Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee juist nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Niks mis met homo's maar dat schrift potentiele scharrels af
de linkerquote:
Maar dat wil je als homo toch juist nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet
als homo kom je dichterbij de vrouwen
ze heten Alex en Pieter, twee bruidegommen dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet
als homo kom je dichterbij de vrouwen
[
de linker
niet het puntquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
Maar dat wil je als homo toch juist niet
inderdaad....nogquote:
kijk maar uit dattie je niks aandoetquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens kijken bij de balloze kat
ja maar als undercover hetero loop je dan wel het risico van ongewenst opdringerige mannenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet het punt
maar als je undercover hetereo bent kan je via het homo zijn wel dicht in de buurt komen en goed spioneren en dan turnen
niet als je je alleen onder dames begeeftquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar als undercover hetero loop je dan wel het risico van ongewenst opdringerige mannen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet als je je alleen onder dames begeeft
tuuk kom je dichterbij dan als hetero, vrouwen stellen zich meer open naar homo's omdat ze weten dat er niksanders wordt verwachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze heten Alex en Pieter, twee bruidegommen dus.
En dichterbij kom je als homo echt niet
Bruid zag er mooi uit btw, jurk
homo's steken m er over het algemeen niet in. Dichterbij kun je niet komen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk kom je dichterbij dan als hetero, vrouwen stellen zich meer open naar homo's omdat ze weten dat er niksanders wordt verwacht
ja dat is anders dichtbijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
homo's steken m er over het algemeen niet in. Dichterbij kun je niet komen hoor
mooi toch zulke gesprekkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snapte je punt wel, bedoelde zelf duidelijk iets anders
JJJDJJJ schuppen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef DaMart het volgende:
Waarom staat het vorige deel van de KSC als aangekondigd topic op de index?.
lekker flauw weerquote:
Waarmee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:22 schreef Toekito het volgende:
Mart of MPG kap daar nou eens mee man..........JJ weet dat het een VI geintje is van De Snor naar dat Gelhoofd
je gaat me niet vertellen dat die prutskok het zelf aangepast heb.....zo wel is het helemaal erg!quote:
Ja, dat heb die wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die prutskok het zelf aangepast heb.....zo wel is het helemaal erg!
Ik eis mijn TT terug
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Godver. Die dingen teruglezen van gisteren.
Gisteren is voormalig Maiden drummer Clive Burr overledenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Godver. Die dingen teruglezen van gisteren.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren is voormalig Maiden drummer Clive Burr overleden![]()
![]()
![]()
![]()
iig niet die grappig bedoelde familieonderonsjes tussen Toek en JDJJ. Die kunnen ze beter in de familie houden dan hier onderling elkaar in het openbaar onderuit halen...quote:
mja dan kun je ksc wel opdoeken als onderonsjes niet meer kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
iig niet die grappig bedoelde familieonderonsjes tussen Toek en JDJJ. Die kunnen ze beter in de familie houden dan hier onderling elkaar in het openbaar onderuit halen...
ligt er aan op welke manier die onderonsjes gaan. Toek en JJDJ zitten elkaar hier voordurend voor de gek te houden en onderuit te halen. Ik weet ook wel dat dit niet gemeend is, maar zo kan het niet bij iedereen overkomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan kun je ksc wel opdoeken als onderonsjes niet meer kunnen
precies laat mij er buiten. Ik haat mijn naam in TTs zeker als er onwaarheden in staanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
iig niet die grappig bedoelde familieonderonsjes tussen Toek en JDJJ. Die kunnen ze beter in de familie houden dan hier onderling elkaar in het openbaar onderuit halen...
wat mij niet boeit lees ik gewoon langs afquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ligt er aan op welke manier die onderonsjes gaan. Toek en JJDJ zitten elkaar hier voordurend voor de gek te houden en onderuit te halen. Ik weet ook wel dat dit niet gemeend is, maar zo kan het niet bij iedereen overkomen.
Ik laat me er nu voor het eerst over uit, maar ik vind het niet sfeer bevorderend maar aangezien ik maar een individu ben en ik vind dat ze gewoon hun eigen ding moeten doen, heb ik gewoon tot nu dan mijn mond er over gehouden....
tss doe niet zo pedant manquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
precies laat mij er buiten. Ik haat mijn naam in TTs zeker als er onwaarheden in staan
ooh ja koffie,goed plan, ik ga ff een ristretto makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu senseo sevilla en die vind ik echt heel erg lekker![]()
Toen was ik er nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hadden jullie ook last van het trein onderonsje gisteren?
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Pien85 het volgende:
wtfIk schijn iemand op facebook te hebben gefeliciteerd met z'n verjaardag vandaag... Ik kan me er alleen helemaal niets meer van herinneren
ja dat heb ik ook wel eens, denk ik wtf ik had toch wat geliked en geshared, zat ik op een anders accountquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Pien85 het volgende:
wtfIk schijn iemand op facebook te hebben gefeliciteerd met z'n verjaardag vandaag... Ik kan me er alleen helemaal niets meer van herinneren
Het tijdstip dat er bij staat klopt ook geen hol van... Hij heeft mijn 'bericht op zijn prikbord' om 14.12 geliked. Volgens facebook heb ik hem echter om 15.19 gefeliciteerd. Toen lag ik op de bank te slapenquote:
Dat is echt wel raarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het tijdstip dat er bij staat klopt ook geen hol van... Hij heeft mijn 'bericht op zijn prikbord' om 14.12 geliked. Volgens facebook heb ik hem echter om 15.19 gefeliciteerd. Toen lag ik op de bank te slapen
Ja maar nu is het andersomquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel eens, denk ik wtf ik had toch wat geliked en geshared, zat ik op een anders account
ja maar het was meer om een soort van verklaring te vidnden maar het is wel vaag zo jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar nu is het andersomEn niemand anders kan op mijn account voor zover ik weet. En het klopt dus qua tijd enzo ook niet.
JJJJdJJJJquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Mosterd denk ik, maar http://forum.fok.nl/index/forumindex. Kijk de KSC daar staan boven.
MPG? Mart? Iemand?![]()
Maar ik zat vanmorgen toen ik zag dat ie jarig is nog te denken 'Nah, die ga ik ook geen berichtje sturen om te feliciteren want normaal spreek ik 'm ook niet' Dus ik heb dat gewoon niet gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt wel raar
Maar dat is FB wel vaker
Hmm, grappigquote:
WOK kan allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar nu is het andersomEn niemand anders kan op mijn account voor zover ik weet. En het klopt dus qua tijd enzo ook niet.
Wok gaat niet op mijn facebook inbreken om een oud klasgenoot te feliciterenquote:
Bugjen. Of foutjen. Denk ik. Hoop ik.quote:
En niemand behalve hij kan het daar weghalen?quote:
echt, posts die verspringen van plek zodat je ze nooit terug vindtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt wel raar
Maar dat is FB wel vaker
kut facebookquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt, posts die verspringen van plek zodat je ze nooit terug vindt![]()
reacties wel maar posts niet kunnen wijzigen![]()
kut app op foon die steeds mijntijdlijn omgooit![]()
kut honderdmiljoen miljard share en win actie (je kan zon beetjes alle melding per melding per persoon aan of uit zetten maar dit niet want hierverdienen ze aan )
Daar was ik al bang voor.quote:
Ik las kokenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar roken, kijken of ik daarna minder in de war ben
heb jij wel eens gezien wat voor bende vrouwen maken tijdens het koken, door kunne ze onmogelijk minder in de war van rakenquote:
en nuquote:
ooh hermanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef Toekito het volgende:
MPG heb jij Nijn verteld dat ik met Herman vergeleken wordt?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef Toekito het volgende:
MPG heb jij Nijn verteld dat ik met Herman vergeleken wordt?
Dat is best creepyquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik zat vanmorgen toen ik zag dat ie jarig is nog te denken 'Nah, die ga ik ook geen berichtje sturen om te feliciteren want normaal spreek ik 'm ook niet' Dus ik heb dat gewoon niet gedaan
DEV lezenquote:
Ik zou het ook niet zeggen als ik wist dat je het niet leuk vindtquote:
herman niet, hij zei nee niet toekquote:
quote:
Best welquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hadden jullie ook last van het trein onderonsje gisteren?
Nopequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Pien, staan er hier (hoop dat de link werkt) bij actieve sessies onbekende apparaten?
dan zijn ze toch mooi op tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is er al, alleen die van zoonlief niet
En ik had afgesproken voor morgen
welke krijgt zoonlief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is er al, alleen die van zoonlief niet
En ik had afgesproken voor morgen
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeAlleen m'n telefoon en m'n laptop
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaatquote:
Samsung chat nog ietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
welke krijgt zoonlief?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciteren. Maar had gekund
.
Raar wel.
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat inderdaadAls er dan iemand inbreekt op facebook dan doen ze dat vast niet om iemand uit mijn naam te feliciteren
bij mij gaat dat altijd verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaat
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciterenquote:
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebookquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
Beetje kiek'n wat er in hun leven gebeurt. En Facebook is handig voor het nodige contact voor school.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebook
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
niet echt liefquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...quote:
Erafgooien kan altijd nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...
weet ik maar meneer is iets dat je tegen oude mensen zegt zoals Martquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik noem je niet oud.. zeg alleen meneer tegen je...
dat weet ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
Ik had Toek er ooit afgelazerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
hier gaat het zelfs verkeerd als staan ze aan de deurquote:
Familieliefde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik had Toek er ooit afgelazerdKreeg toch wel commentaar. Toen wilde die me ineens niet meer toevoegen. Snertjong
ik deed niks en je gooide me erafquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik had Toek er ooit afgelazerdKreeg toch wel commentaar. Toen wilde die me ineens niet meer toevoegen. Snertjong
quote:De bibliotheek moet er door de verhuizing kwalitatief op vooruitgaan en een centrale trol in het culturele aanbod blijven vervullen
Zo kreeg ik mijn laarzen gisteren, ik was thuis maar lag bij de burenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier gaat het zelfs verkeerd als staan ze aan de deur
bellen ze aan, ja gallo mieneer ik heb pak, ik laat ze binnen via de parlofoon (woon op 4 hoog) en vervolgens wordt het of bij de buren honderd verdiepingen verderop afgeleverd of er ligt alsnog een briefje in de bus u was niet thuis grrrrrr
of ze bellen gewoon niet aan en mikkeren gelijk een briefje in de bus
Eigen schuld!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
bizar heh, hoe zoiets simpels nog zo vaak fout gaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo kreeg ik mijn laarzen gisteren, ik was thuis maar lag bij de buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wel van mij dan???quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben helemaal geen familie van Toek![]()
Wie dat ooit verzonnen heeft...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waar wordt de huid van een koe het meest voor gebruikt?ik had iets anders verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
komt omdat dat ook kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had iets anders verwacht
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waar wordt de huid van een koe het meest voor gebruikt?Hoe flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Iets seksueel getints he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had iets anders verwacht
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar meneer is iets dat je tegen oude mensen zegt zoals Mart
en waarom ook niet, staat wel net zo netjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...
Nee zo ben ik nietquote:
Halve hersencellen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar heh, hoe zoiets simpels nog zo vaak fout gaat
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet
ik ben dus een meneerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat voor spanningen bos ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik had geen puf om te koken (spanningen enzo) dus maar weer een keer wat online besteld..
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhardquote:
lui en laksheid, gasten zijn vaak onderaannemers die weinig vangen en he tliefst zo rap mogelijk weer op de bank zijn, en als ze het dan iets te veel moeit is of te lang duurt gaan ze gauw verderquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ze zeiden gisteren 'u' tegen me en er werd niet om mijn ID gevraagd toen ik bier bestelde.
Kwam denk ik omdat er allemaal oude mensen bij waren of zo.quote:
zijn nog meer verschillende hoorquote:
Ik weet, maar lang geleden dat ik er een als die onderste hadquote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben dus een meneer
ooh zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet, maar lang geleden dat ik er een als die onderste had.
vind ik ook !quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom ook niet, staat wel net zo netjes
Er is er eentje tot 2003 geweest, daarna allemaal zoals de bovenste op de foto en de niewe is de onderste op de foto blijkbaarquote:
TNTquote:
Ik. Ben. Niet. Oud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwam denk ik omdat er allemaal oude mensen bij waren of zo.
Morgen "belangrijk gesprek" mbt werk en ik heb eigenlijk al snel last van spanningen, maar de laatste week/weken lijkt het weer iets toe te nemen helaas. maar dat heet misschien ook met bovenstaande te maken..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat voor spanningen bos ?
Hmmm aangezien hij veeeeeeel dichterbije familie is.. vind ik het raar..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhard
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
'Oudere' moest daar staan eigenlijk![]()
.
Okee, daar heb ik hier niet echt problemen mee. Selektvracht hoor ik meer rare verhalen over. Bij verkeerde mensen het briefje "bij de buren hebben wij".. Of gewoon een pakket met een sticker met grote letters AVONDVRACHT toch overdag proberen te bezorgen en bij niet thuis toch bij de buren bezorgen..quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is er eentje tot 2003 geweest, daarna allemaal zoals de bovenste op de foto en de niewe is de onderste op de foto blijkbaar.
zijn er nog meer? denk het niet tochquote:
Nope, dit zijn ze allemaalquote:
kon ook bijna niet anders deze moest ik uit 30 biljetten vandaan zoeken dus dan hadden alle andere er ook wel bij gezetenquote:
succes met het gesprekquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen "belangrijk gesprek" mbt werk en ik heb eigenlijk al snel last van spanningen, maar de laatste week/weken lijkt het weer iets toe te nemen helaas. maar dat heet misschien ook met bovenstaande te maken..
Rijke stinkerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon ook bijna niet anders deze moest ik uit 30 biljetten vandaan zoeken dus dan hadden alle andere er ook wel bij gezeten
zei ik dat het mijn biljetten warenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Oh dan mag ik dus wel op Nikkie jagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhard
plus datquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
als die drie meier alles was wat ie had is het nou nog niet direct een rijke stinkerd.![]()
jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan mag ik dus wel op Nikkie jagen
spreek me daar niet vanquote:
quote:
quote:
werkt zo innovatief en soepel, helemaal van deze tijdquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkt zo innovatief en soepel, helemaal van deze tijd
ik heb het idee dat kie gemaakt wordt in een grot in de rocky mountains door een aftandse holenbeer die nog nooit een telefoon heeft gezien, hoe fijn mijn telefoon werkt zo beroerd werkt kies, hoe kan iemand zoiets nou goedkeuren bij een miljarden bedrijf als datquote:
Ik begrijp er serieus ook niks van, ben helemaal happy met mijn telefoon inderdaad, maar dit is echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het idee dat kie gemaakt wordt in een grot in de rocky mountains door een aftandse holenbeer die nog nooit een telefoon heeft gezien, hoe fijn mijn telefoon werkt zo beroerd werkt kies, hoe kan iemand zoiets nou goedkeuren bij een miljarden bedrijf als dat
ik gebruik het dus ook niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begrijp er serieus ook niks van, ben helemaal happy met mijn telefoon inderdaad, maar dit is echt
ja back uppen in de cloudquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik het dus ook niet meer
Ik moet even een back up maken van oude telefoon, om alles naar nieuwe telefoon te zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik het dus ook niet meer
gelukkig ben je daar straks vanafquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet even een back up maken van oude telefoon, om alles naar nieuwe telefoon te zetten
quote:
je bent voor PSV, hallllllllllllllllllo!quote:
kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent voor PSV, hallllllllllllllllllo!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom ik 673 foto's op mijn telefoon heb staan
eerst maken me dunktquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
vergeten ze te verwijderen denk ik
dat vind ik meevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom ik 673 foto's op mijn telefoon heb staan
tsja dan moet je een goeiste telefoon kopen.quote:
Nog half jaar abo uitzitten...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja dan moet je een goeiste telefoon kopen.
Geen idee nog... miss zijn er dan wel mooiere telefoons... maar goed ik ga voor gratis telefoons haha ga echt geen 300 of meer betalen voor een telefoontje.. ben nog steeds geen miljonair..quote:
Maar de I5 is @ the moment de beste. Daarna de Galaxy S3quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Geen idee nog... miss zijn er dan wel mooiere telefoons... maar goed ik ga voor gratis telefoons haha ga echt geen 300 of meer betalen voor een telefoontje.. ben nog steeds geen miljonair..
ligt et maar net welke test je leest en wat jevoorkeur isquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar de I5 is @ the moment de beste. Daarna de Galaxy S3
soberso Android.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
de s3 is wel een stuk foolproofer dan de i5 waarschijnlijk, breekbare krengen die i's
de bestequote:
goed. Papa is ff thuis wat huishouden doen en nu ff patat halen. Straks weer terug.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ha pa haha hoe is t met je dames??
Goed bezig!! Geniet er van..quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
goed. Papa is ff thuis wat huishouden doen en nu ff patat halen. Straks weer terug.
dank je. ):)quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
Gefeliciteerd nog trouwens ja, JJH!
Smakelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
NYP bezorger is geweest, mooi op tijd (had 18.15 aangegeven).
Eten dus
smakelijk bosquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef Bos81 het volgende:
NYP bezorger is geweest, mooi op tijd (had 18.15 aangegeven).
Eten dus
en geniet knetter er ook zo vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
goed. Papa is ff thuis wat huishouden doen en nu ff patat halen. Straks weer terug.
Waarom niet??quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef Toekito het volgende:
Al mn collega's hebben surinaams en ik heb heel wijs niet mee besteld.
eeh swa waarom is surinaams perse ongezond danquote:
JBquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies
Gefeliciteerd
Ben ws te laat, maar gaat om t idee he![]()
ik ben op mijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met toek gedaan???
Ik geloof het ook inderdaad... hoe is het met je been/lies?quote:
pijnlijk nog steeds hoe ik ook zit/hang in mijn stoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook inderdaad... hoe is het met je been/lies?
Lekker irritant he...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
pijnlijk nog steeds hoe ik ook zit/hang in mijn stoel
oh vraag eens oftie nog wat weet voor zn neefje (kind van zn broer)quote:
Nu gaat het wel weer maar vanmiddag jankte ik bijna van de pijnquote:
Vraag t hem zelf hij is niet erg spraakzaam...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh vraag eens oftie nog wat weet voor zn neefje (kind van zn broer)
En nou verhonger je dus. Heeeel slim aangepaktquote:
Tja je blijft natuurlijk een vent....quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer maar vanmiddag jankte ik bijna van de pijn
Sorry?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tja je blijft natuurlijk een vent....
Nee hoor valt mee. 3 stuks maar.. waarvan 1 verre familie...quote:
beetje jammer iddquote:
Bos???quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef PeZu het volgende:
Ja bos nu beginnen die familie onderonsje wel te storen
Maak een famile,groeps,whatsapp aan ofzo
verlekkerd naar je smikkelende collega's kijken met je verlepte boterham, als,dat de maag niet doet knorrenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou verhonger je dus. Heeeel slim aangepakt
ja bos ja, die bracht het ter sprakequote:
ik dacht nijn?quote:
Neh, ik postte alleen dit:quote:
Bos klaagde echt volgens mijquote:
miss die ook maar bos zekerquote:
ewaaaaa waar ben jij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gebitch tussen JJ en Toek waren we onderhand wel gewend. Maar dat blijvende gevraag over waar is die en waar is die terwijl je dat gewoon op Whatsapp kan vragen, waar het overigens ieder ander moment over gaat, wordt wel een klein beetje lichtelijk vervelend ja.
Maar ik laat jullie lekker![]()
.
Jij mag dat, jou heb ik niet op Whatsapp.quote:
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
trouwensfles, lang niet gezien!
naja ik vraag dat hier niet vraag t hun wel via wa maar goed uit je meningquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gebitch tussen JJ en Toek waren we onderhand wel gewend. Maar dat blijvende gevraag over waar is die en waar is die terwijl je dat gewoon op Whatsapp kan vragen, waar het overigens ieder ander moment over gaat, wordt wel een klein beetje lichtelijk vervelend ja.
Maar ik laat jullie lekker![]()
.
nou, ik negeer je nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weer
niet waarquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weer
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naja ik vraag dat hier niet vraag t hun wel via wa maar goed uit je mening
Goed hoor, drukke dagen de laatste tijd. En de komende tijd ook. Zeker tot en met het weekend. Maandag heb ik weer een beetje rust. Daarna weer de rest van de week aan de bakquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, ik negeer je niet, hoe is het?
Mn andere nichtje is hier 2 dagen geweest en komt al niet meer dus dat zal los lopen. En owja mn pa heeft een account maar die zie ik al 2 jaar niks meer posten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Als het maar niet de familievanToek-SC wordt
. En ik post in een andere SC (en hier misschien ook wel) trouwens ook wel eens incrowd, dus ik moet niets zeggen eigenlijk
.
beetje ongeduldig toek?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Toekito het volgende:
Hij reageerde niet op App dus vandaar dat ik kijk of die hier nog was......SORRY
ja maar jij vraagt er beetje om.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar jij vraagt er beetje om.
Jezelf aftrekken op de vriendin van mn broertje............MAFKEES
druk als in werk? of veel gehannes met fysio enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor, drukke dagen de laatste tijd. En de komende tijd ook. Zeker tot en met het weekend. Maandag heb ik weer een beetje rust. Daarna weer de rest van de week aan de bak
En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |