koppelbaas die KGquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah ja Nikkie is beschikbaar icare dus je zit gelijk goed
Door mijn vele verhuizingen wisselt dat van bekakt randstads met een harde R naar ernems met een zachte Gquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tsss kijk naar je eigen accent joh....
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow zulks een verschil kan echt niet ja
ciao tot Gauwquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
Zo even naar mijn ouders toe, groeten!
dream on toekquote:
Eehm, dat weet ik nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe voelt het om pappa te zijn JJH ?
Makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow zulks een verschil kan echt niet ja
Zoek en je zult niet vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Oh ja nou nee die hoef ik niet heb genoeg speelgoed wil iets vasts....
Hoe heten je ouders? En hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
Zo even naar mijn ouders toe, groeten!
quote:
Die film was echt leuk. Ik was er samen met iemand waarmee ik mijn liefde voor Queen deel, dus we hadden geen betere film kunnen kiezen...quote:
Eng spannend leuk ?quote:
tja op een ouwe fiets moet je het leren (van hem uit gezien dan he )quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nou ja 18 is wel erg jong maar verschil maakt toch niet uit?
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je haar al ooit tegenkomt en ze dan toevallig ook nog eens omlaag kijktquote:
Je hebt geen pimp aboquote:
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door mijn vele verhuizingen wisselt dat van bekakt randstads met een harde R naar ernems met een zachte G
Mijn ex was ook een uhhh stukkie jongerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
tja op een ouwe fiets moet je het leren (van hem uit gezien dan he )
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eng spannend leuk ?
Ik hoef mijn status niet te kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hebt geen pimp abo
omdat: te weinig verschilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ben gewoon megacompatibel, pas overal bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...
Na paar dagen hier versta ik je ineens stuk beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ik ben trots op mn accent.. wissel het in ieder geval niet in zoals jij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |