Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, daarom is het niet gek als je poept tijdens de bevalling![]()
Nah, dat hebben die mensen zo vaak gezien.... ik kan me daar niet druk om maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ik. Zo genant
.
Ah joh, volgens mij merk je dat niet eens en ze halen het ook meteen wegquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je, dat lijkt me nog het ergste van de hele bevalling geloof ik. Zo genant
.
Dat laatste mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah joh, volgens mij merk je dat niet eens en ze halen het ook meteen weg
Ik vond dat ook altijd een heel naar idee...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik wel hopen ja.
Maar hopelijk zit je dan idd in zo'n roes dat je het allemaal niet merkt. Ofzo.
Weet je, daar maakte ik me in het begin ook vreselijk zorgen over, maar nu al kan het me niet zoveel meer interesseren eigenlijk. Het is sowieso een rotzooi daar beneden, dus dan kan die drol er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik wel hopen ja.
Maar hopelijk zit je dan idd in zo'n roes dat je het allemaal niet merkt. Ofzo.
Bewaren?! Ik moet het maken jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Alcohol verdampt iig niet zo snel als ik altijd dacht...
Ik zou het recept bewaren
Ja echt he? Mn pa koopt/krijgt altijd de wat duurdere variant en die is zooooooooo lekkerrrrrrr!!! Of een glas rode wijn bij het etenquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zoooo moeders is bijna in town, dus ik ben straks niet meer online. Ik ga wasjes doen enzo
Hoop later op de dag nog wel een update te lezen van dananana! Gaat het nog goed daar??
En ook sterkte voor wie het vandaag nog meer kan gebruiken!
Ik vond het ook echt een vervelend idee. Toen ik uiteindelijk hoorde dat het een ks werd, zei ik ook meteen tegen M. (deels voor de lol): "Ik ga in ieder geval niet poepenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik vond dat ook altijd een heel naar idee...
Maar op het moment zelf kon het me allemaal niet meer schelen, je hebt wel wat anders om je mee bezig te houden tijdens je pers weeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |