LEAVE WOLFJE ALONE!!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Niet haten op mijn kwaliteitsgrapquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staatquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staat
Ik ken hem niet eens. Ik schaam mequote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Joe Bonamassa
Eindelijk weten ze ECHTE muziek te waarderen bij 3FM
Een van de grootste (vrij nieuwe/jonge) bluesgitaristenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem (qua naam) ook niet. Ik schaam me niet.
dat is wel nieuws zegquote:
Vast niet. Helaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietHet is gewoon een snoepreisje naar het warme zuiden van de VS
, ik zou ook gaan als ik hun was, maar voor de radio voegt het echt niets toe.
Ze zijn vorig jaar toch voor het eerst naar SXSW gegaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.
Ja oke je hebt gelijk Pinoquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.
quote:
Welke nummers heb je nog meer op je hardloopplaylist?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Oh bazennummer ja, goed nummer voor mijn hardloopplaylist.
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Welke nummers heb je nog meer op je hardloopplaylist?
Ik heb er nu een stuk of 30, maar sommige skip ik altijd en dan wordt het best eentonig...
Is het een Spotifylijst?
Ja, klopt! Die zijn heel irritant!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallen![]()
Kwam laatst een website tegen waarbij je playlists kon samenstellen op basis van BPM. Erg handig
Ben hem alleen even kwijt![]()
Hmm, eens opmeten dus welke BPM je nodig hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, klopt! Die zijn heel irritant!
Meestal loop ik wat langer en dan een lager tempo. Als ik dan een keer wat korter loop en een hoger tempo vallen de meeste liedjes net verkeerd.
Ik wel. Commercieel heel handig aangepakt door zequote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef MarijeH het volgende:
Wow Nick en Simon op 1. Dat had ik niet verwacht.
Dubstepquote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tip, gebruik geen nummers die een BPM hebben die net naast je loopritme vallen![]()
Kwam laatst een website tegen waarbij je playlists kon samenstellen op basis van BPM. Erg handig
Ben hem alleen even kwijt![]()
Dan denken ze dat je een epileptische aanval krijgtquote:
Dit zijn mijn favorietjes:quote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, eens opmeten dus welke BPM je nodig hebt.
Vind zelf
Erg lekker lopen
Ik vond het liftmuzak en toen moest ik van ienieminimuis mijn bek houdenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef JDude het volgende:
Dat stukje telefoonwachtmuziek dat de megahit van deze week moet voorstellen.
u riep?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond het liftmuzak en toen moest ik van ienieminimuis mijn bek houden
Immer beschaafd. Zo is zijquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, daar is het ook wel bruikbaar voor. Maar toch geen megahit zeker?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
iets met dat ie maar een boomstam moest gaan etenquote:
Gevonden:quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn favorietjes:
Heb Kanye West in m'n lijstje gezet
Volgens mij zit ik rond de 120 BPM, heb het pas eens opgemeten.
Vanaf woensdag pas, vandaag en morgen dus Domien... en ik neem aan ook iemand anders tijdens 3voor12 (géén idee wie).quote:
Muis!!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets met dat ie maar een boomstam moest gaan eten
Mintquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
En die boomstam zou hem fataal worden, het poepen gaat hem al zo slecht af vandaag...
mijn arme anusquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
En die boomstam zou hem fataal worden, het poepen gaat hem al zo slecht af vandaag...
Hij had zich voor het middag uur toch al vacuüm gescheten?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Muis!!![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg net te horen dat mijn opa niet meer op sterven ligt![]()
![]()
boomstam is enkel vezels, goed voor je spijsverteringquote:
dat is idd goed nieuwsquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg net te horen dat mijn opa niet meer op sterven ligt![]()
![]()
Paul.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf woensdag pas, vandaag en morgen dus Domien... en ik neem aan ook iemand anders tijdens 3voor12 (géén idee wie).
Op twitter las ik dat Paul het programma presenteert.quote:
Die staat in de Bijlmer Bier Bak bij Dhr. Bloemetjes en de rest van de moordenaars.quote:
goh wat.een.verrassing.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
Aiii. Birds, het songfestivalnummer van @Anouk, is dik gekraakt met 80,2%... #538radio
Klotenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
bij het woord kloten, moet ik toch altijd denken aan het leuke spelletje/sport klootschieten! Inclusief kloten, klootzak en kloothark om de kloten uit de sloot te vissen.
het was ook sarcastisch bedoelt. Maar dat komt zowel virtueel als in real life nooit over.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Redelijk voorspelbaar resultaat!
must resist... Bladharkquote:
ik ben slecht als het om sarcasme en ironie ga. Ik mis social skills.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
must resist... Klotenhark
En muisjij vatte mijn sarcasme niet ? Ik het jouwe wel lollers rofl!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |