welke krijgt zoonlief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is er al, alleen die van zoonlief niet
En ik had afgesproken voor morgen
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeAlleen m'n telefoon en m'n laptop
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaatquote:
Samsung chat nog ietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
welke krijgt zoonlief?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als iemand op je Facebook zou zitten en een ander zou feliciteren. Maar had gekund
.
Raar wel.
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat inderdaadAls er dan iemand inbreekt op facebook dan doen ze dat vast niet om iemand uit mijn naam te feliciteren
bij mij gaat dat altijd verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh,ik weet nu al dat er dus iets verkeerd gaat
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciterenquote:
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebookquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
Beetje kiek'n wat er in hun leven gebeurt. En Facebook is handig voor het nodige contact voor school.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan uberhaupt op facebook
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat fijn zou vinden, heb genoeg mensen op Facebook die ik niet wil feliciteren.
niet echt liefquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...quote:
Erafgooien kan altijd nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze niet op fb willen hebben hoor...
weet ik maar meneer is iets dat je tegen oude mensen zegt zoals Martquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik noem je niet oud.. zeg alleen meneer tegen je...
dat weet ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
Ik had Toek er ooit afgelazerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou heb ik naar mijn weten dan ook gewoon gefeliciteerd...
[..]
Erafgooien kan altijd nog. Erger me er niet aan. Als ik iemand vervelend vindt zet ik gewoon aan dat ik geen updates meer van diegene wil zien. Krijg je ook geen gezeik van "huu, je hebt me erafgegooid."
hier gaat het zelfs verkeerd als staan ze aan de deurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |