Toen was ik er nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hadden jullie ook last van het trein onderonsje gisteren?
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Pien85 het volgende:
wtfIk schijn iemand op facebook te hebben gefeliciteerd met z'n verjaardag vandaag... Ik kan me er alleen helemaal niets meer van herinneren
ja dat heb ik ook wel eens, denk ik wtf ik had toch wat geliked en geshared, zat ik op een anders accountquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Pien85 het volgende:
wtfIk schijn iemand op facebook te hebben gefeliciteerd met z'n verjaardag vandaag... Ik kan me er alleen helemaal niets meer van herinneren
Het tijdstip dat er bij staat klopt ook geen hol van... Hij heeft mijn 'bericht op zijn prikbord' om 14.12 geliked. Volgens facebook heb ik hem echter om 15.19 gefeliciteerd. Toen lag ik op de bank te slapenquote:
Dat is echt wel raarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het tijdstip dat er bij staat klopt ook geen hol van... Hij heeft mijn 'bericht op zijn prikbord' om 14.12 geliked. Volgens facebook heb ik hem echter om 15.19 gefeliciteerd. Toen lag ik op de bank te slapen
Ja maar nu is het andersomquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel eens, denk ik wtf ik had toch wat geliked en geshared, zat ik op een anders account
ja maar het was meer om een soort van verklaring te vidnden maar het is wel vaag zo jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar nu is het andersomEn niemand anders kan op mijn account voor zover ik weet. En het klopt dus qua tijd enzo ook niet.
JJJJdJJJJquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Mosterd denk ik, maar http://forum.fok.nl/index/forumindex. Kijk de KSC daar staan boven.
MPG? Mart? Iemand?![]()
Maar ik zat vanmorgen toen ik zag dat ie jarig is nog te denken 'Nah, die ga ik ook geen berichtje sturen om te feliciteren want normaal spreek ik 'm ook niet' Dus ik heb dat gewoon niet gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt wel raar
Maar dat is FB wel vaker
Hmm, grappigquote:
WOK kan allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar nu is het andersomEn niemand anders kan op mijn account voor zover ik weet. En het klopt dus qua tijd enzo ook niet.
Wok gaat niet op mijn facebook inbreken om een oud klasgenoot te feliciterenquote:
Bugjen. Of foutjen. Denk ik. Hoop ik.quote:
En niemand behalve hij kan het daar weghalen?quote:
echt, posts die verspringen van plek zodat je ze nooit terug vindtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt wel raar
Maar dat is FB wel vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |