Hier was het 'kaarsvet'quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef L-E het volgende:
Vriendje vindt de 3D-echo eruit zien 'alsof ze dat kind in klei hebben gegoten'.
Ik had ook een termijn echo met 9 weken en daarna niks meer toen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef GotC het volgende:
Lijkt me echt top, met vk in opleiding. Zelf een tijdje verpleegkundige in opleiding geweest (mee gestopt na 2 jaar), dus ik ben enorm voor mensen die in opleiding zijn dingen laten doenBehalve die ene keer dat een co-assistent m'n baarmoeder moest onderzoeken en heel vrolijk riep: 'Ik kan geen baarmoeder vinden
'
XM, eindelijk nog iemand die weinig heeft met een 3D/4D echo. Ik vind het meestal zo eng! En wil nog een beetje een verrassing hebben.
L-E, wat lief van je vriendje! De echo van 9 weken was al een termijnbepaling.. Vond het ook wat vroeg, maargoed.
*denkt*
http://www.babysworld.nl/ Hier hoor je best goede dingen over.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef GotC het volgende:
Bedankt voor alle tips en vooral de herkenbaar in het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange wachten die 1e paar maandenlaziness, zo'n combipakket klinkt ook goed! Ik ga eens even kijken naar pretecho bureaus hier in Den Haag/omgeving
Dat laatste denk ik niet eigenlijk. Misschien wat gek, maar ik ben niet zo van het delen, wat zulke dingen betreftquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:13 schreef bellelena het volgende:
L-E, wat leuk van het kaartje! Kom je het tzt delen in het kaartjestopic?
Ja babyview biedt een combi pakket aan zoals wij toen hadden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
http://www.babysworld.nl/ Hier hoor je best goede dingen over.
En dan heb je die nog in zoetermeer http://www.babyview.nl/ daar hoor ik ook wel goede dingen over
Heb je al nagedacht over waar je wilt gaan bevallen?
Ah, thanks voor de linkjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dan heb je die nog in zoetermeer http://www.babyview.nl/ daar hoor ik ook wel goede dingen over
Ik vond het bijzonder om te merken dat er zoveel verschil kan zitten in de echobureaus als het gaat om de termijn bij een geslachtsbepaling. Hier kan het al vanaf 14 weken!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja babyview biedt een combi pakket aan zoals wij toen hadden.
Alleen bieden zij een geslachtsbepaling pas vanaf 18 weken en dat vond ik toen te dicht op de SEO van 20 weken (en ONGEDULDIG) en ik ben toen uitgeweken naar ergens anders in het land gecombineerd met familiebezoek. Daar kon het wel vanaf 16 weken.
Die site van babysworld is echt verschrikkelijk trouwens
Dat is vroeg!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder om te merken dat er zoveel verschil kan zitten in de echobureaus als het gaat om de termijn bij een geslachtsbepaling. Hier kan het al vanaf 14 weken!
Ja die site is echt zo verrotte lelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de linkjesAlleen die website van babysworld..damn
.
En wb waar bevallen: Yup, Kraamhotel RKZ
M'nquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja die site is echt zo verrotte lelijk![]()
Ik ben bevallen in het bronovo
quote:Babysworld website is helemaal vernieuwd! - 'Het is nog nooit zo mooi geweest!'. Deze website is handig voor algemene informatie en links.
En je heb nog babyvision in Delft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! De énige keer dat ze wel flink bewoog, vertikte de camera het om scherp te stellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een cameraschuw kindMijn buik gaat echt als een gek tekeer, maar zodra ik de camera aanzet stopt ze. Ik wil zo graag een filmpje om later terug te kunnen zien hoe erg ze kon wiebelen
Doen we idd niet. Wel heel even over getwijfeld (want tsja, kindje kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je gaat geen combinatietest doen? Daar zit ook een echo bij he.
Ik denk ook dat 'kindje kijken' niet de beste reden is om een combinatietest te laten doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen we idd niet. Wel heel even over getwijfeld (want tsja, kindje kijken) maar ik zou er alleen maar onzeker over worden denk ik.
Daarom. Maar een kansberekening..nee, liever niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk ook dat 'kindje kijken' niet de beste reden is om een combinatietest te laten doen.
Geslachtsbepaling doen ze pas vanaf 18 weken daar hè?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef GotC het volgende:
Nou, we gaan voor een pretecho rond 14,5 week bij http://www.pretechocentrumukkie.nl/nlGewoon de korte pretecho van ¤ 37,50, en dan kijken we na de 20 weken echo wel of/wat we nog willen doen.
Dus bedankt voor het advies dames
Yup! Maar dat is prima, we wachten gewoon netjes op de 20 weken echo. Is het trouwens een probleem om de 20 weken echo bij 19 weken te doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Geslachtsbepaling doen ze pas vanaf 18 weken daar hè?
Nee hoor, dat kan prima. Bij de eerste ook met 19 weken, bij deze was ik meer dan 21 weken. Is maar net hoe hun planning aansluit op die van jou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup! Maar dat is prima, we wachten gewoon netjes op de 20 weken echo. Is het trouwens een probleem om de 20 weken echo bij 19 weken te doenZijn tijdens 20/21 weken in Schotland
Moeder leeft nog?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Een collega van mijn vriend is bevallen van een kindje van 4800 gram!![]()
Dat is bijna 10 pond!!
Ah jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet eigenlijk. Misschien wat gek, maar ik ben niet zo van het delen, wat zulke dingen betreft
Ja nou ik neem toch aan dat ze vantevoren een zo grote baby al niet klein hebben ingeschatquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef GotC het volgende:
[..]
.
En wb waar bevallen: Yup, Kraamhotel RKZ
Waaauw wat een lekker moppie!!quote:
HOLY MOLY. Ze zijn nog duur ook! Dan kun je toch wel een normale website betalen? Zat bijna te twijfelen of dit een acquisitiemoment is, maar aangezien ze claimen er zelf blij mee te zijn lijkt me dat een slecht ideequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef GotC het volgende:
.
Ik krijg het slecht op film, sowieso gaat hij ineens stil liggen als er een camera in de buurt komtquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef L-E het volgende:
Jullie buiken bewegen echt? Dat heb ik nooit zo gemerkt, terwijl er flink wordt bewogen hier. Ik ga ook eens een dagje klaar zitten met een camera dan.
Nee, verloskundige in opleiding, mogelijk dat k in die periode daar stage loop, of in de eerste lijn in den haag in die periode. Hangt er een beetje van af of ik stage-traject A of B ga krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Werk je daar ook?Sorry, nog niet bekend met je werkgebied
Oooh leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee, verloskundige in opleiding, mogelijk dat k in die periode daar stage loop, of in de eerste lijn in den haag in die periode. Hangt er een beetje van af of ik stage-traject A of B ga krijgenin de zomervakantie ben ik er in elk geval te vinden voor stage.
Oeh... Ik wilde hem eigenlijk morgen maken, voor bij de indoor BBQ. (Ik kan toch niet gaan zitten wachten op de lentequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Suikertante het volgende:
Ohja, even een snel off topic vraagje: als iemand die citroentaart, die ik naar 239523 mensen heb ge-PM'd, al heeft gemaakt, wil diegene mij dan even een PM sturen? Ik betwijfel of het goed gaat hier..
Ik leef ook nog hoor en Anouk was 10 gram minderquote:
Hier ook dat gewobbel inderdaad, en moeilijk vast te leggen op film! Ik doe af en toe een poging, dus wie weet lukt het nog!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik krijg het slecht op film, sowieso gaat hij ineens stil liggen als er een camera in de buurt komtMaar hier zie je ook niet vaak echt hele bulten uitsteken, het is meer dat ik mijn buik een soort van zie "wobbelen".
[..]
Yep, soms als ze er zin in heeft verschuift ineens m'n buik van links naar rechts. Dat voelt niet echt prettig maar is wel tof om te zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, echt bulten die links, rechts, onder en boven mn navel verschijnen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb nu soms wel een harde bult, maar dan meer vanbinnen dan dat je het van buiten ziet. En als ik er dan zachtjes op duw dan verdwijnt het weer, volgens mij zit ik dan op z'n kont te duwen
Da's een voordeel met de 2e, alleen effe paar aanpassingen en klaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, dat zou fijn zijn LE!
Ik ben bezig met de lijst voor de geboortekaartjes.... mijn god
Logisch dat je je baby wilt voelen maar bij een 1e duurt het vaak langer. Ik voelde ean pas na 22wk oké mijn placenta lag achter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Even een kleine egopost.
Ik voel mormeltje nog niet. Terwijl echt iedereen in mijn omgeving zegt dat dat nu toch wel al zou moeten. Ik heb heel lang heel geconcentreerd plat op bed gelegen om ook maar 'iets' te voelen en het enige wat ik voel is mijn eigen hartslag... Is 'iedereen' overdreven of is het wel een beetje gek?
Bij de echo's is het echt een wiebeltje. En lag hij ook steeds tegen mijn blaas te trappelen.
Ik zit geloof ik op de 17+ weken nu, en volgens VK lag de placenta achter?
Ja, met m'n handen zo in elkaar gevouwen leunend op m'n buik levert hier nu ook altijd wat wiebelende voetjes of kont opquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voelde juist beweging als ik een beetje onderuitgezakt op de bank ging zitten. Dat vindt ze nog steeds niet tof geloof ikOk, voorover gebogen zitten, buik tegen de tafel of armen over elkaar op mn buik leunend ook niet
![]()
Best een eigengereid meisje hierzo, van wie zou ze dat hebben
Oh, ik heb juist bij de tweede een compleet andere lijst dan bij de eerste. Ik heb een stuk minder vrienden dan toen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Da's een voordeel met de 2e, alleen effe paar aanpassingen en klaar
Ja maar, dan hoef je alleen maar weg te strepenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik heb juist bij de tweede een compleet andere lijst dan bij de eerste. Ik heb een stuk minder vrienden dan toen.
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Juud79 het volgende:
Och je kan ook tot 41+ weken doorlopen, dus dan heb je nog alle tijd.
Je jinxt het gewoon met je uitstelgedrag, dat weet je toch he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!
Niets anders wijst daarop, maar toch... ik ben gewoon nog niet klaar! En daar baal ik stiekem een beetje van.
Nee hoor, daar hebben ze een naam voor 'nesteldrang'quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!
Niets anders wijst daarop, maar toch... ik ben gewoon nog niet klaar! En daar baal ik stiekem een beetje van.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je jinxt het gewoon met je uitstelgedrag, dat weet je toch he?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
I know![]()
Er speelt vandaag ook nog een beetje gezeik met een van mn beste vriendinnen die in de stad is en hier zou komen eten en slapen... maar op de een of andere manier is het altijd organisatorisch gedoe met ons. Pffff.
Dus ik ga nu naar de winkel om ingrediënten te halen voor raw brownies. Ik denk dat Heel Veel Chocola namelijk het beste helpt nu
Het komt echt allemaal goed! Naam en geboortekaartje is nu het belangrijkste, de rest komt wel. Echt. Mijn prinsesjes slapen ook in een kamertje wat nog niet helemaal af is, en ze slapen er echt niet minder door. En ik ben een controlfreak en ik vind het niet eens erg want doordat zij er in liggen te slapen is de kamer compleet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog naar de printshop / drukker hier om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor de geboortekaartjes, het ontwerp daarvoor is nog niet af, we hebben nog geen tekst vastgelegd, we hebben nog geen definitieve naam, het beddengoed is nog niet gewassen, er hangen nog geen gordijnen in de babykamer (ok, ze komt eerst op onze kamer, maar toch), mijn muziekdoosje is nog niet af, ik had nog veel meer willen haken, ik wil nog een kastje schilderen en ophangen, en nog plankjes.....
Ohja en ik wou ook nog NIKS doen... gewoon lekker bankhangen en wat haken ofzo.
Mooi! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huispak-broek van XM binnen!!
Hij houdt niks over bij mn kont en dijenmaar hij zit wel lekkerder dan mijn eigen huisbroek
Ach, ik heb me van week 37 tot 39 drie slagen in rondte genesteldrangt, met 39 weken was ik er helemaal klaar, huis op orde en dat kind zou vast snel komen want ik had voorweeën, en toen duurde het nog tot 41+1quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ben pas laat thuis, maar zal je wel even laten weten als ik m ontvangen hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi! Veel plezier ermeeHoop dat Bla m ook krijgt vandaag.
Nou ik was inderdaad juist zo lekker relaxed! Dit gevoel overvalt me dus ook een beetje, en het is helemaal niet leukquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ach, ik heb me van week 37 tot 39 drie slagen in rondte genesteldrangt, met 39 weken was ik er helemaal klaar, huis op orde en dat kind zou vast snel komen want ik had voorweeën, en toen duurde het nog tot 41+1Lekker toegeven aan je gevoel, maar geniet er ook een beetje van, deze bijzondere laatste weken
Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik eerst alleen gestresst was en daarna er helemaal klaar mee was.
Ha! Weet je ook hoe het gros van ons zich voeltquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik was inderdaad juist zo lekker relaxed! Dit gevoel overvalt me dus ook een beetje, en het is helemaal niet leuk![]()
Dus ik probeer nu weer zen te worden en inderdaad maar prioriteiten te stellen
Meisje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:31 schreef Spewey het volgende:
Jezus KD, even een dikke knuffel en ik ga duimen dat je gewoon over 25 weken een prachtig meisje op de wereld zet
Poeh, wel een goeie instelling als je dat kan. Desalniettemin: naar nieuws, sterkte!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja het is of heel ernstig of helemaal niet, dat is t stomme, volgens mij ben ik een soort van tijdbommetje ofzo. het komt wel vaker voor dat er wat vocht of bloed zit, maar meerdere flinke klompen enzo niet echt. Toch kan het idd spontaan 'oplossen' Reden waarom ik niet over de zeik ben is omdat ik me er alleen maar bij neer kan leggen. Skittle rockt als een malle. en mijn lichaam fixt dit gewoon, klaar.
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef lily het volgende:
Gatver, KD... Wat ellendig zeg.
Dat verliezen van die enorme klonters bloed, stolsels heb ik bij mij eerste ook gehad alleen begon het bij mij bij 30 weken. Ik verloor er dagelijks flink wat en dat is niet meer opgehouden totdat hij geboren is.
Sterkte, (probeer) heb vertrouwen in je lijf, die laat het nml even fixen en nog 25 wk goed voor jullie skittle zorgen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'
ah zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'
Ik zit ook al even te hopen, en ik voel ook nog niks hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Even een kleine egopost.
Ik voel mormeltje nog niet. Terwijl echt iedereen in mijn omgeving zegt dat dat nu toch wel al zou moeten. Ik heb heel lang heel geconcentreerd plat op bed gelegen om ook maar 'iets' te voelen en het enige wat ik voel is mijn eigen hartslag... Is 'iedereen' overdreven of is het wel een beetje gek?
Bij de echo's is het echt een wiebeltje. En lag hij ook steeds tegen mijn blaas te trappelen.
Ik zit geloof ik op de 17+ weken nu, en volgens VK lag de placenta achter?
We kunnen niet meer annulerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en XM, je wilt nu echt niet in Frankrijk zitten neewat balen!!
Ander weekendje in NL boeken misschien?
Not to spoil your fun, maar ik werd pas bij 8 weken misselijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Thanks LB en Cwen! Het lijkt wel of ik vanacht in de kroeg heb gezeten... in een woestijn.![]()
Maar eenkwaaltje
dus. Ik merk dat ik best wel gefocust ben op kwaaltjes omdat ik niet misselijk ben (net als de vorige keer). Dorst is een nieuwe en ik koester het!
Over de gehele dag?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook 1x, soms 2x. Vaak voor echt een miezerig beetje. Ik moet echt meer gaan drinken. Gister ook alleen een klein glaasje jus en een glas karnemelk op. Verder niks. Ik word duidelijk niet geplaagd door dorst
.
Jup. Ik was niet op kantoor en grotendeels niet thuis en dan gaat het al snel mis. Op kantoor pak ik vaker even nog een beker thee ofzo.quote:
Oh dat klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
In de zomer maak ik wel eens karaffen water met schijfjes citroen, sinasappel, komkommer, munt of een combinatie hiervan.
hihi. Wel herkenbaar, dorst. Ik drink normaal veel te weinig, dus dan valt t nogal op. Is tevens ook het enige waar ik last van heb..dus ik ben er ook blij meequote:Op donderdag 14 maart 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Thanks LB en Cwen! Het lijkt wel of ik vanacht in de kroeg heb gezeten... in een woestijn.![]()
Maar eenkwaaltje
dus.
Ik ben ook bizar slecht wb anatomiequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:30 schreef Suikertante het volgende:
Nee, wel voor de zekerheid een paar keer op getest. T rotkindligt al vanaf week 15 ofzo met z'n hoofd vol op mijn blaas.
![]()
Hoe zit dat eigenlijk met indalen? Gaat het dan nog erger worden of gaat hij er dan "langs"? Heb de anatomie niet zo voor me..
Ijskoud water![]()
Dubbeldrank![]()
Maar van dat laatste is me zo hard ingeprent wat voor suiker/caloriebom het is dat ik het niet koop. Gelukkig compenseer ik dat met andere caloriebommen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben nu al fan van bevallen in (of rond) mei!
30 april. Pfoe! Ik zou best balen als ik precies naar tv zit te kijken om alles te volgen terwijl ik weeën heb ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
Oeh dat vind ik gevaarlijk, ik denk eigenlijk niet aan de weken na 2 mei en zit in dubio over wat te doen op 30 april.. de laatste koninginnedag vind ik wel romantisch, maar dan moet ik met ambulance geescorteerd worden want ik woon midden in het vrijmarktgebiedMag de auto ook niet voor de deur laten staan.
Tegelijk denk ik dat iedereen toch per ongeluk uitkijkt naar dé datum, en ik wil tegelijk niet verveeld zitten wachten na 2 mei.
Bij het model wat er tijdens mijn zwangerschapscursus werd getoond was het best duidelijk te zien dat je blaas veel minder ruimte krijgt na het indalen. Echt als het tweede plaatje. Maar mijn dochter is al vrij ver ingedaald en ik heb geen last van m'n blaas dusja..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:
Als je het zo ziet dan lijkt het toch alsof de blaas daar best wel beschermd zit:
[ afbeelding ]
Maar hier is het al minder:
[ afbeelding ]
De laatste roept bij mij de hoop op dat het koppie dan langs de blaas gaat en dat de blaas dan wat ruimte krijgt in de hals of nek van de baby. Maar dat is vast wishful thinking
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
En water met citroenschijfjes klinkt heerlijk!
Ja! En het ziet er ook nog eens heel gezellig uit!quote:
Oh maar ik heb heel getrainde blaasspieren hoor. Vandaar ook het niet meer kunnen lopen stukjequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
En nog één offtopicje dan. Over drinken. Veel drinken werkt trouwens ook om blaasonsteking te voorkomen toch? Ha, toch nog ontopic!![]()
[ [url=http://ohsheglows.com/wp-content/uploads/2013/03/chiafresca-2397.jpg]afbeelding ]
Klik![/url]
Spirit ik draag al sinds maand drie Minimagic van Tena. Wat een feest is datHet stinkt niet, het zit lekker (vergeleken met inlegkruisjes), ze hebben een vorm die nog in mijn string te proppen is, ik maak me nooit meer zorgen. Zeker op een werkdag vind ik dat best wel een geruststelling.
Ja het lijkt mij ook smerig! Maar het ziet er zo cool uit vind ik.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank (nog) geen last van, maar ik ga het onthouden voor als!!
ik zei dat ik iets ging onthouden
Ik twijfel dus of ik wel hoogzwanger over de markt wil lopen. Aan de andere kant, ik kijk er op vanuit ons appartement.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind het sowieso al stom dat ik tv zit te kijken dan want ik wil gewoon naar buiten met koninginnenacht en koninginnedag (en ga daar ook mijn best voor doen, als ik nog niet bevallen ben dus). Dus ach, die weeën kunnen er ook nog wel bij.
Dat past nooit?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Wacht, ik zal nog een plaatje opzoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb van de week op YouTube filmpjes van bevallingen bekeken, WHY?!
En waaaarom zetten mensen dat soort filmpjes van zichzelf op internet
Blaas zit op het eerste plaatje bij het koppie van het kindje, en op het tweede plaatje bij de schoudertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het plaatje niet.
Zit hier de blaas nou aan de bovenkant? Anders zie ik het geplet niet zo.
Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, daarom is het niet gek als je poept tijdens de bevalling![]()
Nah, dat hebben die mensen zo vaak gezien.... ik kan me daar niet druk om maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ik. Zo genant
.
Ah joh, volgens mij merk je dat niet eens en ze halen het ook meteen wegquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ik. Zo genant
.
Dat laatste mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah joh, volgens mij merk je dat niet eens en ze halen het ook meteen weg
Ik vond dat ook altijd een heel naar idee...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik wel hopen ja.
Maar hopelijk zit je dan idd in zo'n roes dat je het allemaal niet merkt. Ofzo.
Weet je, daar maakte ik me in het begin ook vreselijk zorgen over, maar nu al kan het me niet zoveel meer interesseren eigenlijk. Het is sowieso een rotzooi daar beneden, dus dan kan die drol er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik wel hopen ja.
Maar hopelijk zit je dan idd in zo'n roes dat je het allemaal niet merkt. Ofzo.
Bewaren?! Ik moet het maken jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Alcohol verdampt iig niet zo snel als ik altijd dacht...
Ik zou het recept bewaren
Ja echt he? Mn pa koopt/krijgt altijd de wat duurdere variant en die is zooooooooo lekkerrrrrrr!!! Of een glas rode wijn bij het etenquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zoooo moeders is bijna in town, dus ik ben straks niet meer online. Ik ga wasjes doen enzo
Hoop later op de dag nog wel een update te lezen van dananana! Gaat het nog goed daar??
En ook sterkte voor wie het vandaag nog meer kan gebruiken!
Ik vond het ook echt een vervelend idee. Toen ik uiteindelijk hoorde dat het een ks werd, zei ik ook meteen tegen M. (deels voor de lol): "Ik ga in ieder geval niet poepenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik vond dat ook altijd een heel naar idee...
Maar op het moment zelf kon het me allemaal niet meer schelen, je hebt wel wat anders om je mee bezig te houden tijdens je pers weeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |