Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

geen Knetter en JJH TT? LULquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
Wat een suffe TT. Had het niet aan zien komen en zit vol suffe TT's zo blijkt![]()
Nou, het is gewoon een stuk gezonder. Ik zeg niet geen alcohol hoorquote:
Heej ga eens verantwoordelijk doen jijquote:
Daar heb ik even over nagedacht en dat heb ik bewust niet gedaan om de doodeenvoudige reden dat ik Knetter totaal niet ken. Vind dat een beetje hypocriet dan eigenlijkquote:
als je het in piet piraat taal doet snaptie het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
@ stu teveel en te ingewikkeld om hier te vertellen...
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heej ga eens verantwoordelijk doen jij
ja,dat snap ik ook wel, maar waarom.zo'n ttquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon een stuk gezonder. Ik zeg niet geen alcohol hoor
Vervelend voor je! Je hoeft hier niets te openbaren waar je geen zin in hebt hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
@ stu teveel en te ingewikkeld om hier te vertellen...
Knetter niet kennen? Wat ben je voor KSC-er?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik even over nagedacht en dat heb ik bewust niet gedaan om de doodeenvoudige reden dat ik Knetter totaal niet ken. Vind dat een beetje hypocriet dan eigenlijk
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLESquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.
Het was toevallig het laatste gesprek onderwerp dat ik had in het vorige deelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja,dat snap ik ook wel, maar waarom.zo'n tt
En nu kan het. Want je bent nog even alleen thuis, hoe dubbel dat nu ook mag voelen. Maar hey, je bent papa en dat mag gevierd worden met een alcoholische versnaperingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar past een alcoholische versnapering na kinderbedtijd prima bij.
vuillakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLES
een dubbelequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En nu kan het. Want je bent nog even alleen thuis, hoe dubbel dat nu ook mag voelen. Maar hey, je bent papa en dat mag gevierd worden met een alcoholische versnapering
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL je bent toch alleen thuis nu dus ik zou zeggen: LEEG DIE FLES
Moet je van knetter zeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.
Euhm. Nee.
Ze is vrij nieuw in de KSC hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Knetter niet kennen? Wat ben je voor KSC-er?
Lekker op tijd slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De fles is net nieuw, op één glas na. Ik ben dik 36u wakker én ik moet morgen om 7u eruit.
Euhm. Nee.
Wat drink je?quote:
Lul je er maar uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is vrij nieuw in de KSC hoor
Sinds augustus 2011 en ik ben sindsdien tot begin dit jaar nauwelijks actief geweest.
I know het gaat gewoon niet lekker tussen mij en me beste vriendin omdat ik in haar ogen een grote fout heb begaan... en in mijn ogen is het miss alleen beetje raar maar niet fout ofzo.. sindsdien is onze liefde heel erg bekoeld.. naja meer details geef ik maar niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend voor je! Je hoeft hier niets te openbaren waar je geen zin in hebt hoor![]()
Nee, ik, moet sowieso om 9u in het ziekenhuis zijn voor de aangiftequote:
millstone peatedquote:
Nooit mogen proevenquote:
Ik ken haar gewoon niet. Ik heb de naam wel gehoord en gezien maar dat is het wel zo'n beetjequote:
die croissantjes zijn zeker niet voor mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik, moet sowieso om 9u in het ziekenhuis zijn voor de aangifte
Daarvoor nog spullen zoeken, douchen, croissantjes ofzo halen en naar het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken haar gewoon niet. Ik heb de naam wel gehoord en gezien maar dat is het wel zo'n beetje
Als jullie beste vriendinnen zijn of waren dan komen jullie er op termijn hopelijk samen toch wel uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
I know het gaat gewoon niet lekker tussen mij en me beste vriendin omdat ik in haar ogen een grote fout heb begaan... en in mijn ogen is het miss alleen beetje raar maar niet fout ofzo.. sindsdien is onze liefde heel erg bekoeld.. naja meer details geef ik maar niet...
Je hebt vast een bakker in de buurt in rotjeknor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
die croissantjes zijn zeker niet voor mij?
Wie ben jij?quote:
nog welquote:
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja JJH, je bent vannacht de baan op gelanceerd. Onderweg uitstappen is geen optie
ja maar geen bezorgerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt vast een bakker in de buurt in rotjeknor.
lui varkenquote:
Net of je nu iets anders in je hoofd kan krijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Hoi ik ben icareaboutmyself, ik ben 18 jaar en nieuw hier
Waar woon je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net of je nu iets anders in je hoofd kan krijgen
Daar zijn wij voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in bed gaan liggen, maar dat helpt niets. Eerst een beetje rust in mijn hoofd.
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je wegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
als je van whisky houdt, doen, echt een aanraderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit mogen proeven
Maar cheers
DIE IS HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom moet ik opeens aan MilaKunis
denken?
komt vanzelf, je bent straks zo verrot dat je staande kunt slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.
rondje lopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoop wel een beetje rust om te slapen.
Geki op whiskyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je van whisky houdt, doen, echt een aanrader
Ik studeer niks, ik zit thuisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je weg
Oh en als je een mooie vriendin hebt bind haar vast want anders gaan Mart en MPG er mee vandoor
Vast wel en zo niet... dan niet dan moet ik er misschien maar klaar mee zijn en eieren voor mijn geld kiezen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jullie beste vriendinnen zijn of waren dan komen jullie er op termijn hopelijk samen toch wel uit![]()
Weet je hoe koud!quote:
Zo naar de klote ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
komt vanzelf, je bent straks zo verrot dat je staande kunt slapen
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je weg
Oh en als je een mooie vriendin hebt bind haar vast want anders gaan Mart en MPG er mee vandoor
Net zoals bijna iedereen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik studeer niks, ik zit thuis![]()
Klaar met de middelbare, niks te doen nu...
Ik kom uit Overijssel
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
puzzeltje?quote:
waarom geen vierkantje?quote:
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwen
VWOoOHquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
oosterling, dan ben je meer iets voor fles en zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
Je Teddybeer praat terug?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom moet ik opeens aan MilaKunis
denken?
Je doet de hele dag nietsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?quote:
en Lintelooooooooooooooooooooooooooossssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
Niet bijzonder. Het was een dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel en zo niet... dan niet dan moet ik er misschien maar klaar mee zijn en eieren voor mijn geld kiezen..![]()
En hoe was jou dagje stu??
En dan kom je binnen en slaat de warmte toe en slaap je zoquote:
Twents, oosters, whateverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
quote:
das waar en vergeet fles nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.
MAVO bestaat toch al 25 jaar niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeunquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |