lui en laksheid, gasten zijn vaak onderaannemers die weinig vangen en he tliefst zo rap mogelijk weer op de bank zijn, en als ze het dan iets te veel moeit is of te lang duurt gaan ze gauw verderquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ze zeiden gisteren 'u' tegen me en er werd niet om mijn ID gevraagd toen ik bier bestelde.
Kwam denk ik omdat er allemaal oude mensen bij waren of zo.quote:
zijn nog meer verschillende hoorquote:
Ik weet, maar lang geleden dat ik er een als die onderste hadquote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben dus een meneer
ooh zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet, maar lang geleden dat ik er een als die onderste had.
vind ik ook !quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom ook niet, staat wel net zo netjes
Er is er eentje tot 2003 geweest, daarna allemaal zoals de bovenste op de foto en de niewe is de onderste op de foto blijkbaarquote:
TNTquote:
Ik. Ben. Niet. Oud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwam denk ik omdat er allemaal oude mensen bij waren of zo.
Morgen "belangrijk gesprek" mbt werk en ik heb eigenlijk al snel last van spanningen, maar de laatste week/weken lijkt het weer iets toe te nemen helaas. maar dat heet misschien ook met bovenstaande te maken..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat voor spanningen bos ?
Hmmm aangezien hij veeeeeeel dichterbije familie is.. vind ik het raar..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhard
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
'Oudere' moest daar staan eigenlijk![]()
.
Okee, daar heb ik hier niet echt problemen mee. Selektvracht hoor ik meer rare verhalen over. Bij verkeerde mensen het briefje "bij de buren hebben wij".. Of gewoon een pakket met een sticker met grote letters AVONDVRACHT toch overdag proberen te bezorgen en bij niet thuis toch bij de buren bezorgen..quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is er eentje tot 2003 geweest, daarna allemaal zoals de bovenste op de foto en de niewe is de onderste op de foto blijkbaar.
zijn er nog meer? denk het niet tochquote:
Nope, dit zijn ze allemaalquote:
kon ook bijna niet anders deze moest ik uit 30 biljetten vandaan zoeken dus dan hadden alle andere er ook wel bij gezetenquote:
succes met het gesprekquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen "belangrijk gesprek" mbt werk en ik heb eigenlijk al snel last van spanningen, maar de laatste week/weken lijkt het weer iets toe te nemen helaas. maar dat heet misschien ook met bovenstaande te maken..
Rijke stinkerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kon ook bijna niet anders deze moest ik uit 30 biljetten vandaan zoeken dus dan hadden alle andere er ook wel bij gezeten
zei ik dat het mijn biljetten warenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor als ik aan het werk ben is elke man een meneer.. zelfs pubertjes...
Oh dan mag ik dus wel op Nikkie jagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te zijn. Maar Toek is een bastaard van Bernhard
plus datquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
als die drie meier alles was wat ie had is het nou nog niet direct een rijke stinkerd.![]()
jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan mag ik dus wel op Nikkie jagen
spreek me daar niet vanquote:
quote:
quote:
werkt zo innovatief en soepel, helemaal van deze tijdquote:
Whahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkt zo innovatief en soepel, helemaal van deze tijd
ik heb het idee dat kie gemaakt wordt in een grot in de rocky mountains door een aftandse holenbeer die nog nooit een telefoon heeft gezien, hoe fijn mijn telefoon werkt zo beroerd werkt kies, hoe kan iemand zoiets nou goedkeuren bij een miljarden bedrijf als datquote:
Ik begrijp er serieus ook niks van, ben helemaal happy met mijn telefoon inderdaad, maar dit is echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het idee dat kie gemaakt wordt in een grot in de rocky mountains door een aftandse holenbeer die nog nooit een telefoon heeft gezien, hoe fijn mijn telefoon werkt zo beroerd werkt kies, hoe kan iemand zoiets nou goedkeuren bij een miljarden bedrijf als dat
ik gebruik het dus ook niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begrijp er serieus ook niks van, ben helemaal happy met mijn telefoon inderdaad, maar dit is echt
ja back uppen in de cloudquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik het dus ook niet meer
Ik moet even een back up maken van oude telefoon, om alles naar nieuwe telefoon te zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik het dus ook niet meer
gelukkig ben je daar straks vanafquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet even een back up maken van oude telefoon, om alles naar nieuwe telefoon te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |