LEAVE WOLFJE ALONE!!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Niet haten op mijn kwaliteitsgrapquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel een hoger niveau had.
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staatquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik weet namelijk waar je school staat
Ik ken hem niet eens. Ik schaam mequote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Joe Bonamassa
Eindelijk weten ze ECHTE muziek te waarderen bij 3FM
Een van de grootste (vrij nieuwe/jonge) bluesgitaristenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem (qua naam) ook niet. Ik schaam me niet.
dat is wel nieuws zegquote:
Vast niet. Helaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Hopelijk wordt er veel muziek uitgezonden vanaf dat festival waar Veenstra en Roosmarijn zijn anders is het best wel een beetje geldverspilling.
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit wat meegekregen van de vorige keren? Wij ook nietHet is gewoon een snoepreisje naar het warme zuiden van de VS
, ik zou ook gaan als ik hun was, maar voor de radio voegt het echt niets toe.
Ze zijn vorig jaar toch voor het eerst naar SXSW gegaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het van ONZE belastingcenten is?11!
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef themauster het volgende:
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag volgens mij gewoon op de uren van Roos en Michiel en zaterdagavond het beste van SXSW ofzo.
Ja oke je hebt gelijk Pinoquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is de uitzending, maar dan horen we de muziek nog niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |