Oh, ik heb juist bij de tweede een compleet andere lijst dan bij de eerste. Ik heb een stuk minder vrienden dan toen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Da's een voordeel met de 2e, alleen effe paar aanpassingen en klaar
Ja maar, dan hoef je alleen maar weg te strepenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik heb juist bij de tweede een compleet andere lijst dan bij de eerste. Ik heb een stuk minder vrienden dan toen.
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Juud79 het volgende:
Och je kan ook tot 41+ weken doorlopen, dus dan heb je nog alle tijd.
Je jinxt het gewoon met je uitstelgedrag, dat weet je toch he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!
Niets anders wijst daarop, maar toch... ik ben gewoon nog niet klaar! En daar baal ik stiekem een beetje van.
Nee hoor, daar hebben ze een naam voor 'nesteldrang'quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar nu ben ik bang dat deze onrust een teken is dat ik vóór de uitgerekende datum ga bevallen!
Niets anders wijst daarop, maar toch... ik ben gewoon nog niet klaar! En daar baal ik stiekem een beetje van.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je jinxt het gewoon met je uitstelgedrag, dat weet je toch he?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
I know![]()
Er speelt vandaag ook nog een beetje gezeik met een van mn beste vriendinnen die in de stad is en hier zou komen eten en slapen... maar op de een of andere manier is het altijd organisatorisch gedoe met ons. Pffff.
Dus ik ga nu naar de winkel om ingrediënten te halen voor raw brownies. Ik denk dat Heel Veel Chocola namelijk het beste helpt nu
Het komt echt allemaal goed! Naam en geboortekaartje is nu het belangrijkste, de rest komt wel. Echt. Mijn prinsesjes slapen ook in een kamertje wat nog niet helemaal af is, en ze slapen er echt niet minder door. En ik ben een controlfreak en ik vind het niet eens erg want doordat zij er in liggen te slapen is de kamer compleet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog naar de printshop / drukker hier om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor de geboortekaartjes, het ontwerp daarvoor is nog niet af, we hebben nog geen tekst vastgelegd, we hebben nog geen definitieve naam, het beddengoed is nog niet gewassen, er hangen nog geen gordijnen in de babykamer (ok, ze komt eerst op onze kamer, maar toch), mijn muziekdoosje is nog niet af, ik had nog veel meer willen haken, ik wil nog een kastje schilderen en ophangen, en nog plankjes.....
Ohja en ik wou ook nog NIKS doen... gewoon lekker bankhangen en wat haken ofzo.
Mooi! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huispak-broek van XM binnen!!
Hij houdt niks over bij mn kont en dijenmaar hij zit wel lekkerder dan mijn eigen huisbroek
Ach, ik heb me van week 37 tot 39 drie slagen in rondte genesteldrangt, met 39 weken was ik er helemaal klaar, huis op orde en dat kind zou vast snel komen want ik had voorweeën, en toen duurde het nog tot 41+1quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ben pas laat thuis, maar zal je wel even laten weten als ik m ontvangen hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi! Veel plezier ermeeHoop dat Bla m ook krijgt vandaag.
Nou ik was inderdaad juist zo lekker relaxed! Dit gevoel overvalt me dus ook een beetje, en het is helemaal niet leukquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ach, ik heb me van week 37 tot 39 drie slagen in rondte genesteldrangt, met 39 weken was ik er helemaal klaar, huis op orde en dat kind zou vast snel komen want ik had voorweeën, en toen duurde het nog tot 41+1Lekker toegeven aan je gevoel, maar geniet er ook een beetje van, deze bijzondere laatste weken
Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik eerst alleen gestresst was en daarna er helemaal klaar mee was.
Ha! Weet je ook hoe het gros van ons zich voeltquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik was inderdaad juist zo lekker relaxed! Dit gevoel overvalt me dus ook een beetje, en het is helemaal niet leuk![]()
Dus ik probeer nu weer zen te worden en inderdaad maar prioriteiten te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |