JBquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies
Gefeliciteerd
Ben ws te laat, maar gaat om t idee he![]()
ik ben op mijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met toek gedaan???
Ik geloof het ook inderdaad... hoe is het met je been/lies?quote:
pijnlijk nog steeds hoe ik ook zit/hang in mijn stoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook inderdaad... hoe is het met je been/lies?
Lekker irritant he...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
pijnlijk nog steeds hoe ik ook zit/hang in mijn stoel
oh vraag eens oftie nog wat weet voor zn neefje (kind van zn broer)quote:
Nu gaat het wel weer maar vanmiddag jankte ik bijna van de pijnquote:
Vraag t hem zelf hij is niet erg spraakzaam...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh vraag eens oftie nog wat weet voor zn neefje (kind van zn broer)
En nou verhonger je dus. Heeeel slim aangepaktquote:
Tja je blijft natuurlijk een vent....quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer maar vanmiddag jankte ik bijna van de pijn
Sorry?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tja je blijft natuurlijk een vent....
Nee hoor valt mee. 3 stuks maar.. waarvan 1 verre familie...quote:
beetje jammer iddquote:
Bos???quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef PeZu het volgende:
Ja bos nu beginnen die familie onderonsje wel te storen
Maak een famile,groeps,whatsapp aan ofzo
verlekkerd naar je smikkelende collega's kijken met je verlepte boterham, als,dat de maag niet doet knorrenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou verhonger je dus. Heeeel slim aangepakt
ja bos ja, die bracht het ter sprakequote:
ik dacht nijn?quote:
Neh, ik postte alleen dit:quote:
Bos klaagde echt volgens mijquote:
miss die ook maar bos zekerquote:
ewaaaaa waar ben jij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gebitch tussen JJ en Toek waren we onderhand wel gewend. Maar dat blijvende gevraag over waar is die en waar is die terwijl je dat gewoon op Whatsapp kan vragen, waar het overigens ieder ander moment over gaat, wordt wel een klein beetje lichtelijk vervelend ja.
Maar ik laat jullie lekker![]()
.
Jij mag dat, jou heb ik niet op Whatsapp.quote:
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
trouwensfles, lang niet gezien!
naja ik vraag dat hier niet vraag t hun wel via wa maar goed uit je meningquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gebitch tussen JJ en Toek waren we onderhand wel gewend. Maar dat blijvende gevraag over waar is die en waar is die terwijl je dat gewoon op Whatsapp kan vragen, waar het overigens ieder ander moment over gaat, wordt wel een klein beetje lichtelijk vervelend ja.
Maar ik laat jullie lekker![]()
.
nou, ik negeer je nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weer
niet waarquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alleen iedereen negeert mij hier gewoon, dat is wat anders. Nou ja op wat flauw gezanik van crv na dan, maar dat negeer ik dan weer
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
naja ik vraag dat hier niet vraag t hun wel via wa maar goed uit je mening
Goed hoor, drukke dagen de laatste tijd. En de komende tijd ook. Zeker tot en met het weekend. Maandag heb ik weer een beetje rust. Daarna weer de rest van de week aan de bakquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, ik negeer je niet, hoe is het?
Mn andere nichtje is hier 2 dagen geweest en komt al niet meer dus dat zal los lopen. En owja mn pa heeft een account maar die zie ik al 2 jaar niks meer posten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Als het maar niet de familievanToek-SC wordt
. En ik post in een andere SC (en hier misschien ook wel) trouwens ook wel eens incrowd, dus ik moet niets zeggen eigenlijk
.
beetje ongeduldig toek?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Toekito het volgende:
Hij reageerde niet op App dus vandaar dat ik kijk of die hier nog was......SORRY
ja maar jij vraagt er beetje om.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar jij vraagt er beetje om.
Jezelf aftrekken op de vriendin van mn broertje............MAFKEES
druk als in werk? of veel gehannes met fysio enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor, drukke dagen de laatste tijd. En de komende tijd ook. Zeker tot en met het weekend. Maandag heb ik weer een beetje rust. Daarna weer de rest van de week aan de bak
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |