Sterkte, (probeer) heb vertrouwen in je lijf, die laat het nml even fixen en nog 25 wk goed voor jullie skittle zorgen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'
ah zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik verlies ze niet, dat is wel positief vertelde ze, ik verlies alleen helder rood bloed zonder stolsels. Als er stolsels bijkomen is t foute boel.. de stolsels zitten bij mij binnenin en moeten daar óplossen'
Ik zit ook al even te hopen, en ik voel ook nog niks hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Even een kleine egopost.
Ik voel mormeltje nog niet. Terwijl echt iedereen in mijn omgeving zegt dat dat nu toch wel al zou moeten. Ik heb heel lang heel geconcentreerd plat op bed gelegen om ook maar 'iets' te voelen en het enige wat ik voel is mijn eigen hartslag... Is 'iedereen' overdreven of is het wel een beetje gek?
Bij de echo's is het echt een wiebeltje. En lag hij ook steeds tegen mijn blaas te trappelen.
Ik zit geloof ik op de 17+ weken nu, en volgens VK lag de placenta achter?
We kunnen niet meer annulerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en XM, je wilt nu echt niet in Frankrijk zitten neewat balen!!
Ander weekendje in NL boeken misschien?
Not to spoil your fun, maar ik werd pas bij 8 weken misselijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Thanks LB en Cwen! Het lijkt wel of ik vanacht in de kroeg heb gezeten... in een woestijn.![]()
Maar eenkwaaltje
dus. Ik merk dat ik best wel gefocust ben op kwaaltjes omdat ik niet misselijk ben (net als de vorige keer). Dorst is een nieuwe en ik koester het!
Over de gehele dag?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook 1x, soms 2x. Vaak voor echt een miezerig beetje. Ik moet echt meer gaan drinken. Gister ook alleen een klein glaasje jus en een glas karnemelk op. Verder niks. Ik word duidelijk niet geplaagd door dorst
.
Jup. Ik was niet op kantoor en grotendeels niet thuis en dan gaat het al snel mis. Op kantoor pak ik vaker even nog een beker thee ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |