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laten we het een dans cafe noemen dan, ook prima. Ik stap al aardig wat jaartjes dus ben heel wat gewend
Waarom internet daten als er genoeg vrouwen zijn in de kroeg? Dan hoef je ook geen specifieke tijd af te spreken en weet je eerder van elkaar of het klikt of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben gek op kroegen dus ik vind het een top idee!
DM maar hoe, waar en hoe laat
Je stelt de vraag denk ik verkeerd. Je zult je moeten afvragen waarom niet? Je vergroot je vis vijver enorm. Hoeveel vrouwen zijn er in de kroeg? Laten we gek zeggen 175 vrouwen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom internet daten als er genoeg vrouwen zijn in de kroeg? Dan hoef je ook geen specifieke tijd af te spreken en weet je eerder van elkaar of het klikt of niet.
Blijkbaar wel, anders ging je wel alleen naar de kroeg ipv naar matches kijken onlinequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je stelt de vraag denk ik verkeerd. Je zult je moeten afvragen waarom niet? Je vergroot je vis vijver enorm. Hoeveel vrouwen zijn er in de kroeg? Laten we gek zeggen 175 vrouwen?
Ik kijk net op de site en ik heb op alleen mijn match profiel, in mijn geval in de buurt 1397 vrouwen die aan mijn zelf gestelde voorkeuren voldoen. Je vergroot je vis vijver dus enorm.
En waarom een specifieke tijd afspreken? Nergens voor nodig. Je stuurt op een dood moment een berichtje, en als daar een leuke reactie op komt kan je al snel je 06nummer voor whatsapp geven. En via whatsapp snel een datum voorstellen om wat te drinken.
Ondertussen ga je gewoon door met je huidige leven en kom je ook nog eens vrouwen in het uitgaansleven tegen.
Win - win situatie dus.
Tevens ben ik er totaal niet op uit om elke keer een andere vrouw in bed te hebben, zoveel mogelijk 06 nummers scoren of zoveel mogelijk te zoenen. Die tijd ben ik echt ontgroeid. En ik heb ook geen vrouwen nodig om plezier te hebben.
Wij staan in dat laatste er totaal verschillend in.
Paiq zegt niets. Dont worryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef fokker2.0 het volgende:
damn.. ik heb n hoop opnieuw te leren.
zelfs op dat paiq verneuk ik t
Vreemde beredenering? Ik ga toch ook meerdere dagen per week op stap / naar de kroeg. Dus wat is het probleem? En nee ik heb dus geen vrouwen nodig om het leuk te hebben. Ik ben helemaal niet bezig met zoveel mogelijk vrouwen te scoren enz. Ik ga op stap voor een drankje met vrienden en gezelligheid en op stap voor de muziek. De rest is pure bijzaak. In tegen stellen tot wat jij doet. Jij wilt scoren, scoren en scoren en dan nog meer scoren want dat maakt jou beter. En daar haal jij je plezier uit. Dat is natuurlijk prima. Maar die tijd heb ik al jaren geleden gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders ging je wel alleen naar de kroeg ipv naar matches kijken online![]()
Ja en? Veel van die vrouwen staan trouwens ook op een dating site, het is iets extra's meer niet. Het lijkt wel als of jij bij de groep behoord die van mening is dat alleen kansloze mensen op een dating site staan. En je eigelijk te goed voelt? Of zit ik er naast? Dat brengt mij direct op de vraag hoe jij tegen over een dating site staat. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Er zijn letterlijk duizenden vrouwen buiten, pleintjes met meerdere cafe's.
Ik sluit vrouwen nooit uit natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar tijdens pauze, in de bus, in de file enz is het vrij lastig om een half uurtje naar buiten te gaan he. Dat bedoelde ik dus met dode momenten. En daar komt nog bij dat elke avond de kroeg in te gaan ook weer zo iets isquote:Als we het hebben over visvijver vergroten, zou je het beste eerlijk tegen jezelf kunnen zijn: ben je bezig met vrouwen ja of nee? Zo ja, dan besteed je een half uurtje extra buiten, dan zijn er veel meer vrouwen. Online gedoe lijkt een soort comfortzone bij je.
Ik denk dat je zoals je wel vaker doet het in het extreme trekt. Geen vrouwen nodig hebben om het leuk te hebben staat echt niet gelijk aan niet met vrouwen bezig zijn. Zo zwart wit is het niet.quote:Dusja, be honest. Als je niet met vrouwen bezig was, dan had je al helemaal geen internet date profiel ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om er geen mega discussie van te maken, zal ik naar de kern gaan: Wat is jouw motief/motivatie om te gaan internet daten? Als je het hebt over visvijver vergroten, dan heb je het toch over "scoren", of vis vangenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vreemde beredenering? Ik ga toch ook meerdere dagen per week op stap / naar de kroeg. Dus wat is het probleem? En nee ik heb dus geen vrouwen nodig om het leuk te hebben. Ik ben helemaal niet bezig met zoveel mogelijk vrouwen te scoren enz. Ik ga op stap voor een drankje met vrienden en gezelligheid en op stap voor de muziek. De rest is pure bijzaak. In tegen stellen tot wat jij doet. Jij wilt scoren, scoren en scoren en dan nog meer scoren want dat maakt jou beter. En daar haal jij je plezier uit. Dat is natuurlijk prima. Maar die tijd heb ik al jaren geleden gehad
[..]
Ja en? Veel van die vrouwen staan trouwens ook op een dating site, het is iets extra's meer niet. Het lijkt wel als of jij bij de groep behoord die van mening is dat alleen kansloze mensen op een dating site staan. En je eigelijk te goed voelt? Of zit ik er naast? Dat brengt mij direct op de vraag hoe jij tegen over een dating site staat. Daar ben ik wel benieuwd naar.
[..]
Ik sluit vrouwen nooit uit natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar tijdens pauze, in de bus, in de file enz is het vrij lastig om een half uurtje naar buiten te gaan he. Dat bedoelde ik dus met dode momenten. En daar komt nog bij dat elke avond de kroeg in te gaan ook weer zo iets iseen dating site moet je zien als een extra verlengstuk.
[..]
Ik denk dat je zoals je wel vaker doet het in het extreme trekt. Geen vrouwen nodig hebben om het leuk te hebben staat echt niet gelijk aan niet met vrouwen bezig zijn. Zo zwart wit is het niet.
Verlengstuk niets meer. Je moet eens durven iets anders te doen dan het gebruikelijke. Ik draai al zeer lang mee in het nachtleven, dus tijd om eens iets anders er bij te doen. Kan prima tussendoor zoals aangegeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om er geen mega discussie van te maken, zal ik naar de kern gaan: Wat is jouw motief/motivatie om te gaan internet daten?
Nee dat maak jij er van, puur en alleen om je eigen gedachte spinsels te bevestigen.quote:Als je het hebt over visvijver vergroten, dan heb je het toch over "scoren", of vis vangen?
Ben ik met je eens. Er zijn mannen en vrouwen die al hun hoop op 1 berichtje vestigen. En echt hopeloos op zoek zijn!quote:Internet daten kan nadelig en voordelig zijn, afhankelijk van je motieven en vooral hoe je het doet. Eerlijk zijn tegen jezelf helpt je het meest
Verlengstukje van wat? Je motief is nog niet helemaal duidelijk bij mij ivm dating sites. Is het voor een relatie, sociaal contact, seks, of weet je het niet? Bij het laatste kan ik me niet voorstellen wat voor meerwaarde het dan heeft als je toch niet weet wat je wilt en dat je er dan zin in hebt om de moeite te nemen om in te loggen. Je moet ergens die inspiratie/motivatie vandaan halenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verlengstuk niets meer. Je moet eens durven iets anders te doen dan het gebruikelijke. Ik draai al zeer lang mee in het nachtleven, dus tijd om eens iets anders er bij te doen. Kan prima tussendoor zoals aangegeven.
Ik hoorde steets meer en verschillende verhalen over de dating site ervaringen. Ipv direct een mening te vormen ben ik het gaan ervaren.
[..]
Nee dat maak jij er van, puur en alleen om je eigen gedachte spinsels te bevestigen.
Op een dating site staan namelijk ook genoeg vrouwen die niet of niet meer op stap gaan. Een groot deel van rond de 30tigers gaan niet veel meer op stap, een deel er van probeerd een dating site. Vrouwen die je dus bijna niet gaat tegen komen met stappen. <-- vis vijver vergroten dus!
En wie weet zit er een leuke tussen, en of dat nou op een dating site of in de kroeg is maakt mij niks uit. Maar het scoren om het scoren ben ik dus niet meer van, was een leuke tijd. Maar uit eindelijk kom je er achter dat het zeer oppervlakkig is. En vaak ook 1 grote luchtbel. En dat is het grote verschil tussen jou en mij. En ik den het verschil tussen jou en de grootste deel van de mannen hier.
[..]
Ben ik met je eens. Er zijn mannen en vrouwen die al hun hoop op 1 berichtje vestigen. En echt hopeloos op zoek zijn!
Er zijn ook mensen die het er bij doe het een kansje geven maar het allemaal niet te serieus nemen. En ik denk dat het laatste de juiste instelling is.
Uit eindelijk is iedereen op zoek naar de "ware" die persoon waar je hopelijk samen mee achter een looprekje beland. Ik dus ook. Dating site is daar dus een verlengstuk van. Je moet niks uitsluiten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verlengstukje van wat? Je motief is nog niet helemaal duidelijk bij mij ivm dating sites. Is het voor een relatie, sociaal contact, seks, of weet je het niet? Bij het laatste kan ik me niet voorstellen wat voor meerwaarde het dan heeft als je toch niet weet wat je wilt en dat je er dan zin in hebt om de moeite te nemen om in te loggen. Je moet ergens die inspiratie/motivatie vandaan halenZou je deze vraag kunnen beantwoorden?
Verkeerd beeld van wat? Want hier raak je me heel even kwijt.quote:De kunst is juist om vrouwen enorm goed te leren kennen, oppervlakkigheid is slecht, daar ben ik het met je eens. Hoe oppervlakkiger het is, hoe lastiger het is om haar te houden. Vrouwen moet je juist kunnen raken in haar diepste gevoelens, ik denk dat je een verkeerd beeld hebt.
Bedankt voor de duidelijke uitleg en ben blij dat je open bent. Ja, datingssites zijn in principe niet slecht, alleen uitkijken voor valkuilen zoals dat het een nieuwe comfort zone kan vormen en dat je niet teveel tijd besteed aan iemand die je nog niet kent. Ik deed nooit aan datingssites maar wel aan internet dating. Het gevaar is alleen dat je "beloond" wordt door het klikken op je muis en het typen van dingen op je toetsenbord en soms zelfs flink tegenvallende vrouwen ontmoet, in plaats van uit je comfortzone te gaan overdag op straat en er echt voor te gaan in de meest vreemde situaties waarbij je als persoon groeit. Het proces als jij als persoon is belangrijker dan "resultaat".quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit eindelijk is iedereen op zoek naar de "ware" die persoon waar je hopelijk samen mee achter een looprekje beland. Ik dus ook. Dating site is daar dus een verlengstuk van. Je moet niks uitsluiten.
Tevens is het vergroten van je vis vijver. Vergeet niet dat een single leven duur is over het algemeen. Hypotheek, hoge huur en vaste lasten noem maar op. Die vrouwen zijn dus niet elk weekend op stap. Die kom je tegen bij de appie, in de lift of bv op een dating site bv. Je kan moeilijk 24uur per dag op stap zijn of voor de appie liggen. Je vergroot gewoon je gebied, alles is bijzaak.
[..]
Verkeerd beeld van wat? Want hier raak je me heel even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |