Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Nouja BKS is nieuw, op Lowlands komen ook 20x zoveel bezoekers en ze zijn al langer bezig met de topicsquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef ohnikua het volgende:
Opvallend: BKS is toe aan topic 3, Pinkpop zit nog op 2. Beide niets vergeleken bij Lowlands, maar zou dit meer zeggen over Fok of toch (ook) over de (populariteit van de) festivals?
Ik denk dat de bands die op BKS staan meer overeenkomen met de gemiddelde smaak van de (actieve) MUZ-poster dan de bands die op Pinkpop staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef ohnikua het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk het verschil tussen Pinkpop en BKS. Dat BKS (met veel minder bezoekers als doelstelling) meer mensen trekt op Fok, dan Pinkpop.
Zegt helemaal niks, op zo'n kleine populatie users. Zie je aan alle reeksen, als er een paar actieve posters in zitten ben je zo een paar topics verder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef ohnikua het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk het verschil tussen Pinkpop en BKS. Dat BKS (met veel minder bezoekers als doelstelling) meer mensen trekt op Fok, dan Pinkpop.
MMOTHS voor het slapen gaan graagquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ik neem aan dat tussen die 15 namen er ook nog een aantal zitten voor de 'nacht', aangezien het op vrijdag en zaterdag tot 2 uur doorgaat.
Ik vond die live best saai eigenlijk. Maar de muziek is wel behoorlijk fijn voor dat tijdstip ja!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MMOTHS voor het slapen gaan graag
Ach, kan je lekker nog even doorzweven na Sigur Rosquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Gehenna het volgende:
Die 2 EP'tjes van MMOTHS die op Spotify staan zijn wel erg nice, past idd goed bij een late avond.
Maar live moet ik er wel echt voor in de stemming zijn, omdat dit soort 'ambient'-achtige dingen wel het risico dragen dat ze snel saai worden..
Ja precies, dan zou ik het wel goed volhouden denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ach, kan je lekker nog even doorzweven na Sigur Ros
Heb het huidige materiaal al een keer live gezien, dus misschien als het nieuwe album bevalt (komt die uberhaupt voor het festival?)..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef livalo het volgende:
Wat weinig Agnes Obel in de lijstjes tot nu toe! Lijkt me juist heerlijke festivalmuziek (mits mooi weer). Lekker op het gras liggen, Agnes op de achtergrond en wegdromen.
Vrijdag: Heb ik er nog maar 4. Arctic Monkeys, Bloc Party, Maccabees, Fuck Buttons.
Zaterdag: Agnes Obel, Alt J, Damien Rice, Two Door Cinema Club, Thomas Azier.
Zondag: Sigur Ros, Belle and Sebastian, Local Natives, Modest Mouse, Portishead.
Ik ben juist van plan om lekker op het water rond te dobberen. Doe ik eigenlijk veel te weinig in de zomer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef Norrage het volgende:
(met schitterend weer lekker achterover in het gras liggend)![]()
Denk het niet (van de BKS site):quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of ze gaan voor de Pukkelpopstijl: gewoon de headliner laten stoppen rond 2 uur en geen nachtprogramma.
Mijn programma (tussen haakjes bands die ik vervang als er nog iets beters aangekondigd wordt):quote:Op vrijdag en zaterdag gaan we door tot 02:00 uur, op zondag tot 23:00 uur. Bij de programmering van de headliners houden we zoveel mogelijk rekening met aankomst- en vertrektijden van bussen en treinen.
maar er rijden wel nachttreinen vrijdags en zaterdagsquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Denk het niet (van de BKS site):
[..]
Da's ook weer waar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar er rijden wel nachttreinen vrijdags en zaterdags
Ah jezus ik dacht even dat je zei dat hij naar BKS kwam.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
Nick Cave net bevestigd als headliner voor festival week na BKS...als hij er op zaterdag of vrijdag bijkomt...dan...dan...ontplof ik van vreugde (ik heb buiten een kaartje voor de HMH moeten vissen)
Hij is bevestigdquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
Damien Rice was toch wishful thinking van D_A of is ie bevestigd?
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah jezus ik dacht even dat je zei dat hij naar BKS kwam.
Is vanmorgen bevestigd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
Damien Rice was toch wishful thinking van D_A of is ie bevestigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Nick Cave net toegevoegd aan de Spotify Playlist
Ik moest toch voor de zekerheid op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Nick Cave net toegevoegd aan de Spotify Playlist
Dat soort grappen zijn niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moest evenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |