En vermoeiend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan kom je binnen en slaat de warmte toe en slaap je zo
dus hup naar monsterboard.nl en gauwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Klopt ik moet een baan zoeken,
klinkt zeker bekendquote:
is makkelijker dan VMBO-t of dat anderequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
MAVO bestaat toch al 25 jaar niet meer
Oosters moet ik gelijk aan de Conimex denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Twents, oosters, whatever
[..]Dat zou cool zijn
Ted
je kan beter een lekker wijf nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeun
Waarom geen HBO of Uni danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Klopt ik moet een baan zoeken,
En dat tussenjaar is zo boeiend dat je hier terechtkomt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeun
ja maar daar treint ie alleen maar meequote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is makkelijker dan VMBO-t of dat andere
Jij draagt toch ook zo'n rijsthoed op je werk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Oosters moet ik gelijk aan de Conimex denken.
Hoi ik ben nikkie 27 jaar en redelijk nieuw hier... kom ook uit overijsselquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik studeer niks, ik zit thuis![]()
Klaar met de middelbare, niks te doen nu...
Ik kom uit Overijssel
De ontgroening komt pas laterquote:
Oh, ik heb ze niet gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De ontgroening komt pas later
Ja ik ben aan het afspreken met een meisje van mijn oude basisschool, grappig om weer te zien, leuk.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij draagt toch ook zo'n rijsthoed op je werk?
Icare pass op Kally komt binnen en die zuigt je in no time helemaal leegquote:
Doe maar lekker iets in de winkel of zoiets. En ja, soort vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat tussenjaar is zo boeiend dat je hier terechtkomt?![]()
Wat voor werk zoek je? Heb je een vriendin?
Heb je haar ook zonder make-up gezien, dan is het toch even wat andersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
Miladaar kan je me s nachts voor wakker maken.
Kapiteintje maak je me nu belachelijk????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |