LEAVE WOLFJE ALONE!!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Niet haten op mijn kwaliteitsgrapquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staatquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staat
Ik ken hem niet eens. Ik schaam mequote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Joe Bonamassa
Eindelijk weten ze ECHTE muziek te waarderen bij 3FM
Een van de grootste (vrij nieuwe/jonge) bluesgitaristenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem (qua naam) ook niet. Ik schaam me niet.
dat is wel nieuws zegquote:
Vast niet. Helaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietHet is gewoon een snoepreisje naar het warme zuiden van de VS
, ik zou ook gaan als ik hun was, maar voor de radio voegt het echt niets toe.
Ze zijn vorig jaar toch voor het eerst naar SXSW gegaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.
Ja oke je hebt gelijk Pinoquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.
quote:
Welke nummers heb je nog meer op je hardloopplaylist?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Oh bazennummer ja, goed nummer voor mijn hardloopplaylist.
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Welke nummers heb je nog meer op je hardloopplaylist?
Ik heb er nu een stuk of 30, maar sommige skip ik altijd en dan wordt het best eentonig...
Is het een Spotifylijst?
Ja, klopt! Die zijn heel irritant!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallen![]()
Kwam laatst een website tegen waarbij je playlists kon samenstellen op basis van BPM. Erg handig
Ben hem alleen even kwijt![]()
Hmm, eens opmeten dus welke BPM je nodig hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, klopt! Die zijn heel irritant!
Meestal loop ik wat langer en dan een lager tempo. Als ik dan een keer wat korter loop en een hoger tempo vallen de meeste liedjes net verkeerd.
Ik wel. Commercieel heel handig aangepakt door zequote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef MarijeH het volgende:
Wow Nick en Simon op 1. Dat had ik niet verwacht.
Dubstepquote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallen![]()
Kwam laatst een website tegen waarbij je playlists kon samenstellen op basis van BPM. Erg handig
Ben hem alleen even kwijt![]()
Dan denken ze dat je een epileptische aanval krijgtquote:
Dit zijn mijn favorietjes:quote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, eens opmeten dus welke BPM je nodig hebt.
Vind zelf
Erg lekker lopen
Ik vond het liftmuzak en toen moest ik van ienieminimuis mijn bek houdenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef JDude het volgende:
Dat stukje telefoonwachtmuziek dat de megahit van deze week moet voorstellen.
u riep?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond het liftmuzak en toen moest ik van ienieminimuis mijn bek houden
Immer beschaafd. Zo is zijquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook wel bruikbaar voor. Maar toch geen megahit zeker?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
iets met dat ie maar een boomstam moest gaan etenquote:
Gevonden:quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn favorietjes:
Heb Kanye West in m'n lijstje gezet
Volgens mij zit ik rond de 120 BPM, heb het pas eens opgemeten.
Vanaf woensdag pas, vandaag en morgen dus Domien... en ik neem aan ook iemand anders tijdens 3voor12 (géén idee wie).quote:
Muis!!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets met dat ie maar een boomstam moest gaan eten
Mintquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
En die boomstam zou hem fataal worden, het poepen gaat hem al zo slecht af vandaag...
mijn arme anusquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
En die boomstam zou hem fataal worden, het poepen gaat hem al zo slecht af vandaag...
Hij had zich voor het middag uur toch al vacuüm gescheten?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg net te horen dat mijn opa niet meer op sterven ligt![]()
![]()
boomstam is enkel vezels, goed voor je spijsverteringquote:
dat is idd goed nieuwsquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg net te horen dat mijn opa niet meer op sterven ligt![]()
![]()
Paul.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf woensdag pas, vandaag en morgen dus Domien... en ik neem aan ook iemand anders tijdens 3voor12 (géén idee wie).
Op twitter las ik dat Paul het programma presenteert.quote:
Die staat in de Bijlmer Bier Bak bij Dhr. Bloemetjes en de rest van de moordenaars.quote:
goh wat.een.verrassing.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
Aiii. Birds, het songfestivalnummer van @Anouk, is dik gekraakt met 80,2%... #538radio
Klotenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
bij het woord kloten, moet ik toch altijd denken aan het leuke spelletje/sport klootschieten! Inclusief kloten, klootzak en kloothark om de kloten uit de sloot te vissen.
het was ook sarcastisch bedoelt. Maar dat komt zowel virtueel als in real life nooit over.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Redelijk voorspelbaar resultaat!
must resist... Bladharkquote:
ik ben slecht als het om sarcasme en ironie ga. Ik mis social skills.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
must resist... Klotenhark
En muisjij vatte mijn sarcasme niet ? Ik het jouwe wel lollers rofl!!
ja om kloten uit de sloot te vissenquote:
Heb je kloten?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja om kloten uit de sloot te vissen
Wat een klotezooiquote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kloten met een klotenhark:
[ afbeelding ]
Da's een zak volquote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ballen die vallen!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik had een weekend vrij, dan beleef ik nooit ietsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand sterke verhalen van dit weekend?
Op de verjaardag van de vriendin van m`n beste vriend is het ons NIET gelukt om de voorraad bier op te krijgen!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Timooooquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Op de verjaardag van de vriendin van m`n beste vriend is het ons NIET gelukt om de voorraad bier op te krijgen!![]()
Goedenavondquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Op de verjaardag van de vriendin van m`n beste vriend is het ons NIET gelukt om de voorraad bier op te krijgen!![]()
quote:
Ja nogal. Hebben geloof ik wel 3 of 4 kratten burgermeester gemaakt, btw. Maar er waren er nog iets van 2 overquote:
SC is thuisgeblevenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
we zouden hem oprot premie moet geven en dat slechts voor ons eigen vermaak....quote:
Ik had donderdag al voorgesteld om een inzamelingsactie te beginnenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
we zouden hem oprot premie moet geven en dat slechts voor ons eigen vermaak....
Joh, hij spaart het allemaal op om komend weekend dubbel te kunnen knallenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had donderdag al voorgesteld om een inzamelingsactie te beginnen
In welke zin knallen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, hij spaart het allemaal op om komend weekend dubbel te kunnen knallen
Ik vrees het ergste voor z'n poesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
In de ruimste zin van het woord, vrees ik
ik meer voor iemand anders haar poesquote:
Dat beestje heeft niets te vrezen! Prachtige katquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik meer voor iemand anders haar poes
quote:
Thuis, niets doen, tv kijkend, geen radio luisteren. Proberen zonder het forum te kunnen.quote:
hmmm waar ging die rechterhand heen!??quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis, niets doen, tv kijkend, geen radio luisteren. Proberen zonder het forum te kunnen.
Owh wacht te veel info
Goed bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis, niets doen, tv kijkend, geen radio luisteren. Proberen zonder het forum te kunnen.
Owh wacht te veel info
En waar hang jij uit?quote:
TOR?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:48 schreef FZN05 het volgende:
Om 22:00u stemmen we weer massaal af op StuBru voor twee uur lang TOR-/Stenders-achtige taferelen!
TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
Yes release datum aankoop. Vette game! Grafisch helemaal top. De enige game die ik grafisch vetter vind is Uncharted 3. Het speelt ook heerlijk weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Wolfje heb jij al de nieuwe tombraider gespeeld?
en Lara is knap genoeg?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes release datum aankoop. Vette game! Grafisch helemaal top. De enige game die ik grafisch vetter vind is Uncharted 3. Het speelt ook heerlijk weg.
In de reclame lijkt ze niet op de oudequote:
Nee: koning!quote:
Luister en huiverquote:
Ik huiver niet graag, sorryquote:
Hé, weekend overleefd!?quote:
Ik had geen geld dus heb niks gedaan, wat een topweekend (om domien te quoten!)quote:
Klinkt heerlijk.quote:
WAT EEN WEEKEND!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had geen geld dus heb niks gedaan, wat een topweekend (om domien te quoten!)
Elke dag 8 uur op, fucking veel zinnige dingen kunnen doen en toch maandag alweer toe zijn aan weekend
Nou inderdaadquote:
quote:
Is die knoepert op je neus al verdwenen?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Zaterdagochtend, uurtje of half 11, lekker begonnen met opruimen, schoonmaken, klussen etc etc...
ik was klaar, ik denk: het is nu vast tegen 4en!
Was het 1 uur
Ben ik maar ff een schoonheidsslaapje gaan doen
Niet te vergelijkenquote:
Al voordat het weekend begonnen was... Geen wraakacties mogelijk dusquote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is die knoepert op je neus al verdwenen?
Oh...okeee...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Al voordat het weekend begonnen was... Geen wraakacties mogelijk dus
Er was nog maar 1 knoepert over op m'n lichaam
Correct, en nu maar is even verder luisteren naar joe. Enige voorkeuren?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet te vergelijken
ALlebei erg goed maar van een totaaaaaaaaal ander caliber
Waz met jouquote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Zaterdagochtend, uurtje of half 11, lekker begonnen met opruimen, schoonmaken, klussen etc etc...
ik was klaar, ik denk: het is nu vast tegen 4en!
Was het 1 uur
Ben ik maar ff een schoonheidsslaapje gaan doen
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Al voordat het weekend begonnen was... Geen wraakacties mogelijk dus
Er was nog maar 1 knoepert over op m'n lichaam
Blutquote:
Alles wat hij met Beth Hart gedaan heeft is sowiesoquote:Op maandag 11 maart 2013 22:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Correct, en nu maar is even verder luisteren naar joe. Enige voorkeuren?
HELL YEAH!quote:
ik zal mijn vrienden in Den Haag vast waarschuwen...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HELL YEAH!
Ik met m'n gitaar en m'n Johnny Cash covers en een gitaarkoffer op de Grote Markt
Zodat ik die avond weer de zwarte ruiter in kan duiken
Mocht het zo erg worden met je, dan kan je van mij ¤20 krijgen...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HELL YEAH!
Ik met m'n gitaar en m'n Johnny Cash covers en een gitaarkoffer op de Grote Markt
Zodat ik die avond weer de zwarte ruiter in kan duiken
goeie.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
owja ik moet naar bedwant ik moet vroeg op
vanochtend had ik mijn wekker door de kamer gelanceerd
Hier ben ik aan het oefenen:quote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zal mijn vrienden in Den Haag vast waarschuwen...
zelfverminkingquote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier ben ik aan het oefenen:
Ik ben aan het sparen voor wat tattoo's op m'n arm
Trusten Muisquote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
owja ik moet naar bedwant ik moet vroeg op
vanochtend had ik mijn wekker door de kamer gelanceerd
quote:
Jullie zijn geweldigquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn geweldig![]()
Ik heb het over bed en jullie sturen mij gewoon naar bed
Weltrusten
ook een welterusten uit het hoge noordenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Weltrusten
Weltrusten uit de stad waar die shit allemaal gebeurt, je weet zellufquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Weltrusten
Dat wist ik al ja.quote:
Trustenquote:Ik heb het over bed en jullie sturen mij gewoon naar bed
Weltrusten
Den Haagquote:Op maandag 11 maart 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weltrusten uit de stad waar die shit allemaal gebeurt, je weet zelluf(Den Haag, DUH!)
Zwarte Ruiterquote:
Ook weer zó ontzettend typisch voor een westerling ook, dat gepoch over je stad. Bah!!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weltrusten uit de stad waar die shit allemaal gebeurt, je weet zelluf(Den Haag, DUH!)
Hoor deze baasquote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook weer zó ontzettend typisch voor een westerling ook, dat gepoch over je stad. Bah!!
Het wordt tijd dat je er weer gaat wonenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoor deze baas
"Je heb daar ook verwahrming"
15 maart --> HRAquote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je er weer gaat wonen
Beter dan in de middag in ieders geval want dat is kut met haren.quote:
Da's uitgaan, niet wonenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
15 maart --> HRA
20 maart --> salaris
Komt goed
Jakkiebah...quote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter dan in de middag in ieders geval want dat is kut met haren.
quote:
Sorry!quote:
Nee, de tv staat aan... Even m'n kop leeg makenquote:
Jij hebt altijd van die kutsmoesjes om maar niet naar StuBru te luisterenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, de tv staat aan... Even m'n kop leeg maken
Haten op minthyquote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die kutsmoesjes om maar niet naar StuBru te luisteren
Geen kutsmoesjes, die heb ik niet nodig. Was al om 6:15 op, ben kapot en toe aan hersenloos vermaakquote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die kutsmoesjes om maar niet naar StuBru te luisteren
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen kutsmoesjes, die heb ik niet nodig. Was al om 6:15 op, ben kapot en toe aan hersenloos vermaak
Nee hoor, was maar een grappieee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, was maar een grappieee!
Minthy moet lekker doen wat ze zelf wil![]()
Minthy
Seems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
die ouwe is beterquote:
waar?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MB, waarom negeer je opmerkingen over mijn sig?
Ik mis dat soort hints.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overal. Gisteren in VBL en ook al een paar keer hier.
Geeft niet hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis dat soort hints.
En in VBL moet ik niet nog meer gehaat wordenDe PSV'ers mogen mij nog..
quote:
Ik alleen jou en alors.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]ik mag er ook niet zoveel mensen
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt wel heel erg op Naked and Famous...
mwah, meeste gasten in het PSV topic (DIE VOOR PSV ZIJN!), Johannes_vermeer en Anonymousz trek ik nog wel, en ik mag er vast nog wel een paar meerquote:
J_v haatte op mij tijdens WIDM, was een halve rel toenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, meeste gasten in het PSV topic (DIE VOOR PSV ZIJN!), Johannes_vermeer en Anonymousz trek ik nog wel, en ik mag er vast nog wel een paar meer
maar ja het is inderdaad trollen over en weer. Kan er denk ik wat beter tegen
was dat in het laatste livetopic, waar je het over had?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
J_v haatte op mij tijdens WIDM, was een halve rel toen.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat in het laatste livetopic, waar je het over had?
Ik kon hem geen ongelijk gevenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
J_v haatte op mij tijdens WIDM, was een halve rel toen.
Vind de Editors eerlijk gezegd beter..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:51 schreef FZN05 het volgende:
Dit missen jullie dus nu op StuBru!
Bij 3FM is dit alleen te horen tijdens Serious Request
#SR12 #ANTHEMquote:Op maandag 11 maart 2013 23:51 schreef FZN05 het volgende:
Dit missen jullie dus nu op StuBru!
Bij 3FM is dit alleen te horen tijdens Serious Request
quote:
Okquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
Vrede op aarde en in de Fokkers een welbehagen
Hoi Minthyquote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
Vrede op aarde en in de Fokkers een welbehagen
Nee, lijkt alleen maar voller te worden...quote:Op maandag 11 maart 2013 23:59 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Heb je je hoofd al leeggemaakt na de drukke dag?
Morgen hoef je toch zeker niet weer 6.15u op?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, lijkt alleen maar voller te worden...
Gelukkig ben ik verder een ontzettend leeghoofd
Nee. En ondanks dat ik niet religieus ben; de goden zijn geprezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:00 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Morgen hoef je toch zeker niet weer 6.15u op?
Hier ook, 9.30 tot 17.30quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. En ondanks dat ik niet religieus ben; de goden zijn geprezen![]()
Dagje school voor de boeg
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. En ondanks dat ik niet religieus ben; de goden zijn geprezen![]()
Dagje school voor de boeg
Trusten!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, fijne avond nog! Welterusten![]()
Ook voor jou Pino
11:30 tot een uurtje of 19? Geen idee hoe laat het wordt, we moeten elkaar op iets gaan beoordelen na de lesquote:
Slaap lekker, jong!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, fijne avond nog! Welterusten![]()
Ook voor jou Pino
School heeft soms zulke bullshitopdrachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
11:30 tot een uurtje of 19? Geen idee hoe laat het wordt, we moeten elkaar op iets gaan beoordelen na de les
Het slaat ook nergens op, het is een vak dat betrekking heeft op een vervolgstudie. De docent gaf zelf al aan "en dan geven jullie elkaar allemaal een 9, das de helft van je cijfer", lekker makkelijk weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
School heeft soms zulke bullshitopdrachten
Pff, dat meen je nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, het is een vak dat betrekking heeft op een vervolgstudie. De docent gaf zelf al aan "en dan geven jullie elkaar allemaal een 9, das de helft van je cijfer", lekker makkelijk weer
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, het is een vak dat betrekking heeft op een vervolgstudie. De docent gaf zelf al aan "en dan geven jullie elkaar allemaal een 9, das de helft van je cijfer", lekker makkelijk weer
Jawel!quote:
En maar klagen over de slechte verhalen over hbo-instellingenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Wij hebben nu ook zo'n chille gast die normaal deeltijd lesgeeft en voor het eerst voltijd.
Moeten elke week een soort presentatie geven over de stof, elke keer voor beoordeling. 'Oh, qua cijfer komt het wel goed'
Oke, prima
waar moet dat heen met de jeugdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Wij hebben nu ook zo'n chille gast die normaal deeltijd lesgeeft en voor het eerst voltijd.
Moeten elke week een soort presentatie geven over de stof, elke keer voor beoordeling. 'Oh, qua cijfer komt het wel goed'
Oke, prima
Je zou het bijna melden bij onderwijsinstantiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel!
De andere helft van het cijfer komt uit een schriftelijke opdracht. Het is het laatste vak, volgens mij moest het lesrooster opgevuld worden![]()
Supervisie zat ingebakken in de vorige periode, dat zat eerder in het laatste semester
Ik vraag me af of dit cijfer überhaupt op de cijferlijst komt te staan, het is een vak dat meer hoort bij een master die hierop volgt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je zou het bijna melden bij onderwijsinstantie
dat zegt voldoende over de rest dan bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoho, onze HBO-Informatica is wel één van de besten van het land he.
Die van mij staat er landelijk gezien ook niet slecht voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoho, onze HBO-Informatica is wel één van de besten van het land he.
Idd, ik zou ook gewoon profiterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit cijfer überhaupt op de cijferlijst komt te staan, het is een vak dat meer hoort bij een master die hierop volgt.
En ik meld niks, laat mij ook eens een makkie hebben
dat boden ze op InHolland ook aan, niemand kwam het doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook gewoon profiteren
En achteraf ook niks gaan melden. Zie Journalistiek, moet je nog weer aanvullende shit gaan volgen
De docent is verder gewoon prima hoor. Die presentatietjes slaan gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zegt voldoende over de rest dan bedoel je?
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee straks! Bloed, zweet en tranen genoeg gekostquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook gewoon profiteren
En achteraf ook niks gaan melden. Zie Journalistiek, moet je nog weer aanvullende shit gaan volgen
jij hebt liever kleintjes?quote:
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben er wel klaar mee straks! Bloed, zweet en tranen genoeg gekost
Ja sorryquote:
Ligt aan de persoon. Innerlijk is ook belangrijk, danwel belangrijkerquote:
hè bah, wat een sociaalwenselijk antwoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Innerlijk is ook belangrijk, danwel belangrijker
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hè bah, wat een sociaalwenselijk antwoord
zeg gewoon dat je liever grote hebt manquote:
Tieten > voetbal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
Zeg, het gaat van voetbal naar tieten hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |