barca - milanquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Rickazio het volgende:
Dit gaat Barca niet redden... Milan gaat flink verdedigen, waar Italianen goed in zijn
Ben je nie goed bij je eikel?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
4-0 Die worden heeeeeeeeelemaal weggetikt.
Bij 2-0 voor Barcelona is het gewoon verlengen.quote:
gedaanquote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Tuurlijk gaat Barcelona door, als ze niet door gaan neem ik een hitler ui. Quote maar.
Dat is blessuretijd imo. En Baasotelli speelt niet mee hoor..quote:Op maandag 11 maart 2013 22:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Bij 2-0 voor Barcelona is het gewoon verlengen.
Laat Barcelona snel met 2-0 voorkomen en in de 87ste minuut de 3-0 maken.
Vanwege het vele vallen van de Spanjolen komt er 6 minuten extra tijd bij.
Baasotelli maakt na 95:53 de 3-1 en het is over en uit.
x 8 ofzo bij de toto hequote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef Heester het volgende:
AC Milan gaat deze winnen, markeer mijn woorden en vrees ze.
Het zou wel mooi zijn, want dan ben ik 420 euro rijker.
x5..quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Tuurlijk gaat Barcelona door, als ze niet door gaan neem ik een hitler ui. Quote maar.
quote:
En bij deze doorgegeven aan de FOK! verantwoordelijken van dit subfora.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan ook al wat met Jessica Alba.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de selecties der beide elftallen eens bestudeerd en bij Barcelona viel me vooral de naam J Alba erg op. Daar kan ik wel wat mee.
#lekkeroptbankiequote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
#baracm is echt een wedstrijd#voorliefhebbers.
#danmaarNPO3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat wat Aad er van vindt. Hij zit vanavond bij #VTM dus niet op de #Nederlandse buis.
"Nederlaag voor het mondiale voetbal"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat wat Aad er van vindt. Hij zit vanavond bij #VTM dus niet op de #Nederlandse buis.
yep zoals een omgekochte scheidsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
baggerlona zal vast weer hulp krijgen van de uefa
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Barcelona: Valdés; Alves, Mascherano, Piqué, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Messi, Villa
Kon dat niet in 1 post?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling AC Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Flamini, Ambrosini, Montolivo; Niang, Boateng, El Shaarawy
Ha-ha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
Barca wint wel maar slechts met een doelpunt verschil, dus helaas voor ze.
Ik heb schijt aan de corrupte UEFA.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kon dat niet in 1 post?De UEFA heeft nog geen opstellingen, pas rond 20 uur.
je vrouwtje staat in de basisquote:
Constant gaat alles verneukenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling AC Milan: Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, Constant; Flamini, Ambrosini, Montolivo; Niang, Boateng, El Shaarawy
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik klasse, ik hoop dat ze zich goed gedraagt, scoren hoeft niet per se
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan de corrupte UEFA.
Geen Grueter? Da's zeldzaam bij een Barcelona wedstrijd maar wel verstandig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Commentaar Emile Schelvis
Veel beter dan die Roelfs
Speelt Villa nou of Alexis?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.
[ afbeelding ]
Geen Sierdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Jaquote:
Hoezo zie jij dat niet?quote:
Op marca staat dit :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch maar even naar Barcelona gesurfd.
[ afbeelding ]
Zag dat ook inmiddels maar het is David Villa geworden want die laatste opstellingen die ik gaf kwamen van de uefa site.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op marca staat dit :
XI DEL BARCELONA: Valdés; Dani Alves, Piqué, Mascherano, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Villa, Messi y Pedro.
Op jouw plaatje staat alexis.
Oke dan. Beter villa dan die alexis. Die laatste heeft 30 kansen nodig voor een goal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag dat ook inmiddels maar het is David Villa geworden want die laatste opstellingen die ik gaf kwamen van de uefa site.
Geen Grueter?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |