welke krijgt zoonlief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is er al, alleen die van zoonlief niet
En ik had afgesproken voor morgen
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeAlleen m'n telefoon en m'n laptop
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaatquote:
Samsung chat nog ietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
welke krijgt zoonlief?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciteren. Maar had gekund
.
Raar wel.
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat inderdaadAls er dan iemand inbreekt op facebook dan doen ze dat vast niet om iemand uit mijn naam te feliciteren
bij mij gaat dat altijd verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaat
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciterenquote:
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebookquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
Beetje kiek'n wat er in hun leven gebeurt. En Facebook is handig voor het nodige contact voor school.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebook
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
niet echt liefquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...quote:
Erafgooien kan altijd nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...
weet ik maar meneer is iets dat je tegen oude mensen zegt zoals Martquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik noem je niet oud.. zeg alleen meneer tegen je...
dat weet ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
Ik had Toek er ooit afgelazerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
hier gaat het zelfs verkeerd als staan ze aan de deurquote:
Familieliefde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik had Toek er ooit afgelazerdKreeg toch wel commentaar. Toen wilde die me ineens niet meer toevoegen. Snertjong
ik deed niks en je gooide me erafquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik had Toek er ooit afgelazerdKreeg toch wel commentaar. Toen wilde die me ineens niet meer toevoegen. Snertjong
quote:De bibliotheek moet er door de verhuizing kwalitatief op vooruitgaan en een centrale trol in het culturele aanbod blijven vervullen
Zo kreeg ik mijn laarzen gisteren, ik was thuis maar lag bij de burenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier gaat het zelfs verkeerd als staan ze aan de deur
bellen ze aan, ja gallo mieneer ik heb pak, ik laat ze binnen via de parlofoon (woon op 4 hoog) en vervolgens wordt het of bij de buren honderd verdiepingen verderop afgeleverd of er ligt alsnog een briefje in de bus u was niet thuis grrrrrr
of ze bellen gewoon niet aan en mikkeren gelijk een briefje in de bus
Eigen schuld!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
bizar heh, hoe zoiets simpels nog zo vaak fout gaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo kreeg ik mijn laarzen gisteren, ik was thuis maar lag bij de buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wel van mij dan???quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben helemaal geen familie van Toek![]()
Wie dat ooit verzonnen heeft...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waar wordt de huid van een koe het meest voor gebruikt?ik had iets anders verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
komt omdat dat ook kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had iets anders verwacht
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waar wordt de huid van een koe het meest voor gebruikt?Hoe flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Iets seksueel getints he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had iets anders verwacht
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar meneer is iets dat je tegen oude mensen zegt zoals Mart
en waarom ook niet, staat wel net zo netjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...
Nee zo ben ik nietquote:
Halve hersencellen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar heh, hoe zoiets simpels nog zo vaak fout gaat
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet
ik ben dus een meneerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...
wat voor spanningen bos ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik had geen puf om te koken (spanningen enzo) dus maar weer een keer wat online besteld..
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |