SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik begrijpen in zo'n omgeving (quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond 't tof om jullie ff te zien, ookal was het kort. Mijn vriendin zat verderop en die wilde ik niet al te lang in de steek laten.
Tis ook een FOKsterquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen in zo'n omgeving ().
Ben nu mobielquote:
Wat is haar username?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis ook een FOKsterEn ze had haar moeder mee.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:31 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud verwachtte jij ons dan.. Trouwens, jij zei dat je mij anders had voorgesteld... hoe zag je mij dan voor je?
.
Bedankt voor de complimenten..
ik stuur hem je post door :pquote:
pmquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben nu mobielindien what's app, dm me dan je nummer..?
Als ik het goed van te voren weet ivm werk dan kom ik. Wat dacht je toen ik op je afstormde, wheeeeeeeeeeeelpquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
Yvonne, kom je de volgende keer dat we meeten?.
Kweenie. Anders. Slanker sowiesoquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is haar username?.
Trouwens...
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Anders. Slanker sowiesoDe rest was allemaal ouder dan verwacht. maw: Jullie posten als kinderen
Aaaaaaaaahquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..].
Nou ja, dat geknuffel met Turq en ook de manier waarop je met ons sprak (open, warm, lichaamstaal etc.) zag ik gewoon niet aankomen.. Ik vond je qua gedrag wel Turks.
.
.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het goed van te voren weet ivm werk dan kom ik.
quote:Wat dacht je toen ik op je afstormde, wheeeeeeeeeeeelp
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Anders. Slanker sowieso
Wij zijn gewoon jeugdig.quote:De rest was allemaal ouder dan verwacht. maw: Jullie posten als kinderen
Ik ben 26!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.
Ik vond vooral jou ouder dan ik had ingeschatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.
Waarom heb ik steeds de gedachte dat jij rond 28/29 jaar bentquote:
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond vooral jou ouder dan ik had ingeschat![]()
Waarom schat je ons allemaal zo jong in?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee. Maar ik dacht dat je 17-18 was ofzo en je leek iets van 23-25? Heb jullie maar 10 seconden gezien he?
Geen idee. Ik ben ook maar een gek achter een toetsenbord he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom schat je ons allemaal zo jong in?
Jij iig welquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
We zijn allemaal kleine Aziaatjes daarom
Dat komt doordat jij van een 26-jarige niet zoveel wijsheid verwacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom heb ik steeds de gedachte dat jij rond 28/29 jaar bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef yvonne het volgende:
Ik heb jullie gewoon gezien en gezoendEn wat is Julis een mooie dame!
En ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef zarGon het volgende:
Yvonne! Wat ben jij een warm en vrolijk persoon! Ik vond je echt tof, ook nog eens omdat je volgens mij tijd nam om even een praatje te maken met de groepen.
De term FOK!moeder past echt bij je!.
Zal ik de TT veranderenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen dachten hey: lilliputters op fok ipv Turken op fok
klein maar fijn zeggen ze?quote:
dwarsbalk? Alsin: dorpel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Heyey beste turkse vriend.
Dwarsbalk voor bij mijn citroen saxo verrot. Wat kost een nieuwe erinlassen?
Geen idee, ben nog niet langs geweest bij de garage. Hij had het over mijn dwarsbalk.quote:
alleen lassen aan dorpel wil ik wel doen voor 50,- ongeacht uren of plaatwerk. Als het je subframe is moet eerst bekeken worden of dat mag of vervangen moet worden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet langs geweest bij de garage. Hij had het over mijn dwarsbalk.
Hij staat nu bij de garage en moet voor de 23ste APK goedgekeurd zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alleen lassen aan dorpel wil ik wel doen voor 50,- ongeacht uren of plaatwerk. Als het je subframe is moet eerst bekeken worden of dat mag of vervangen moet worden.
Mazlumu getirin bana.quote:
Je hebt de smaak goed te pakken. Jarenlang was er geen enkele meet, nu de ene na de andere.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
Yvonne, kom je de volgende keer dat we meeten?.
Dwergwerpen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef xminator het volgende:
Achter de schermen is zarGon al bezig met het plannen van een actieve meet. Toch? TOCH?!
quote:
Meisjes zijn niet (meer) gevoelig voor gedichten. Ik herinner me hoe ene Mehmet, een knappe Turkse jongen (no-hommo) die een poosje terug meedeed met Take Me Out, eerst heel enthousiast werd onthaald door de meisjes, maar toen hij een zelfgeschreven gedicht voordroeg sloeg de sfeer compleet over. Misschien lag het aan de tekst van dit gedicht en zouden andere gedichten wel imponeren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Ömer & Ayla deel 22
Omer’s droom &flasback:
‘’Ayla?’’ Ze waren op hun plekje. Het was 2 dagen nadat Omer Ayla had gevraagd. ‘’Efendim askoem’’ zei Ayla. ‘’Bosver’’ en Omer glimlachte. ‘’Omer?’’. ‘’Efendim,bebegim’’zei Omer lief. ‘’Zing eens een liedje voor mij?’’vroeg Ayla. Omer lachte. ‘’O nerden cikti?’’. ‘’Je vertelde toch dat je wel eens liedjes schreef enzovoort? Ik wil wel eens wat horen’’zei ze nieuwsgierig. Omer lachte. ‘’Bosver!’’. ‘’Jaa lütfenn!!’’ pruilde Ayla. ‘’Tamam,het is wel nederlands alleen..’’. ‘’Maakt niks uit!’’ zei Ayla vrolijk Omer zuchtte diep. Hij begon te zingen.
ik denk dagenlang aan jou
je ziet me als een goede vriend
die je altijd vertrouw
is dit was ik heb verdiend?
Ik geef om jouw,zoals als geen
Andere om jou geven heeft
Ik hou me in maar
Ik ben echt de gene die om jou geeft
Ow lieve schat,kom naar mij toe
Zonder jou heeft het leven
Geen betekenis
Ow schat,hou van mij zoals ik om je geef
Jij bent voor mij de rede dat ik leef
Omer zweeg. Hij was rood geworden. ‘’het is slecht,,sorry’’mompelt hij. ‘’Het is prachtig!’’ en Ayla slaat haar armen om hem heen. ‘’Zing een een turkse liedje voor mij’’ vroeg ze lief.
Aklima geldin aya bakinca
Bir sizi sardi,sen olmayinca,
Unutamiyorum,yapmiyorum
Senin kalbimden cikarinca
Özlemimdesin,hislerimdesin
Unutamiyorum,Yapamiyorum
Sen benin herseyimsin
‘’Bu COK quzel! Bizim sarkimiz olsunmu?’’ vroeg ze glunderend. ‘’Olsun askim,sen ne istersen olsun’’.
Het is de avond van het concert. Overal waar je luister hoor je de naam van Hakan. Overal waar je kijkt zie je flitsen. De plubiek is enthousaist,ze weten niet wat voor speciaal’s ze gaan meemaken.
Omer en Ayla:
‘’DAMES EN HEREN,HIER IS HAKAN’’ roept de man in de microfoon. Een oorverdovend gejuigt begint. Omer glimlacht naar Ayla en rent dan het podium op. ‘’HAKAN’’ wordt er overal geroepen. ‘’SENI SEVIYORUM!!’’. Omer lacht gevleid. ‘’HALLO AMSTERDAM’’ schreeuwt hij. Met een knik begint de band te spelen en Omer springt heen en weer. In een trance kijkt Ayla. Ze is hier gewoon. Backstage,bij de podium,BIJ HAKAN! Ze zucht en maakt paar foto’s van hem. De gedurende avond heeft ze het naar haar zin. Omer kondigt zijn laatste liedje aan. ‘’Maar voor ik aan mijn laatste liedje begin ,wil ik graag iemand het podium oproepen’’zegt hij. De publiek juigt. ‘’AYLA KOM MAAR’’roept Omer. Ayla’s hart begint sneller te kloppen. Verbaasd kijkt ze naar hem. Lachend komt hij naar haar toe rennen en pakt haar hand vast. Hij trekt haar de podium op. Iedereen begint te joelen. ‘’Dit is Ayla! Een geweldige journalist,geloof me. Ze heeft mij de hele week gevolgd en ze heeft ook veel over mij geleerd. Alleen heeft ze een ding van mij niet kunnen ontrafelen! Maar voor ik vertel wat.. zing ik eerst dit:
Aklima geldin aya bakinca
Bir sizi sardi,sen olmayinca,
Unutamiyorum,yapmiyorum
Senin kalbimden cikarinca
Özlemimdesin,hislerimdesin
Unutamiyorum,Yapamiyorum
Sen benin herseyimsin
Verstard kijkt Ayla naar Hakan. Wacht eens? Dat liedje.. ‘’Bu COK quzel! Bizim sarkimiz olsunmu?’’, ‘’Olsun askim,sen ne istersen olsun’’.Haar mond valt open. Plots gaat Hakan op zijn knieeën. De plubiek is doodstil. ‘’Aylam,weetje nog wat ik als laatst tegen je zei? Je zou nooit met iemand kunnen trouwen,want je houdt teveel van mij? Maar nu sta je je bijna te trouwen. Ik neem mijn woorden terug. Jij wint. Ama onunla evlenme! Ayla,benimle evlenirmisin’’ en hij haalt een schattig rode bakje tevoorschijn. Hij maakt het open en een schitterend ring komt tevoorschijn.
http://www.turkishplace.nl/overig/verhalen/?bekijk&id=608
Turkse proza![]()
Een meisje gaf het ook min of meer toe. Dat moet wel een boerin uit een afgelegen gat zijn. Marokkanen hebben een andere huidskleur, lichaamsbouw, kapsel, dialect en lichaamsbewegingen dan Turken, hoe kan je die nou verwarren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Vreemd dat die meiden zo reageren op Mehmet, leuke jongen me dunkt, enige euvel is zijn wens zich richting Marokko te begeven... nu denkt de helft+ van de meiden dat hij een Marokkaan is
Of ze doen zich voor als Italiaans ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef Bilge het volgende:
De échte hosselbazen doen zich trouwens voor als kwart Spaans.
Met zo'n Italiaans vlaggetje op een kledingstuk of schoen(tje)quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Of ze doen zich voor als Italiaans ...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Logisch, als Iran voor een kernwapen gaat kan je als bazig buurland niet achter gaan blijven.
Voor TR is het te hopen dat de VS iets aan dat Iraanse programma doet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Logisch, als Iran voor een kernwapen gaat kan je als bazig buurland niet achter gaan blijven.
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef BasOne het volgende:
'Iran kan binnen jaar atoombom hebben'
"Iran kan over ongeveer een jaar de beschikking hebben over een atoombom. Eén of twee jaar daarna heeft Iran ook de raket waarmee het de bom daadwerkelijk kan inzetten.
Dat heeft de Amerikaanse minister van Defensie, Leon Panetta, zondagavond gezegd in het tv-programma 60 Minutes."
april 1984: "Iran is snel op weg naar een kernwapen dat ze die misschien al in 1986 zullen hebben" - Jane's Intelligence Defense Weekly report
juni 1984: "Iran heeft over 7 jaar een atoomwapen" - senator Alan Cranston
april 1989: Irak waarschuwt dat Iran bijna een atoombom heeft
eind 1991: "Iran heeft met grote zekerheid alle of vrijwel alle componenten voor het bouwen van twee of drie atoombommen in handen" - CIA en Amerikaans Congres
januari 1992: "Het duurt nog slechts vijf jaar voor Iran zelfstandig een atoombom kan bouwen" - Benjamin Netanyahu
februari 1992: "Iran heeft dit jaar nog twee of drie atoombommen" - rapport Amerikaanse Huis van Afgevaardigden
maart 1992: "Iran heeft vier atoombommen van Rusland gekregen" - Arms Control Reporter
april 1992: "Iran heeft tegen het jaar 2000 een atoombom" - CIA (later bijgesteld tot 2003)
mei 1992: "Iran heeft tenminste twee vermiste bommen uit Kazachstan" - The European
juni 1992: "Tenzij Iran's nucleaire mogelijkheden worden verstoord, heeft het land voor het einde van het decennium een kernwapen" - Herzl Budinger, generaal-majoor IAF
oktober 1992: "Iran heeft in 1999 een atoombom" - Shimon Peres
november 1992: "Iran heeft in 1999 een atoombom" - New York Times
december 1992: "Over twee tot drie jaar kan een Iraanse atoombom een serieus probleem zijn" - Robert Gates, directeur CIA
januari 1993: "Iran geeft 800 miljoen dollar per jaar uit aan de ontwikkeling van kernwapens" - Gad Yaacobi, Israelisch VN-afgezant
februari 1993: "Het zal nog acht tot tien jaar duren voordat Iran een atoombom heeft, maar met buitenlandse hulp zou dit eerder kunnen" - James Woolsey, CIA-chef
medio 1993: "Iran heeft een deal gemaakt met Noord-Korea voor de ontwikkeling van nucleaire wapens" - U.S. News & World Report, New York Times, Paris Match & Foreign Report
medio 1993: "Iran heeft een deal gemaakt met Zwitserland voor de ontwikkeling van nucleaire wapens" - AFP
medio 1993: "Iran heeft een deal gemaakt met het Franse CKD voor de ontwikkeling van nucleaire wapens" - Intelligence Newsletter
medio 1993: "Iran heeft een deal gemaakt met Russische wetenschappers in Kazachstan voor de ontwikkeling van nucleaire wapens" - diverse andere media
eind 1993: "Iran heeft binnen acht tot tien jaar nucleaire wapens" - Defense News en de National Defense University
januari 1995: "Iran zou hebben tegen 2003 een bom kunnen hebben" - John Holum, directeur U.S. Arms Control and Disarmament Agency
januari 1995: "Iran heeft in minder dan vijf jaar een atoombom" - William Perry, minister van Defensie
begin 1995: "Iran is veel dichter bij een atoombom dan werd gedacht en heeft er misschien binnen vijf jaar een" - New York Times
medio 1995: "Onze beste inschattingen zeggen dat Iran binnen drie tot vijf jaar in staat is zelfstandig een atoombom te produceren" - Benjamin Netanyahu, later herhaald door o.a. Yitzhak Rabin
februari 1996: "Iran heeft in 2004 kernwapens" - Ehud Barak, Israelische minister van Buitenlandse Zaken
april 1996: "Iran heeft in 2005 een atoombom" - Shimon Peres
maart 1997: "Iran heeft tussen 2005 en 2007 een atoombom" - John Holum
april 1997: "Iran heeft in 2002 een atoombom" - Duitse Inlichtingendienst (BND)
mei 1997: "Iran heeft in 2005 een atoombom" - Los Angeles Times
juni 1997: "Iran heeft in 2000 een atoombom" - Generaal Binford Peay
april 1998: "Iran heeft al vier atoombommen" - Jerusalem Post
oktober 1998: "Iran heeft in 2003 een atoombom" - Generaal Anthony Zinni (door hem herhaald in december 1999)
november 1999: "Iran heeft in 2004 een atoombom" - anonieme Israelische generaal tegen AP
Al 3 decennia worden we bang gemaakt dat Iran 'bijna' een nuke heeft.
Kennen ze geen ander liedje..
Klacht: Hou op met mensen bang te maken met verzinsels.
quote:
quote:
Wie...?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
^Ik zag die ene jonge op die ene foto weer, maar de rest van jullie niet.
http://i.imgur.com/9CZ1H0r.jpegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie...?
Julis en ik komen er ook hééél kort in voor.
Tijdstip wanneer hij volgens jou voorkomt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/9CZ1H0r.jpeg
Links.
Israel en Rusland hebben al kernwapens. We lopen al achter in onze neighbourhood, laat staan op het wereldtoneel waar we thuishoren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Die gasten studeren kosteloos, ze hebben het nog beter dan ons. Maar sinds wanneer heul jij met links werkschuw tuig?quote:
Vier bekende gezichten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef zarGon het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video].
Deze al gezien?
Zie je jezelf ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
Vier? Waarom zie ik niemand :/ graag in chat met seconden komen
Hij was er niet eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef xminator het volgende:
Jij bent echt verborgen op die fotos zG
Ik zie geen turken hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag bij de Mevlana-moskee in Rotterdam geweest voor een schoolopdracht waarvoor je een gebedshuis moest bezoeken. De meeste mensen gingen naar een kerk, iets andersom natuurlijk eng en vreemd
Het was errug leuk, mooie uitleg gekregen en het stereotype toch nog maar eens verder ontkracht. We hadden al aangekondigd dat we zouden komen, maar het was iets drukker dan dat ons voorspeld was omdat er een ontmoeting n.a.v. besnijdenis van de kleinzoon van de broer van de voorzitter was
Rondleidinkje gehad, middaggebed bijgewoond, meegegeten, en uiteindelijk iedereen nog even gedag gezegdAls we klaar zijn maar weer eens langs gaan om even het verslag af te geven.
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.
je bent toch wel gelijk daar besneden en gelijk bekeerd toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doen
Ik zie geen snorren ze zijn allemaal undercoverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |