Zie je jezelf ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
Vier? Waarom zie ik niemand :/ graag in chat met seconden komen
Hij was er niet eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef xminator het volgende:
Jij bent echt verborgen op die fotos zG
Ik zie geen turken hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag bij de Mevlana-moskee in Rotterdam geweest voor een schoolopdracht waarvoor je een gebedshuis moest bezoeken. De meeste mensen gingen naar een kerk, iets andersom natuurlijk eng en vreemd
Het was errug leuk, mooie uitleg gekregen en het stereotype toch nog maar eens verder ontkracht. We hadden al aangekondigd dat we zouden komen, maar het was iets drukker dan dat ons voorspeld was omdat er een ontmoeting n.a.v. besnijdenis van de kleinzoon van de broer van de voorzitter was
Rondleidinkje gehad, middaggebed bijgewoond, meegegeten, en uiteindelijk iedereen nog even gedag gezegdAls we klaar zijn maar weer eens langs gaan om even het verslag af te geven.
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.
je bent toch wel gelijk daar besneden en gelijk bekeerd toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doen
Ik zie geen snorren ze zijn allemaal undercoverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |