quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd krijg ik de schuld
OT: Ik heb vrijdag een date
Joh waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie ga je blowen, Spez?quote:
Vertel meer!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef eefje801 het volgende:
Hmm ja ik en stoppen met datingsites, de laatste der Mohicanen willen wissen en dan zomaar toch weer eens een leuk contact opdoen. Gewoon nog maar niet stoppen dusBinnenkort een date vermoed ik zo, leuk, maar eerst maar eens een foto vragen want wil geen Viking taferelen..al is dat natuurlijk wel erg grappig voor in het topic
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk benquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
Foto?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jij en stoppen met daten is als de Paus die christelijk wordt..... ze vind dat gewoon veel te leuk
Dit!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springen
En dit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
Het is dus niet bij iedereen één en al hete passionele sex ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Statistisch gezien, zuigt online daten gewoon. (althans, dit is mijn ervaring)
Iets met te lang droog staan ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat je juist het 'voorstelpraatje' moet zien te voorkomen, dan krijg je al gauw werk/woonsituatie en dan is het 3 min voorbij. Je kan net zo goed iemand vragen wat z'n mooiste reis was, z'n eerste herinnering, mooiste feest, belangrijkste levensles of weet ik t. Dan krijg je al sneller een idee wie iemand is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?
Stomquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Date gaat niet doorkwam wat tussen
Nou ja beter zo dan dat je daar staat en er komt niemand opdagen... Iemand dat wel eens meegemaakt? (ik niet btw).
quote:
Niet iedereen, maar wel velen hier ja. Het zal met wanhopigheid van doen hebben. Ik heb af en toe weleens te doen met vrouwen op datingsites als ik het zo nu en dan eens lees.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Dat kan wel voor de andere leuke momenten opleverenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:45 schreef Sannne het volgende:
Dat speeddaten lijkt me horror... Ik ben altijd van het even los komen, en dan kan ik mezelf pas laten zien hoe ik echt ben. In het begin kakel ik een beetje over de meest stompzinnige dingen..
Dus dat zou echt NIKS voor mij zijn haha.. Ben benieuwd naar je verslag!!
Nu naar een verjaardag dan maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Wat doe je dan? In de zin van: reageer je dan nog op hem?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Jij: Oh, ik ben best wel avontuurlijk, waar woon je ergens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef bizzle het volgende:
Menn wat een pauper op badoo:
Zij 09:09
hee
Ik— 09:10
hallo
Zij — 09:10
hoe is het
Ik — 09:10
goed hoor. met jou?
Zij — 09:11
ook hoor lekker vrij vandaag
Ik — 09:12
ik ook. ben nog aan het uitslapen haha
Zij— 09:12
haha ik doe een poging
Zij — 09:12
lag pas kwart over twee
Zij — 09:12
maar kan niet meer slapen haha
Ik— 09:13
uitgeweest?
Zij — 09:13
niet echt stappen, maar wel in de kroeg hier op het dorp
Ik— 09:13
oke
Zij — 09:15
was iets te gezellig haha
Ik — 09:18
ach als je toch vrij bent..
Zij — 09:18
daarom
Zij— 09:19
miste alleen een vent naast me haha
Ik — 09:19
oh? :p
Zij — 09:20
had wel zin in een avontuurtje ^^
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
"ik kon niet meer slapen haha"
Is idd erg grappig![]()
![]()
lig in een deuk hier
Inderdaad, nu je het zegt hahaquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
"ik kon niet meer slapen haha"
Is idd erg grappig![]()
![]()
lig in een deuk hier
Die baas heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bewonder sowieso sommige bazen hier, 13 dates in een maand, en met de helft sex.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Gaat nu wel beetje stroef. Ik liet doorschemeren aan haar dat ik mezelf nog niet zo snel wil binden, waar zij dat juist heel graag wilt.
Sindsdien zijn de berichtjes van haar wat koeltjes geworden...
Kut.
Ze denkt nu dat ze een "rebound" is. En terecht, toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Gaat nu wel beetje stroef. Ik liet doorschemeren aan haar dat ik mezelf nog niet zo snel wil binden, waar zij dat juist heel graag wilt.
Kut.
Waardoor uiteindelijk er enkel vriendschap over blijft als habi niet opschietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Zij gaat er vol voor en jij ook. En nu opeens rem er op. Vind je het gek hoe ze reageert. Die gaat zich zelf beschermen tegen baar zelf wegens gevoelens.
En dan komt de interception van een andere user uit dit topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor uiteindelijk er enkel vriendschap over blijft als habi niet opschiet
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Vouwen en vriendschap gaan bij mij sws niet samen.
Gaat prima, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Scherp!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.
Op de basisschool weleens. Niet te doen idd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.
Dat zag je bij date drie toch al gebeuren? Ze wilde graag op de bank zitten met een flesje wijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Kut.
Ik geef max 3 kansen, hoewel t er meestal 2 zijn. Voorheen was ik nog veel coulanter, maar als iemand nu al geen tijd voor me kan maken is t snel over. Er kan natuurlijk wel eens iets tussen komen, maar meer dan 2x geloof ik niet zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je dan? In de zin van: reageer je dan nog op hem?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef Linguine het volgende:
Gisteren 4e date gehad en 't was weer leuk. Nog steeds niets meer gebeurd dan gezoend.. Weet niet wanneer ik m nu weer zie, misschien dit weekend tijdens stappen ofzo!
Zo vroeg al DTRen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Kut.
Hap! Ja, één van mijn eerste paiqdates. Maar die liet het een dag van te voren al afweten toen ik het wilde bevestigen. Dus niet voor niets ergens gestaan. Toen ik eens een nieuwe account daar aanmaakte kwam ik hem weer tegen bij de speeddates en heb hem flink laten schrikken, was wel grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat nog nooit iemand heeft meegemaakt dat zijn/haar date niet op kwam dagen
Best netjes
Zie OPquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Mr.West het volgende:
Welke sites kunnen jullie me aanraden om te beginnen in dit online dating wereldje?
Waarom is daar een afkorting voorquote:
Just go with the flow. Kijken waar het schip strandt, zulke gesprekjes zijn niet vaak eensgezind.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom is daar een afkorting voor![]()
Vroeg valt wel mee vind ik, 6 keer bij elkaar blijven slapen, en ontelbaar veel berichtjes over en weer.
Dat doe ik ook vaak, geen GTST maar wel van alles en nog watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Swaytje het volgende:
Hoewel ik het kut vind dat speeddates bijna nooit geaccepteerd worden op paiq(als man zijnde tenminste).. Vind ik het nog veel vervelender als er dan eindelijk iemand accepteert, en dan gewoon in dat gesprekje zegt "Ja sorry, ik reageer traag, zit even GTST terug te kijken"
Accepteer dan gewoon niet.
Bij mij wel helaas, ik wort elke keer gefriendzonedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Doe je zelfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij mij wel helaas, ik wort elke keer gefriendzoned
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?quote:
Ik ookquote:
Ninja editquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?
Vaak zat gefriendzonedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |