barca - milanquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Rickazio het volgende:
Dit gaat Barca niet redden... Milan gaat flink verdedigen, waar Italianen goed in zijn
Ben je nie goed bij je eikel?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
4-0 Die worden heeeeeeeeelemaal weggetikt.
Bij 2-0 voor Barcelona is het gewoon verlengen.quote:
gedaanquote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Tuurlijk gaat Barcelona door, als ze niet door gaan neem ik een hitler ui. Quote maar.
Dat is blessuretijd imo. En Baasotelli speelt niet mee hoor..quote:Op maandag 11 maart 2013 22:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Bij 2-0 voor Barcelona is het gewoon verlengen.
Laat Barcelona snel met 2-0 voorkomen en in de 87ste minuut de 3-0 maken.
Vanwege het vele vallen van de Spanjolen komt er 6 minuten extra tijd bij.
Baasotelli maakt na 95:53 de 3-1 en het is over en uit.
x 8 ofzo bij de toto hequote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef Heester het volgende:
AC Milan gaat deze winnen, markeer mijn woorden en vrees ze.
Het zou wel mooi zijn, want dan ben ik 420 euro rijker.
x5..quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Tuurlijk gaat Barcelona door, als ze niet door gaan neem ik een hitler ui. Quote maar.
quote:
En bij deze doorgegeven aan de FOK! verantwoordelijken van dit subfora.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan ook al wat met Jessica Alba.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de selecties der beide elftallen eens bestudeerd en bij Barcelona viel me vooral de naam J Alba erg op. Daar kan ik wel wat mee.
#lekkeroptbankiequote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
#baracm is echt een wedstrijd#voorliefhebbers.
#danmaarNPO3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat wat Aad er van vindt. Hij zit vanavond bij #VTM dus niet op de #Nederlandse buis.
"Nederlaag voor het mondiale voetbal"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat wat Aad er van vindt. Hij zit vanavond bij #VTM dus niet op de #Nederlandse buis.
yep zoals een omgekochte scheidsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
baggerlona zal vast weer hulp krijgen van de uefa
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Barcelona: Valdés; Alves, Mascherano, Piqué, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Messi, Villa
Kon dat niet in 1 post?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling AC Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Flamini, Ambrosini, Montolivo; Niang, Boateng, El Shaarawy
Ha-ha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
Barca wint wel maar slechts met een doelpunt verschil, dus helaas voor ze.
Ik heb schijt aan de corrupte UEFA.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kon dat niet in 1 post?De UEFA heeft nog geen opstellingen, pas rond 20 uur.
je vrouwtje staat in de basisquote:
Constant gaat alles verneukenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling AC Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Flamini, Ambrosini, Montolivo; Niang, Boateng, El Shaarawy
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik klasse, ik hoop dat ze zich goed gedraagt, scoren hoeft niet per se
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan de corrupte UEFA.
Geen Grueter? Da's zeldzaam bij een Barcelona wedstrijd maar wel verstandig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Commentaar Emile Schelvis
Veel beter dan die Roelfs
Speelt Villa nou of Alexis?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.
[ afbeelding ]
Geen Sierdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Jaquote:
Hoezo zie jij dat niet?quote:
Op marca staat dit :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.
[ afbeelding ]
Zag dat ook inmiddels maar het is David Villa geworden want die laatste opstellingen die ik gaf kwamen van de uefa site.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op marca staat dit :
XI DEL BARCELONA: Valdés; Dani Alves, Piqué, Mascherano, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Villa, Messi y Pedro.
Op jouw plaatje staat alexis.
Oke dan. Beter villa dan die alexis. Die laatste heeft 30 kansen nodig voor een goal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag dat ook inmiddels maar het is David Villa geworden want die laatste opstellingen die ik gaf kwamen van de uefa site.
Geen Grueter?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Het wordt Jan Roelfsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Paul het volgende:
Ik hoop op Grueter als commentatordeze man
Hij staat wel een beetje met z'n mond vol tanden.quote:
Nee, Jan Roelfs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Paul het volgende:
Ik hoop op Grueter als commentatordeze man
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij staat wel een beetje met z'n mond vol tanden.
HAHAHA oh sorry dat ik weer zo hard om mezelf moet lachen.
Ja vind ik ook. Haar staat hem goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Aardige gozer, Reiziger. Hij ziet er wel beter uit dan vroeger.
Hij ziet er uit als een vrouw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Aardige gozer, Reiziger. Hij ziet er wel beter uit dan vroeger.
Na de wedstrijd komt dat welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
Dat Jack, Jan en Youri niet eens met rouwbanden om analyseren, nu Barcelona bijna uitgeschakeld is.
En van Halst is stom kaal en Sjek is dik. En deze tenues zijn spuuglelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ga lekker naar de keuken joh, wat boeit het nou of hij zelf breed is of zn jasje of dat zn haar goed zit :/
Vies dik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En van Halst is stom kaal en Sjek is dik.
Bedankt, ik ben doofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
Jan legt ff uit hoe het nou zit op het veld.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
Dat Jack, Jan en Youri niet eens met rouwbanden om analyseren, nu Barcelona bijna uitgeschakeld is.
Alsjeblieft. Gelukkig kan je wel lezen.quote:
Alsof hij zijn piepie ziet, dus die wast hij niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof hij zijn piepie ziet, dus die wast hij niet.
Ja leuk, hij verspreekt zich.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
David Bielja uitstekende speler
Johannes, plaats ff dat stukje tekst.quote:
Mark laat iedereen lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen al liet Mark zijn man lopen
BoyzIImen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ac Milan is volkomen kut en Barcelona is onrecht aangedaan. Mocht Barcelona het niet redden is dit een aanslag op het voetbal.
Gr gr
Sjek en de boyz
Is daar wat op tegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn vrouw laat die ook al het werk doen
Boeiuh.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:28 schreef lionella het volgende:
Wat voor lulkoek zit Mulder te vertellen joh over Messi. Dat hij trainingen zou laten schieten ?
Haha AC Milan speelt gewoon zoals het moet tegen Barcelona, verdedigend dus, dat dat afschuwelijk is om naar te kijken zal hun een zorg zijn want resultaat telt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ac Milan is volkomen kut en Barcelona is onrecht aangedaan. Mocht Barcelona het niet redden is dit een aanslag op het voetbal.
Gr gr
Sjek en de boyz
Zelfde verhaal als bij Man United. Daar sprak de NOS ook schande van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha AC Milan speelt gewoon zoals het moet tegen Barcelona, verdedigend dus, dat dat afschuwelijk is om naar te kijken zal hun een zorg zijn want resultaat telt.
Uhh oke?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlandse Publieke Omroep Nederlandse Omroep Station, toch?
Wss wordt ze geklapt door die Duitser .quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als er maar wat uitkomt, vind zijn vrouw het goed.
Links op de bank?quote:
Idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
DID YOU KNOW? Schalke have lost just twice in 16 home games in UEFA competition since the start of 2010/11, winning 11 of them.quote:
Gewonnen van Borussia 2-1!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schalleke is goed volgens Youri
DER REKORDMEISTER MORGEN UND WE SIND DIE BESTEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schalleke is goed volgens Youri
Omdat het kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Rickazio het volgende:
radio 6, alleen zwarten,
want dat mag wel!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Rickazio het volgende:
radio 1, inhoudelijke discussies,
alleen blanken!
Maak je niet dik, hij bedoelde Paul de Leeuwquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maak je niet dik, hij bedoelde Paul de Leeuw
ondertiteling bij sliske de rat svpquote:
Dat is ong. 7 jaar geleden.quote:
Dat facequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom loopt die zombie met een autodeur? Omdat het de enige zwarte zombie is zeker. Zelfs als zombie stelen ze aldus deze reclame.
Racisme
Ben jij ook wel eens niet op FOK hee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een extra stream voor de geniale reacties van Crudeli.
Niet doen aub.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik vrees voor een saaie klotewedstrijd waarbij ik steeds ga twijfelen om te zappen naar de Turken.
Lastig, dat was ook de enige reden dat Maaskant mocht blijven, de opvolger is lastig te kiezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie moet nieuwe coach van de FC worden?
Jij bent vast voor Schalke?quote:
174 per dag, wtfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
aantal posts: 148936 (gemiddeld 174 per dag)
gvddd
Eens, ik denk dat Langeler er wel kan aarden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lastig, dat was ook de enige reden dat Maaskant mocht blijven, de opvolger is lastig te kiezen
ik ga toch voor Art Langeler / Joop Gall
Aad300 zou de beste keuze zijn, maaar die is natuurlijk onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lastig, dat was ook de enige reden dat Maaskant mocht blijven, de opvolger is lastig te kiezen
Wat dacht je van Andries Jonkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Rickazio het volgende:
radio 6, alleen zwarten,
want dat mag wel!
Krijg je van die idiote praktijken hier zoals bij Sparta toen, nee bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300 zou de beste keuze zijn, maaar die is natuurlijk onbetaalbaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Milan en Schalke door vanavond graag
Haten op De Aad300.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Krijg je van die idiote praktijken hier zoals bij Sparta toen, nee bedankt
Ajax speelt zondag pas weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
Het kan me geen reet schelen wie doorgaat. Ik wil mooie doelpunten zien.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
Het kan me geen reet schelen wie doorgaat. Ik wil mooie doelpunten zien.
Nee gewoon nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet precies waarom ze nu wel deze wedstrijd uitzenden en vorige keer die van Galatasaray-Schalke. Juist vandaag gaat het om die wedstrijd, daar ligt alles nog open. In deze wedstrijd is het al 99% zeker dat AC Milan doorgaat, dat weet iedereen, dus weinig spannends meer aan.
Bij Sparta waren ze te dom om de genialiteit van Aad te zien, en zich daaraan over te geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Omdat NOSquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet precies waarom ze nu wel deze wedstrijd uitzenden en vorige keer die van Galatasaray-Schalke. Juist vandaag gaat het om die wedstrijd, daar ligt alles nog open. In deze wedstrijd is het al 99% zeker dat AC Milan doorgaat, dat weet iedereen, dus weinig spannends meer aan.
Xavi Alonso.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
Donder eens op met je messi-gefap mongool
Ja gewoon ja. Het is veel moeilijker te zeggen of Schalke of Galatasaray doorgaat. In deze wedstrijd is al bijna beslist.quote:
Donder eens op met je irritante gejank.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
Donder eens op met je messi-gefap mongool
Hij zag het goed met die Falkenburg, Waardeloze gastquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Sparta waren ze te dom om de genialiteit van Aad te zien, en zich daaraan over te geven.
sjaviquote:
Sparta was een maatje te klein voor de grootsheid van Aad300.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die andere wedstrijd interesseert me sowieso niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Laat hem de Boer straks maar opvolgen dan, ga ik me weer kostelijk vermakenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Sparta waren ze te dom om de genialiteit van Aad te zien, en zich daaraan over te geven.
quote:
Mij ook niet, maar die ligt tenminste nog open, deze is in feite al beslist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die andere wedstrijd interesseert me sowieso niet.
Triest zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
Breaking: Burgemeester van Haren dient zijn ontslag in.
Mag hij doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Laat hem de Boer straks maar opvolgen dan, ga ik me weer kostelijk vermaken
zegt wat over de eredivisiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag hij doen.Met de voetballers die Ajax heeft is het onmogelijk geen kampioen te worden.
quote:
Die quote gaat even in een .txt. Gewoon omdat dat leuk is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag hij doen.Met de voetballers die Ajax heeft is het onmogelijk geen kampioen te worden.
Dit mag gezien worden als overwinning van de criminelen/relschoppers/vandalen. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
Breaking: Burgemeester van Haren dient zijn ontslag in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze donker zijn? Racist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dan heb je als trainer gewoon én Ballotelli én Boateng in je team. Dan vrees je toch elke dag voor je leven...
Je doet je best maar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die quote gaat even in een .txt. Gewoon omdat dat leuk is.
Ik vind jou een toffe user.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kun je vrijwel bij al zijn posts plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |