Weet je hoe koud!quote:
Zo naar de klote ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
komt vanzelf, je bent straks zo verrot dat je staande kunt slapen
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat studeer je, hoe drink je je koffie en waar kom je weg
Oh en als je een mooie vriendin hebt bind haar vast want anders gaan Mart en MPG er mee vandoor
Net zoals bijna iedereen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik studeer niks, ik zit thuis![]()
Klaar met de middelbare, niks te doen nu...
Ik kom uit Overijssel
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
puzzeltje?quote:
waarom geen vierkantje?quote:
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
je vergeet ook voor jezelf te waarschuwen
VWOoOHquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MAVO HAVO VWO? En spreek je dat ook uit als Oooooverijssel?
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
oosterling, dan ben je meer iets voor fles en zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
Je Teddybeer praat terug?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom moet ik opeens aan MilaKunis
denken?
Je doet de hele dag nietsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik kom uit Overijssel
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?quote:
en Lintelooooooooooooooooooooooooooossssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
Niet bijzonder. Het was een dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel en zo niet... dan niet dan moet ik er misschien maar klaar mee zijn en eieren voor mijn geld kiezen..![]()
En hoe was jou dagje stu??
En dan kom je binnen en slaat de warmte toe en slaap je zoquote:
Twents, oosters, whateverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat met laaaaaaaaaaange medeklinkers is iets typisch twents, en misschien zelfs nog wel typisch Almeloos.
quote:
das waar en vergeet fles nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo erg als die 2 maak ik het niet hoor.....en ben niet zo wanhopig als die 2.
MAVO bestaat toch al 25 jaar niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wou een tussenjaar nemeeeeeunquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waaaarom zit je nu niet op een uni ofzo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |