Gaat primaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Hoe gaat het met jou? Nog lekker bezig?
[..]
Yes sir. Hij heeft het inderdaad goed gedaan. Hij had in eerste instantie voor zichzelf een rek gebouwd, als ik het goed heb. Op een gegeven moment zagen mensen de kwaliteit, de sterkte maar vooral de prijs! Aardige man ook, ben blij voor hem. Niks is hem ook te gek. Hij maakt alles wat je maar wilt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat die Henk van DBB? Goede niche heeft die gevonden. En die setaanbieding van 875 voor een powercage, bankje, oly bb en 120kg aan gewichten is goed.
Toppie!quote:
Ja idd. Even die frustratie eruit gooien en dan helemaal bijkomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Voor mij is trainen de beste manier om m'n hoofd even leeg te maken. Nu heb je er geen zin in, maar dikke kans dat je, als je zometeen aan het trainen bent, je echt even kunt ontspannen.
Jij hier?quote:
Ja goed plan, kan ook een spierkater zijn. Heb je wat langer last van dan spierpijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ai, weer teveel last. Warming up ging goed maar vanaf 50kg (laatste warmup set) weer teveel last. Nog even geprobeerd maar ben maar gestopt. Nu maar even een tijdje rust geven en lager trainen denk ik.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Hoe gaat het met jou? Nog lekker bezig?
[..]
Ik heb deze destijds laten maken:Heb je die serieus voor maar 275 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een low row heb je niet per se nodig hoor. Deze kan hij vast voor je fabriceren, maar ik doe zelf plate rows.
http://powercage.nl/
On- of bewerkt?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Dat weet ik niet precies. Volgens mij onbewerkt omdat dat destijds te duur werd. Hij is wel gewoon zwart gespoten en roest niet. Hij staat in een vochtige omgeving in de garage. Prima ding.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je die serieus voor maar 275 euro?
On- of bewerkt?
Precies.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja goed plan, kan ook een spierkater zijn. Heb je wat langer last van dan spierpijn.
Gewoon volgende week weer proberen.
Vitamine D, nice! Heb al eerder hele positieve dingen erover gelezen en dat het eigenlijk zonde is als je het niet doet. Zeker al met het oog op je gezondheid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom ben je gaan "trainen" bij een gym die de basis niet op orde heeft?
Het is me nog steeds een compleet raadsel waarom mensen hun lichaam verneuken in een goedkope, net-niet gym. Geef nou gewoon een tientje meer per maand uit en je bent van al het gezeik af. En veel van die F4F/Basicfit gangers geven dan wel weer veel geld uit aan allerlei B&F (of zelfs MDYsupplementen)):
.
De oplossing is simpel:
1. Ga trainen bij een goede gym waar in ieder geval een squat/powerrack is en dumbbells tot minimaal 30kg (liefst meer).
2. Mocht je dan nog geld over hebben: koop eventueel wat supplementen. Twee van de meest effectieve supplementen kosten geen drol: vitamine D (1000IE per dag voor 2-3 euro per maand) en Creatinemonohydraat* (10-15 euro voor 500g, waar je ook 3 maanden mee doet).
Hoe moeilijk kan het zijn??
* laat je niet wijs maken dat allerlei nieuwere creatinesoorten zoveel beter zijn: dat zijn ze niet.
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vitamine D, nice! Heb al eerder hele positieve dingen erover gelezen en dat het eigenlijk zonde is als je het niet doet. Zeker al met het oog op je gezondheid.Supplementeer je zelf ook met Vit D? Zo ja, waar heb je dat gehaald?
Ik zou zeggen koop de 5000IU variant en neem er daar één per dag van in.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
1 pilletje per dag => 6 euro 90 cent voor 180 dagen = 1,15 euro per maand.
In de winter kan iets hoger doseren zelfs nog rendabel zijn en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Ik neem zelf 3x per week 5000IU.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
1 pilletje per dag => 6 euro 90 cent voor 180 dagen = 1,15 euro per maand.
Als het goed is staat de aanbevolen dosering op de verpakking. Ik donder gewoon elke ochtend een scoop in een glas water, en at het glas leeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:05 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb na een paar maanden trainen ook voor het eerst creatine besteld. En nu een vraag: hoeveel en hoe vaak moet ik het innemen? Aangezien ik vrij vaak 'creatine, not even once' trolls tegenkom heb ik geen flauw idee wat de juiste manier is
Of heeft iemand een link naar een juiste uitleg
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
Nog een paar om het af te leren, en een stok achter de deur om de cut nog ff vol te houden.
Indien je monohydraat gekocht hebt: 3-5 gram per dag. Oplaadfase is BS.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:05 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb na een paar maanden trainen ook voor het eerst creatine besteld. En nu een vraag: hoeveel en hoe vaak moet ik het innemen? Aangezien ik vrij vaak 'creatine, not even once' trolls tegenkom heb ik geen flauw idee wat de juiste manier is
Of heeft iemand een link naar een juiste uitleg
Ik heb ook een hoop goede dingen over vit D gelezen inderdaad. Enige wat mij er van weerhoudt om het te nemen is de verhoogde kans op nierstenen. En laat ik daar nou net al een keer last van hebben gehad een jaar of 8 terug.. Misschien keertje de huisarts raadplegen of het echt kwaad kan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vitamine D, nice! Heb al eerder hele positieve dingen erover gelezen en dat het eigenlijk zonde is als je het niet doet. Zeker al met het oog op je gezondheid.Supplementeer je zelf ook met Vit D? Zo ja, waar heb je dat gehaald?
Ah, okay. Ja, dat moet lukken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Als het goed is staat de aanbevolen dosering op de verpakking. Ik donder gewoon elke ochtend een scoop in een glas water, en at het glas leeg.
Ja, monohydraat. Bedankt, komt goed zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Indien je monohydraat gekocht hebt: 3-5 gram per dag. Oplaadfase is BS.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
Nice chest man... hoelang ben je al bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel benieuwd naar... ik heb maar 1 nier... dus moet redelijk zuinig aan doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop goede dingen over vit D gelezen inderdaad. Enige wat mij er van weerhoudt om het te nemen is de verhoogde kans op nierstenen. En laat ik daar nou net al een keer last van hebben gehad een jaar of 8 terug.. Misschien keertje de huisarts raadplegen of het echt kwaad kan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
drie en een half jr nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nice chest man... hoelang ben je al bezig?
[..]
Ook wel benieuwd naar... ik heb maar 1 nier... dus moet redelijk zuinig aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |