SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik begrijpen in zo'n omgeving (quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond 't tof om jullie ff te zien, ookal was het kort. Mijn vriendin zat verderop en die wilde ik niet al te lang in de steek laten.
Tis ook een FOKsterquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen in zo'n omgeving ().
Ben nu mobielquote:
Wat is haar username?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis ook een FOKsterEn ze had haar moeder mee.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:31 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud verwachtte jij ons dan.. Trouwens, jij zei dat je mij anders had voorgesteld... hoe zag je mij dan voor je?
.
Bedankt voor de complimenten..
ik stuur hem je post door :pquote:
pmquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben nu mobielindien what's app, dm me dan je nummer..?
Als ik het goed van te voren weet ivm werk dan kom ik. Wat dacht je toen ik op je afstormde, wheeeeeeeeeeeelpquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
Yvonne, kom je de volgende keer dat we meeten?.
Kweenie. Anders. Slanker sowiesoquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is haar username?.
Trouwens...
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Anders. Slanker sowiesoDe rest was allemaal ouder dan verwacht. maw: Jullie posten als kinderen
Aaaaaaaaahquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..].
Nou ja, dat geknuffel met Turq en ook de manier waarop je met ons sprak (open, warm, lichaamstaal etc.) zag ik gewoon niet aankomen.. Ik vond je qua gedrag wel Turks.
.
.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het goed van te voren weet ivm werk dan kom ik.
quote:Wat dacht je toen ik op je afstormde, wheeeeeeeeeeeelp
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie. Anders. Slanker sowieso
Wij zijn gewoon jeugdig.quote:De rest was allemaal ouder dan verwacht. maw: Jullie posten als kinderen
Ik ben 26!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.
Ik vond vooral jou ouder dan ik had ingeschatquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey hey, gaan wij eventjes normaal posten aub? Ouder? Alleen zarGon en Sylv zijn hoogbejaard, de rest hebben nog een hele leven voor zich.
Waarom heb ik steeds de gedachte dat jij rond 28/29 jaar bentquote:
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond vooral jou ouder dan ik had ingeschat![]()
Waarom schat je ons allemaal zo jong in?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee. Maar ik dacht dat je 17-18 was ofzo en je leek iets van 23-25? Heb jullie maar 10 seconden gezien he?
Geen idee. Ik ben ook maar een gek achter een toetsenbord he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom schat je ons allemaal zo jong in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |