Meisje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:31 schreef Spewey het volgende:
Jezus KD, even een dikke knuffel en ik ga duimen dat je gewoon over 25 weken een prachtig meisje op de wereld zet
Poeh, wel een goeie instelling als je dat kan. Desalniettemin: naar nieuws, sterkte!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja het is of heel ernstig of helemaal niet, dat is t stomme, volgens mij ben ik een soort van tijdbommetje ofzo. het komt wel vaker voor dat er wat vocht of bloed zit, maar meerdere flinke klompen enzo niet echt. Toch kan het idd spontaan 'oplossen' Reden waarom ik niet over de zeik ben is omdat ik me er alleen maar bij neer kan leggen. Skittle rockt als een malle. en mijn lichaam fixt dit gewoon, klaar.
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef lily het volgende:
Gatver, KD... Wat ellendig zeg.
Dat verliezen van die enorme klonters bloed, stolsels heb ik bij mij eerste ook gehad alleen begon het bij mij bij 30 weken. Ik verloor er dagelijks flink wat en dat is niet meer opgehouden totdat hij geboren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |