Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

geen Knetter en JJH TT? LULquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
Wat een suffe TT. Had het niet aan zien komen en zit vol suffe TT's zo blijkt![]()
Nou, het is gewoon een stuk gezonder. Ik zeg niet geen alcohol hoorquote:
Heej ga eens verantwoordelijk doen jijquote:
Daar heb ik even over nagedacht en dat heb ik bewust niet gedaan om de doodeenvoudige reden dat ik Knetter totaal niet ken. Vind dat een beetje hypocriet dan eigenlijkquote:
als je het in piet piraat taal doet snaptie het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
@ stu teveel en te ingewikkeld om hier te vertellen...
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heej ga eens verantwoordelijk doen jij
ja,dat snap ik ook wel, maar waarom.zo'n ttquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een stuk gezonder. Ik zeg niet geen alcohol hoor
Vervelend voor je! Je hoeft hier niets te openbaren waar je geen zin in hebt hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
@ stu teveel en te ingewikkeld om hier te vertellen...
Knetter niet kennen? Wat ben je voor KSC-er?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik even over nagedacht en dat heb ik bewust niet gedaan om de doodeenvoudige reden dat ik Knetter totaal niet ken. Vind dat een beetje hypocriet dan eigenlijk
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLESquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.
Het was toevallig het laatste gesprek onderwerp dat ik had in het vorige deelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja,dat snap ik ook wel, maar waarom.zo'n tt
En nu kan het. Want je bent nog even alleen thuis, hoe dubbel dat nu ook mag voelen. Maar hey, je bent papa en dat mag gevierd worden met een alcoholische versnaperingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.
vuillakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLES
een dubbelequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En nu kan het. Want je bent nog even alleen thuis, hoe dubbel dat nu ook mag voelen. Maar hey, je bent papa en dat mag gevierd worden met een alcoholische versnapering
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLES
Moet je van knetter zeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.
Euhm. Nee.
Ze is vrij nieuw in de KSC hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Knetter niet kennen? Wat ben je voor KSC-er?
Lekker op tijd slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.
Euhm. Nee.
Wat drink je?quote:
Lul je er maar uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is vrij nieuw in de KSC hoor
Sinds augustus 2011 en ik ben sindsdien tot begin dit jaar nauwelijks actief geweest.
I know het gaat gewoon niet lekker tussen mij en me beste vriendin omdat ik in haar ogen een grote fout heb begaan... en in mijn ogen is het miss alleen beetje raar maar niet fout ofzo.. sindsdien is onze liefde heel erg bekoeld.. naja meer details geef ik maar niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend voor je! Je hoeft hier niets te openbaren waar je geen zin in hebt hoor![]()
Nee, ik, moet sowieso om 9u in het ziekenhuis zijn voor de aangiftequote:
millstone peatedquote:
Nooit mogen proevenquote:
Ik ken haar gewoon niet. Ik heb de naam wel gehoord en gezien maar dat is het wel zo'n beetjequote:
die croissantjes zijn zeker niet voor mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik, moet sowieso om 9u in het ziekenhuis zijn voor de aangifte
Daarvoor nog spullen zoeken, douchen, croissantjes ofzo halen en naar het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken haar gewoon niet. Ik heb de naam wel gehoord en gezien maar dat is het wel zo'n beetje
Als jullie beste vriendinnen zijn of waren dan komen jullie er op termijn hopelijk samen toch wel uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
I know het gaat gewoon niet lekker tussen mij en me beste vriendin omdat ik in haar ogen een grote fout heb begaan... en in mijn ogen is het miss alleen beetje raar maar niet fout ofzo.. sindsdien is onze liefde heel erg bekoeld.. naja meer details geef ik maar niet...
Je hebt vast een bakker in de buurt in rotjeknor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
die croissantjes zijn zeker niet voor mij?
Wie ben jij?quote:
nog welquote:
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja JJH, je bent vannacht de baan op gelanceerd. Onderweg uitstappen is geen optie
ja maar geen bezorgerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt vast een bakker in de buurt in rotjeknor.
lui varkenquote:
Net of je nu iets anders in je hoofd kan krijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Hoi ik ben icareaboutmyself, ik ben 18 jaar en nieuw hier
Waar woon je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net of je nu iets anders in je hoofd kan krijgen
Daar zijn wij voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je wegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
als je van whisky houdt, doen, echt een aanraderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit mogen proeven
Maar cheers
DIE IS HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom moet ik opeens aan MilaKunis
denken?
komt vanzelf, je bent straks zo verrot dat je staande kunt slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.
rondje lopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.
Geki op whiskyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je van whisky houdt, doen, echt een aanrader
Ik studeer niks, ik zit thuisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je weg
Oh en als je een mooie vriendin hebt bind haar vast want anders gaan Mart en MPG er mee vandoor
Vast wel en zo niet... dan niet dan moet ik er misschien maar klaar mee zijn en eieren voor mijn geld kiezen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jullie beste vriendinnen zijn of waren dan komen jullie er op termijn hopelijk samen toch wel uit![]()
Weet je hoe koud!quote:
Zo naar de klote ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
komt vanzelf, je bent straks zo verrot dat je staande kunt slapen
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je weg
Oh en als je een mooie vriendin hebt bind haar vast want anders gaan Mart en MPG er mee vandoor
Net zoals bijna iedereen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik studeer niks, ik zit thuis![]()
Klaar met de middelbare, niks te doen nu...
Ik kom uit Overijssel
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
puzzeltje?quote:
waarom geen vierkantje?quote:
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwen
VWOoOHquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
oosterling, dan ben je meer iets voor fles en zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
Je Teddybeer praat terug?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom moet ik opeens aan MilaKunis
denken?
Je doet de hele dag nietsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?quote:
en Lintelooooooooooooooooooooooooooossssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
Niet bijzonder. Het was een dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel en zo niet... dan niet dan moet ik er misschien maar klaar mee zijn en eieren voor mijn geld kiezen..![]()
En hoe was jou dagje stu??
En dan kom je binnen en slaat de warmte toe en slaap je zoquote:
Twents, oosters, whateverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
quote:
das waar en vergeet fles nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.
MAVO bestaat toch al 25 jaar niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeunquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?
En vermoeiend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan kom je binnen en slaat de warmte toe en slaap je zo
dus hup naar monsterboard.nl en gauwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Klopt ik moet een baan zoeken,
klinkt zeker bekendquote:
is makkelijker dan VMBO-t of dat anderequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
MAVO bestaat toch al 25 jaar niet meer
Oosters moet ik gelijk aan de Conimex denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Twents, oosters, whatever
[..]Dat zou cool zijn
Ted
je kan beter een lekker wijf nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeun
Waarom geen HBO of Uni danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Klopt ik moet een baan zoeken,
En dat tussenjaar is zo boeiend dat je hier terechtkomt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeun
ja maar daar treint ie alleen maar meequote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is makkelijker dan VMBO-t of dat andere
Jij draagt toch ook zo'n rijsthoed op je werk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Oosters moet ik gelijk aan de Conimex denken.
Hoi ik ben nikkie 27 jaar en redelijk nieuw hier... kom ook uit overijsselquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
De ontgroening komt pas laterquote:
Oh, ik heb ze niet gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De ontgroening komt pas later
Ja ik ben aan het afspreken met een meisje van mijn oude basisschool, grappig om weer te zien, leuk.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij draagt toch ook zo'n rijsthoed op je werk?
Icare pass op Kally komt binnen en die zuigt je in no time helemaal leegquote:
Doe maar lekker iets in de winkel of zoiets. En ja, soort vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat tussenjaar is zo boeiend dat je hier terechtkomt?![]()
Wat voor werk zoek je? Heb je een vriendin?
Heb je haar ook zonder make-up gezien, dan is het toch even wat andersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Miladaar kan je me s nachts voor wakker maken.
Kapiteintje maak je me nu belachelijk????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat komt als we voor het eerst meetenquote:
Boh... mijn hart sloeg over..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Icare pass op Kally komt binnen en die zuigt je in no time helemaal leeg
pff nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Icare pass op Kally komt binnen en die zuigt je in no time helemaal leeg
Dan blijf ik wel weer wegquote:
zoals gezegd uit de buurt houden hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het afspreken met een meisje van mijn oude basisschool, grappig om weer te zien, leuk.
Soort van? Dus ze is eigenlijk nog beschikbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Doe maar lekker iets in de winkel of zoiets. En ja, soort van
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kapiteintje maak je me nu belachelijk????
Hallo ik 27 hij 18??? Voel jeje helemaal lekker???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah ja Nikkie is beschikbaar icare dus je zit gelijk goed
Een toyboy heet datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hallo ik 27 hij 18??? Voel jeje helemaal lekker???
Tsss kijk naar je eigen accent joh....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Soort van? Dus ze is eigenlijk nog beschikbaar![]()
![]()
[..]Nee hoor. Tenminste niet jou alleen
neeeee blijvenquote:
Ja dag, dan gaat tie stukquote:
wow zulks een verschil kan echt niet jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hallo ik 27 hij 18??? Voel jeje helemaal lekker???
Oh ja nou nee die hoef ik niet heb genoeg speelgoed wil iets vasts....quote:
Nee, hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Op scholieren.com bedoel je?![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow zulks een verschil kan echt niet ja
koppelbaas die KGquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Door mijn vele verhuizingen wisselt dat van bekakt randstads met een harde R naar ernems met een zachte Gquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tsss kijk naar je eigen accent joh....
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ciao tot Gauwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
Zo even naar mijn ouders toe, groeten!
dream on toekquote:
Eehm, dat weet ik nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe voelt het om pappa te zijn JJH ?
Makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zoek en je zult niet vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Oh ja nou nee die hoef ik niet heb genoeg speelgoed wil iets vasts....
Hoe heten je ouders? En hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
Zo even naar mijn ouders toe, groeten!
quote:
Die film was echt leuk. Ik was er samen met iemand waarmee ik mijn liefde voor Queen deel, dus we hadden geen betere film kunnen kiezen...quote:
Eng spannend leuk ?quote:
tja op een ouwe fiets moet je het leren (van hem uit gezien dan he )quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nou ja 18 is wel erg jong maar verschil maakt toch niet uit?
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je haar al ooit tegenkomt en ze dan toevallig ook nog eens omlaag kijktquote:
Je hebt geen pimp aboquote:
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mijn vele verhuizingen wisselt dat van bekakt randstads met een harde R naar ernems met een zachte G
Mijn ex was ook een uhhh stukkie jongerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
tja op een ouwe fiets moet je het leren (van hem uit gezien dan he )
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eng spannend leuk ?
Ik hoef mijn status niet te kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abo
omdat: te weinig verschilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ben gewoon megacompatibel, pas overal bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...
Na paar dagen hier versta ik je ineens stuk beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...
Owwwwquote:
Jawel dat moet iedereenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hoef mijn status niet te kopen
jij zoekt toyboys ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex was ook een uhhh stukkie jonger
Bij de meet zaterdag was een meid van 1.48. Zelfs ik moest bukken bij de kussen op de wangquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Precies
[..]
Als je haar al ooit tegenkomt en ze dan toevallig ook nog eens omlaag kijkt![]()
Ik doe alleen aan verkoopquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jawel dat moet iedereen
Wat verkoop je ?quote:
Pfffquote:
flauw,hehquote:
dankje dat doet me goed om te horen.....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de meet zaterdag was een meid van 1.48. Zelfs ik moest bukken bij de kussen op de wang![]()
![]()
Ik heb leren fietsen op een driewielerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
graag gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dankje dat doet me goed om te horen.....
Neuh ze zag er wel gewoon 25+ uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klein hoeft niet erg te zijn, als het nog maar een meisje is en niet op een 8-jarige lijkt
ieder zijn hobbyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb leren fietsen op een driewieler
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
quote:
Toekkkkk sssssssssssssshhhhhhhhtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Na paar dagen hier versta ik je ineens stuk beter
te laatquote:
als ik iets niet kan is het ssssssssssssssssssshttttttquote:
weet ik schatquote:
dan leer je maar om te ssssssssssssssssssssshttttttttquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik iets niet kan is het ssssssssssssssssssshtttttt
Niet alles verklappen joh!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik iets niet kan is het ssssssssssssssssssshtttttt
Ik vind al dat ik best knap mijn mond hou laatste 2 wekenquote:
we kennen elkaar nog niet zo lang, maar lang genoeg om je in te "schatten"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dan is het goed... dat je het even weet....
oh ja?? Niets van gemerkt via waquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik vind al dat ik best knap mijn mond hou laatste 2 weken
die wist niet wat hem overkwamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel stom dat /care zo snel weg is
Je bent in vragenbui? Dan ga ik hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ja vind ik ook...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wie is je vader en wie is je moeder /tanteesquote:
En ik begon pas netquote:
quote:
Zeker omdat hij ook uit het oosten komtquote:
Dat is beter dan dat je haar raaktquote:
ik heb het doorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
we kennen elkaar nog niet zo lang, maar lang genoeg om je in te "schatten"
Ik ga alquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie is je vader en wie is je moeder /tantees
Oeh voor ik het vergeet, heb je 19 maart iets te doen?quote:
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Minderen met posten zou ook eens mogenStelletje veslaafduuhhh!!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
En weer op weg naar huis.
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Mpg 5 uur geen koffie zien drinken.
Toffe film gezien.
Lola alleen maar geknuffeld? Amateurquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
Leuk! Mooi dat t gezellig was...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
Dinsdag, ja dan ben ik thuis want kinderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oeh voor ik het vergeet, heb je 19 maart iets te doen?
Jeej.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
Treur niet, ik had ook wat anders vandaag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
Ik baal echt dat ik het heb moeten missen DM
Ik heb met Lola een bed laten krakenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lola alleen maar geknuffeld? Amateur
Ah jammerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dinsdag, ja dan ben ik thuis want kinderen
Is Nijn echt zo schattig als men zegt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
oh zo ver ben ik dan weer niet geweest.....quote:
Ja en dat vond ik een goede reden niet te komen.....want zonder jou en knetter kan het nooit leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Treur niet, ik had ook wat anders vandaag.
flasjeeeee hoe is t???quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Minderen met posten zou ook eens mogenStelletje veslaafduuhhh!!
Van het lachen dan hè?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh zo ver ben ik dan weer niet geweest.....
jaja dat zeg je nu en Lola had het vandeweek over sex met dames............1 en 1 is 2 lieverd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja en dat vond ik een goede reden niet te komen.....want zonder jou en knetter kan het nooit leuk zijn.
Stelt het weinig voor ja?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
Klinkt geslaagdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef DaMart het volgende:
RN en Haan gemeet.
Lola geknuffeld.
Toffe film gezien.
Whut, Lola en damessex?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
jaja dat zeg je nu en Lola had het vandeweek over sex met dames............1 en 1 is 2 lieverd.
Dubbel zo geslaagd nuquote:
Ik zou ook niet anders willen hoorquote:
Klopt, maar toch. Lola is al een dame.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou ook niet anders willen hoor
Zal hem ff in je nek leggen ouwe geit.quote:
Ja, rekenen lukt je aardig, maar ik val totaal niet op vrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
jaja dat zeg je nu en Lola had het vandeweek over sex met dames............1 en 1 is 2 lieverd.
zei ze zelf iets over 18 topics terug.....maar toen was je aan het verven.quote:
Sinds ze Mart gemeet heeft hebben we nooit meer iets van r vernomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Nijn echt zo schattig als men zegt?
Je bent nogal stil de laatste paar dagenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, rekenen lukt je aardig, maar ik val totaal niet op vrouwen
Twee keer zo leuk dusquote:
Uhu..quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal hem ff in je nek leggen ouwe geit.
Ik ben wel druk geweest ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
zei ze zelf iets over 18 topics terug.....maar toen was je aan het verven.
1 avondje hoeft niet alles te betekenen tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, rekenen lukt je aardig, maar ik val totaal niet op vrouwen
Meerdere dames zijn we een pré ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Twee keer zo leuk dus
[..]
Uhu..
[..]Doen!
Kan wel ff wat verzinnen mocht je geinterresseerd zijn in toek???quote:
Jawel, dat je sneu bent en meedoet aan de heersende hypequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 avondje hoeft niet alles te betekenen toch
Ik wil wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kan wel ff wat verzinnen mocht je geinterresseerd zijn in toek???
ik heb niks....ja een leeg bed vannachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, dat je sneu bent en meedoet aan de heersende hype
Je hebt bi gevoelens of je hebt ze niet.
hype hype wat mis ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar Toek wil niet
Ik ook, ik knuffel wel met mijn ratatouille ratje knuffel dingiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb niks....ja een leeg bed vannacht
hoeft nie kan ook experiment zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Of dat je een keer wil experimenterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je kont nergens kunt keren of vrouwen staan te zoenen met elkaar, want dat is "in".quote:
Kom je donderdag ook naar het WTC om een uur of half zes? Mini komt ookquote:
Op mijn 39e nog?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft nie kan ook experiment zijn...
Wat wil je precies dan roggel ik zo even voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar Toek wil niet
ik moet vaker buiten komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je kont nergens kunt keren of vrouwen staan te zoenen met elkaar, want dat is "in".
Dat kan prima hoorquote:
Nee komt al goed geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat wil je precies dan roggel ik zo even voor je.
tuurlijk eens moet de eerste keer zijn en heb je alles keer geprobeerd..quote:
quote:
True, maar ik weet inmiddels wel waar mijn voorkeur ligtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan prima hoorJe zou de eerste niet zijn
Heel goed meisje. Is je telefoon binnen?quote:
Ieder zijn ding, maar sommige dingen hoef ik niet te proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tuurlijk eens moet de eerste keer zijn en heb je alles keer geprobeerd..
Dat kan natuurlijk maar daar zei ik niets overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
True, maar ik weet inmiddels wel waar mijn voorkeur ligt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
Nee nikkie ook via whats app ga ik niet in op vragen wat ik met KG gedaan heb in het hotel
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed meisje. Is je telefoon binnen?
Ik hoorde dat ik jullie mag feliciterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Treur niet, ik had ook wat anders vandaag.
Drukke tijden ja. Werkwerkwekr.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nogal stil de laatste paar dagen
waaneer spreken wij weer eens irl?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn bed was wel lekker warm hoor
Helaas werd Muck wakker toen ik de kamer terug insneakte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn bed was wel lekker warm hoor
Kom je ook donderdag dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waaneer spreken wij weer eens irl?
we moeten nodig weer iknuffelen
Staat er niet op je briefje "Als je voor 19:00 belt komen we terug! 06-lilali"?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Want ik fiets naar huis, zie daar onderweg het TNTbusje met bezorger I. op de Westerweg wat inhoud dat hij NET bij mijn huis is geweest.
Morgen dus. Ophalen bij postkantoor.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik jullie mag feliciteren.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Helaas werd Muck wakker toen ik de kamer terug insneakte.
Niet meer vanuit huis? Jammer, we missen je hierquote:
Nope. Via post.nl/ontvangen met je KGcode (jaja, KGcodequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er niet op je briefje "Als je voor 19:00 belt komen we terug! 06-lilali"?
die wilde weten bij welke vrouw ik was......toen ik niks zei kreeg ik een bijbel op mn neusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die had daar toch geen bezwaar tegen? Of had ze mee willen doen?
Ja, RN is echt een lief en schattig konijntjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Nijn echt zo schattig als men zegt?
Ik werk donderdag in 010quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |