ik heb 170 paiq contacten gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.
Mss is het toeval elke keer, maar als ik inlog zie ik alleen maar verhalen over knallende-vuurwerk-sex.
[..]![]()
![]()
Klinkt als een fulltime baan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef m1st1g het volgende:
+/- 50 paiq contacten waaruit er 6 dates zijn gekomen. 1 date is wat langer blijven plakken maar uiteindelijk is ook dat niets geworden.
Knuz was leuk voor de chat en de meets die daar in georganiseerd werden.
Okcupid pas 1 date gehad maar de dame bleek in het echt +/- 40 kilo zwaarder.
Alternatief daten is echt niets voor mij.
Badoo is leuk om mensen terug te vinden maar daten werkt daar echt niet (tenzij je de aangeboden commerciële dates mee wil rekenen).
Relatieplanet ga ik Binnenkort maar eens afstruinen.
Als ze op de foto die ze plaatst er al stevig uitziet, dan voorspel ik niet veel goeds voor andere foto's, althans als je niet van stevig houdt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef All-out het volgende:
ik heb net ook weer een leuke speeddate gehad op paiq, veel overeenkomsten en het chatten ging erg vanzelf allemaal, we scoren ook nog vet goed (9 en 9.2)
alleen jammer dat ze er wat stevig uitziet op haar enige, minuscule foto... :/
maar toch nog maar even afwachten tot ze wat meer plaatst
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Silenus het volgende:
Dat niet, maar wel doorgelopen. Geen zin in een 'hoii euhhh hoe is het nou? Ja goed? Werk je nog steeds bij dat? En ja, haha, ga je broccoli eten? Zozo. Nou eh doei'-gesprek.
Ja maar daar zit ik helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga Paiq ook maar eens proberen dan, na al jullie verhalen.
Tot nu toe is het nog veel zoeken en uitproberen, haha.
ik zit ook op RP en krijg wel regelmatig interesse berichtjes van vrouwen maar het zijn mijn types gewoon niet dus laat ik het maar, ik heb af en toe ook het idee dat het fake accounts zijn om je maar op RP te houden. En die enkeling die er dan nog aardig uitziet daar krijg je dan geen berichtje meer van terug, vreemd, toon dan geen interesse..quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef eentweedeleven het volgende:
Na een weekje in het online dating gebeuren te zitten moet ik toch net als de meeste hier concluderen dat Paiq gewoon het leukste is. Ik vind RP echt een drama. Ik heb het idee dat de verhouding man vrouw daar zo scheef is dat zelfs de lelijkste vrouwen overladen worden met berichten. Ik betrap me er zelf ook op dat ik puur om reacties te krijgen vrouwen aanspreek die ik in het echte leven niet eens zou zien staan
Echte hosselaar jij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet vanaf april om de week of 2 weken in de buurt zijn voor cursus tot begin volgend jaar
Uit jouw mond doet me dat genoegenquote:
Tja als ik toch in de buurt ben, waarom niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daten uit gemak. Echt de weg naar het hart van een vrouw.![]()
The only way to a woman's heart is along the path of torment. I know none other as sure.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
Tja als ik toch in de buurt ben, waarom niet?
Die markies was geen Fokkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
The only way to a woman's heart is along the path of torment. I know none other as sure.
Marquis de Sade
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.quote:
De echte baas aan het werkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.
Ja en dan zeker vieze plaatjes posten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.
Ja, nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan zeker vieze plaatjes posten?
Jullie nemen me iets te serieus hier soms overigens
Ja, nee, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
haha, sowieso.. betalen voor een datingsite?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef ringomanic het volgende:
Was er trouwens ingetrapt op 65 munten te kopen. blijkt dus dat je na een bepaalde tijd de foto's van diegene automatisch te zien krijgt.. Heel slim van mezelfNja voor die 1,30¤.. Daar lig ik niet wakker van
Achja 1,30¤ dat vind ik het geld niet.. Stelt niks voor maar ik doe het niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef All-out het volgende:
[..]
haha, sowieso.. betalen voor een datingsite?
vrouwen kosten al genoeg geld zonder dat je je best doet
Mensen hebben je doot, je gaat geweldig op je plaat..... En dan is dit je excuusquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Oeh oeh oeh zit met een stads genote van je op paiq!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier weer mee ophouden?
Trek je conclusies maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen hebben je doot, je gaat geweldig op je plaat..... En dan is dit je excuus
Kans-loos.
Wees een vent en kom niet met zulke kut smoesjes
[..]
Oeh oeh oeh zit met een stads genote van je op paiq!!!
Zie hier onder, het valt meerdere mensen al opquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom chatten danquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Sannne het volgende:
Zow, na een dagje druk heen en weer gevlieg effe op de bank met Paiq. In een kwartier al iets van 10 battledates aangeboden gekregen, die weiger ik toch, lijkt me niet echt leuk..
En mannen, gebruik eens een hoofdletter voor jullie naam..
Benieuwd of ik nog ga chatten vanavond
Dat jullie geen onderscheid kunnen maken tussen wanneer ik serieus ben op een forum en wanneer niet is niet mijn probleemquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie hier onder, het valt meerdere mensen al op
Hey maar succes he, gewoon blijven door gaan. Hebben wij ook wat leuks om te lezen.
[..]
[..]
[..]
Mag hopen voor je van nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat jullie geen onderscheid kunnen maken tussen wanneer ik serieus ben op een forum en wanneer niet is niet mijn probleem
Je denkt serieus dat ik op datingsites hetzelfde soort berichten stuur ofzo?
Altijd krijg ik de schuldquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef minthy het volgende:
Gaat dit topic weer verneukt worden door SC, ja?
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd krijg ik de schuld
OT: Ik heb vrijdag een date
Joh waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie ga je blowen, Spez?quote:
Vertel meer!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef eefje801 het volgende:
Hmm ja ik en stoppen met datingsites, de laatste der Mohicanen willen wissen en dan zomaar toch weer eens een leuk contact opdoen. Gewoon nog maar niet stoppen dusBinnenkort een date vermoed ik zo, leuk, maar eerst maar eens een foto vragen want wil geen Viking taferelen..al is dat natuurlijk wel erg grappig voor in het topic
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk benquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
Foto?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jij en stoppen met daten is als de Paus die christelijk wordt..... ze vind dat gewoon veel te leuk
Dit!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springen
En dit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
Het is dus niet bij iedereen één en al hete passionele sex ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Statistisch gezien, zuigt online daten gewoon. (althans, dit is mijn ervaring)
Iets met te lang droog staan ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat je juist het 'voorstelpraatje' moet zien te voorkomen, dan krijg je al gauw werk/woonsituatie en dan is het 3 min voorbij. Je kan net zo goed iemand vragen wat z'n mooiste reis was, z'n eerste herinnering, mooiste feest, belangrijkste levensles of weet ik t. Dan krijg je al sneller een idee wie iemand is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?
Stomquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Date gaat niet doorkwam wat tussen
Nou ja beter zo dan dat je daar staat en er komt niemand opdagen... Iemand dat wel eens meegemaakt? (ik niet btw).
quote:
Niet iedereen, maar wel velen hier ja. Het zal met wanhopigheid van doen hebben. Ik heb af en toe weleens te doen met vrouwen op datingsites als ik het zo nu en dan eens lees.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Dat kan wel voor de andere leuke momenten opleverenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:45 schreef Sannne het volgende:
Dat speeddaten lijkt me horror... Ik ben altijd van het even los komen, en dan kan ik mezelf pas laten zien hoe ik echt ben. In het begin kakel ik een beetje over de meest stompzinnige dingen..
Dus dat zou echt NIKS voor mij zijn haha.. Ben benieuwd naar je verslag!!
Nu naar een verjaardag dan maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Wat doe je dan? In de zin van: reageer je dan nog op hem?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Jij: Oh, ik ben best wel avontuurlijk, waar woon je ergens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef bizzle het volgende:
Menn wat een pauper op badoo:
Zij 09:09
hee
Ik— 09:10
hallo
Zij — 09:10
hoe is het
Ik — 09:10
goed hoor. met jou?
Zij — 09:11
ook hoor lekker vrij vandaag
Ik — 09:12