Ah jezus ik dacht even dat je zei dat hij naar BKS kwam.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
Nick Cave net bevestigd als headliner voor festival week na BKS...als hij er op zaterdag of vrijdag bijkomt...dan...dan...ontplof ik van vreugde (ik heb buiten een kaartje voor de HMH moeten vissen)
Hij is bevestigdquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
Damien Rice was toch wishful thinking van D_A of is ie bevestigd?
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah jezus ik dacht even dat je zei dat hij naar BKS kwam.
Is vanmorgen bevestigd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Nick Cave net toegevoegd aan de Spotify Playlist
Ik moest toch voor de zekerheid op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Nick Cave net toegevoegd aan de Spotify Playlist
Dat soort grappen zijn niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moest evenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn niet leuk.
Bevestigd vanochtend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef MaJo het volgende:
Oh, ik had de rest niet gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
Met zoveel dezelfde antwoorden gaan we nog denken dat het een grap is
Damien Rice vergeten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:23 schreef Aisumasen het volgende:
Voor mij:
Vr: Danny Brown - Fuck Buttons - Tyler, The Creator - (Wave Machines) - Arctic Monkeys
Za: Balthazar - French Films - (King Krule) - Savages - (Two Door Cinema Club)
Zo: SKATERS - Temples - Local Natives - Belle & Sebastian - Modest Mouse - Portishead
(Mikhael Paskalev en The Black Angles hebben ook aardige singles, Everything Everything zou leuk zijn bij gebrek aan beter, sterke dag, genoeg te zien).
De zaterdag mist voor mij nog een scherpe rand, geen enkele act die ik of niet al gezien heb of onmisbaar is. Goede elektronica zal ook nog wel worden toegevoegd.
Tsss.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoef die niet per se te zien hoor.
Je kan het ook omdraaien. Slechts 2 albums gemaakt, maar beide meesterwerkjes. Wordt inderdaad wel weer tijd voor wat nieuws.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
Hij is ook wel een beetje overrated voor iemand wiens laatste album uit 2006 is
Haha, laten we het gezellig houden... 't is dat de rest van de headliners toevallig ijzersterk zijn.quote:
Ah ok ben nog steeds niet bijgekomen van WTWTA blijktquote:
jij ging toch met 30 man ofzo naar WTWTA en je krijgt niemand mee naar BKS?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok ben nog steeds niet bijgekomen van WTWTA blijkt
Ik wil wel naar BKS maar echt niemand wil met me meeAlleen vriendje misschien met een dagkaart voor de vrijdag. Ik moet hier echt heen...
Ja dat is dus het rarequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
jij ging toch met 30 man ofzo naar WTWTA en je krijgt niemand mee naar BKS?
Volgens mij hebben we nog een plek over in onze bungalow.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok ben nog steeds niet bijgekomen van WTWTA blijkt
Ik wil wel naar BKS maar echt niemand wil met me meeAlleen vriendje misschien met een dagkaart voor de vrijdag. Ik moet hier echt heen...
Oeh keep me postedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog een plek over in onze bungalow.
Als ze goed eitjes kan bakken 's ochtends is ze welkom hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
Kennelijk heeft ze al een vriendje Angelus
Dat kan ik welquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ze goed eitjes kan bakken 's ochtends is ze welkom hoor
Allemaal popjournalisten verder in het huisje dus die ontwaken ook niet voor 12quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik welAlleen ben ik 's ochtends niet op mijn best, dus als 's ochtends rond twaalven is dan is het ok
Goede connecties dus ook nog, sign me inquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Allemaal popjournalisten verder in het huisje dus die ontwaken ook niet voor 12Volgens mij ben ik de enige die nog een soort van moet werken daar
Kan je ook onofficieel een kaartje kopen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef Norrage het volgende:
Zo ik heb nu ook officieel mijn kaartje gekocht. Laat maar komen dat festival
Dat is als je zegt dat je het gaat kopen maar dat nog niet hebt gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kan je ook onofficieel een kaartje kopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |