Wie...?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
^Ik zag die ene jonge op die ene foto weer, maar de rest van jullie niet.
http://i.imgur.com/9CZ1H0r.jpegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie...?
Julis en ik komen er ook hééél kort in voor.
Tijdstip wanneer hij volgens jou voorkomt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/9CZ1H0r.jpeg
Links.
Israel en Rusland hebben al kernwapens. We lopen al achter in onze neighbourhood, laat staan op het wereldtoneel waar we thuishoren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Logisch, als Iran voor een kernwapen gaat kan je als bazig buurland niet achter gaan blijven.
Voor TR is het te hopen dat de VS iets aan dat Iraanse programma doet.
Die gasten studeren kosteloos, ze hebben het nog beter dan ons. Maar sinds wanneer heul jij met links werkschuw tuig?quote:
Vier bekende gezichten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef zarGon het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video].
Deze al gezien?
Zie je jezelf ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
Vier? Waarom zie ik niemand :/ graag in chat met seconden komen
Hij was er niet eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef xminator het volgende:
Jij bent echt verborgen op die fotos zG
Ik zie geen turken hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag bij de Mevlana-moskee in Rotterdam geweest voor een schoolopdracht waarvoor je een gebedshuis moest bezoeken. De meeste mensen gingen naar een kerk, iets andersom natuurlijk eng en vreemd
Het was errug leuk, mooie uitleg gekregen en het stereotype toch nog maar eens verder ontkracht. We hadden al aangekondigd dat we zouden komen, maar het was iets drukker dan dat ons voorspeld was omdat er een ontmoeting n.a.v. besnijdenis van de kleinzoon van de broer van de voorzitter was
Rondleidinkje gehad, middaggebed bijgewoond, meegegeten, en uiteindelijk iedereen nog even gedag gezegdAls we klaar zijn maar weer eens langs gaan om even het verslag af te geven.
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat moslims ook normale mensen zijn en moskeeen niet raar zijn.
je bent toch wel gelijk daar besneden en gelijk bekeerd toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nooit gehad, een goede vriend van me is moslim, maar heel leuk om zelf een keer mee te maken, zouden meer mensen moeten doen
Ik zie geen snorren ze zijn allemaal undercoverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
Zoek de Turken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Was hier al gepost dat Turkish Airlines een order voor 82 A320 toestellen voor 7,1 miljard euro heeft gedaan bij Airdolmus? Nou hierbij dan
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je bent toch wel gelijk daar besneden en gelijk bekeerd toch?
Wanneer was dat nieuwe vliegveld in Istanbul gereed alweer?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Was hier al gepost dat Turkish Airlines een order voor 82 A320 toestellen voor 7,1 miljard euro heeft gedaan bij Airdolmus? Nou hierbij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |