puyol speelde niet goed vandaag neequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Kopsterk het volgende:
Barca was weer ouderwets goed. Het gekke is dat ze beter lijken zonder Fabregas, die toch bij menig 'topclub' de sterspeler zou zijn. Iniesta is simpelweg beter op het middenveld. Toch zie ik ze niet als de grootste kanshebber voor het winnen van de CL, daar is mijns inziens de verdediging toch te kwetsbaar voor. Het centrale verdedigingsduo lijkt puur verdedigend met het jaar minder te worden. Bij Puyol merk je duidelijk dat hij op leeftijd begint te raken en Mascherano is erg zwak in de lucht, maar wat me vooral opvalt, is hoe matig Piqué de laatste tijd is. Hij wordt tegenwoordig bijna elke wedstrijd wel een paar keer kinderlijk eenvoudig gepasseerd en vaak komt daar ook gevaar uit.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef RetRy32 het volgende:
Barca is belachelijk matig, gewoon bijzonder veel geluk gehad de laatste 5 jaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Milan gaat door.![]()
Barcelona wordt weer vernederd
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
Dat Jack, Jan en Youri niet eens met rouwbanden om analyseren, nu Barcelona bijna uitgeschakeld is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
Donder eens op met je messi-gefap mongool
quote:
Haters gonna hate.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
Op het moment dat ik die post plaatste, stond Barca op de rand van uitschakeling. Er is dus niks onwaar aan mijn post en ik haatte helemaal nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
ik ben geen 'hater' ik geef gewoon geen fuck om barcelonaquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
Zo geef ik geen ruk om Eriksen, zal me daarom ook niet in een Eriksen-topic begeven om mijn frustraties te uiten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben geen 'hater' ik geef gewoon geen fuck om barcelona
ik had geen frustratie, ik keek een wedstrijd en gaf mijn mening dat jij nou zo blij bent omdat je wint van een milan waar zelfs willem 2 van had gewonnen okequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo geef ik geen ruk om Eriksen, zal me daarom ook niet in een Eriksen-topic begeven om mijn frustraties te uiten.
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op het moment dat ik die post plaatste, stond Barca op de rand van uitschakeling. Er is dus niks onwaar aan mijn post en ik haatte helemaal niet.
Ik heb niet gewonnen hoor, laat GGMM het maar niet horen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had geen frustratie, ik keek een wedstrijd en gaf mijn mening dat jij nou zo blij bent omdat je wint van een milan waar zelfs willem 2 van had gewonnen oke
Dat is pas achteraf gelul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.
Randje uitschakeling ben ik trouwens niet met je eens.
En das geen achteraf gelul, had het voor de wedstrijd ook al voorspeld.
Wat heeft haten op de NOS met haten op Barca te maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.
Randje uitschakeling ben ik trouwens niet met je eens.
En das geen achteraf gelul, had het voor de wedstrijd ook al voorspeld.
Precies wat ik bedoel. Helemaal niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft haten op de NOS met haten op Barca te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |