Bij het model wat er tijdens mijn zwangerschapscursus werd getoond was het best duidelijk te zien dat je blaas veel minder ruimte krijgt na het indalen. Echt als het tweede plaatje. Maar mijn dochter is al vrij ver ingedaald en ik heb geen last van m'n blaas dusja..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:
Als je het zo ziet dan lijkt het toch alsof de blaas daar best wel beschermd zit:
[ afbeelding ]
Maar hier is het al minder:
[ afbeelding ]
De laatste roept bij mij de hoop op dat het koppie dan langs de blaas gaat en dat de blaas dan wat ruimte krijgt in de hals of nek van de baby. Maar dat is vast wishful thinking
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
En water met citroenschijfjes klinkt heerlijk!
Ja! En het ziet er ook nog eens heel gezellig uit!quote:
Oh maar ik heb heel getrainde blaasspieren hoor. Vandaar ook het niet meer kunnen lopen stukjequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:24 schreef Suikertante het volgende:
En nog één offtopicje dan. Over drinken. Veel drinken werkt trouwens ook om blaasonsteking te voorkomen toch? Ha, toch nog ontopic!![]()
[ [url=http://ohsheglows.com/wp-content/uploads/2013/03/chiafresca-2397.jpg]afbeelding ]
Klik![/url]
Spirit ik draag al sinds maand drie Minimagic van Tena. Wat een feest is datHet stinkt niet, het zit lekker (vergeleken met inlegkruisjes), ze hebben een vorm die nog in mijn string te proppen is, ik maak me nooit meer zorgen. Zeker op een werkdag vind ik dat best wel een geruststelling.
Ja het lijkt mij ook smerig! Maar het ziet er zo cool uit vind ik.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank (nog) geen last van, maar ik ga het onthouden voor als!!
ik zei dat ik iets ging onthouden
Ik twijfel dus of ik wel hoogzwanger over de markt wil lopen. Aan de andere kant, ik kijk er op vanuit ons appartement.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind het sowieso al stom dat ik tv zit te kijken dan want ik wil gewoon naar buiten met koninginnenacht en koninginnedag (en ga daar ook mijn best voor doen, als ik nog niet bevallen ben dus). Dus ach, die weeën kunnen er ook nog wel bij.
Dat past nooit?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Wacht, ik zal nog een plaatje opzoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch best verontrustend, de verhouding tussen dat geboortekanaal en dat hoofdje![]()
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb van de week op YouTube filmpjes van bevallingen bekeken, WHY?!
En waaaarom zetten mensen dat soort filmpjes van zichzelf op internet
Blaas zit op het eerste plaatje bij het koppie van het kindje, en op het tweede plaatje bij de schoudertjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het plaatje niet.
Zit hier de blaas nou aan de bovenkant? Anders zie ik het geplet niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |