Ze vroeg niet naar je leeftijdquote:
Mocht je willen dat je zo oud werd manquote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze vroeg niet naar je leeftijd
badabim badaboem
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig! Respect voor je doorzettingsvermogen.
Mijn dorp niet beledigen!quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je zo oud werd man
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donkerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef fratsman het volgende:
Als je echt van d'r houdt geef je d'r een schop onder d'r hol.
Nee idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donker
Nog steeds?quote:
quote:
Geen obese zonder Ramiloquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit eigenlijk elk seizoen met Radmilo?
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzoquote:
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.quote:
Ze heeft een leuk gezicht als ze lacht.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met 90 kg minder zal ze best wel te doen zijn ja.
Pareltje om te volgen toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzo
100% eens met TT, als het geen aanstellers waren waren ze nooit zo dik geworden....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dan dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn.
'No pain no gain'
quote:
Denk ook niet dat iemand dat ontkent. De manier waarop deelnemers soms praten, alleen. Jezus Christus, je mag wel iets van een ruggengraat kweken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dam dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn. 'No pain no gain'
grofffquote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.
Nee, moedervlekken voornamelijk volgens mij.quote:
Jup, ongelukje was het.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
Ik hoop voor die vent dat hij bij het insemineren in 1 poging klaar was.
quote:
En hij moest vervolgens ook nog eens twee maanden zoeken naar de uitgang.quote:
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar wel leuk...ik vond de dames alleemaal wel meevallen. De mannen daar in tegen![]()
Wat een Jankerds
Normaal slikt ze.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
Ik hoop voor die vent dat hij bij het insemineren in 1 poging klaar was.
Dat klopt hoor! Bedoel alleen dat je van geen discipline naar wel discipline erg veel moet bijstellen, dat gaat gepaard met pijn. Maar dat is hun eigen schuld uiteraard. Goede leerfase.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk ook niet dat iemand dat ontkent. De manier waarop deelnemers soms praten, alleen. Jezus Christus, je mag wel iets van een ruggengraat kweken.
Kelbiseksueel. Jouw type?quote:
Ik zie trainers normaal van gewicht?quote:
En sommige worden zwanger van een vierling en baren er dan maar 1.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebben
Ik vind haar wel knap, ja.quote:
Wij zijn het zwakke geslacht jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebben
Omdat die wel op hun voeding letten en wat doen.quote:
die b moest eigenlijk een l zijn denk ik?quote:
Maar je hoeft niet in Obese nu?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb tijdje boven ah gewoond, niet handig voor de lijn. Tijdens reclame even snel chips halen beneden, terwijl ik smiddags expres geen chips gehaald had voor de gezonde toer.
Aankomen is ook erg zwaar en vergt ook veel discipline! Elke dag meer eten dan de vorige dag. Proberen het aantal calorieën te blijven verhogen en proberen de inspanningen te blijven minderen. Maagpijn? Darm-problemen? Bij drie stappen pijn op de borst? Door de pijn heen eten. Het kost wat om 150+ te halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dan dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn.
'No pain no gain'
Wordt dan een leuke aflevering voor jou,quote:
Dordrechtquote:
Wel als samenvalt met de periode na het eerste weegmoment.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
De vaste terugval is toch altijd een reclameblok later?
Behalve als je nu nog minder loopt daardoor en toch die auto pakt voor die zak chips.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Verhuisd, nu moet ik met auto naar supermarkt, ideaal voor de lijn
Als er iets niet in huis moet zijn bij een emotie-eter is het dat soort dingen.quote:
Ja omdat mama alle koekjes had opgevreten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die krijgt misschien net een soepstengel.
No way, is gewoon een mooi stuk binnenstad, maar dit is met dat droeftoeterige weer, grauw, grauw, grauwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef Samson het volgende:
Wat een troosteloze buurt, dan zou ik ook gaan eten...
Ze hebben een monster in de kelder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Het ook totaal niet te verstaan anders. Wat is dat voor gebrabbel? Servisch? Roemeens?quote:
Gewoon slank, vind ik. In vergelijking met de deelneemster natuurlijk wel erg mager, maar in de normalemensenwereld gewoon slank.quote:
Niets mis mee voor zover ik het kon zien. Maar goed, de blik was ook meer op 1 deel gefixeerd.quote:
Dat was ze vorige week ook bij het eerste weegmomentquote:
Niet als je daardoor gaat vreten.quote:
de rest gaat aan de zuip, is wat voor volgende seizoenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:41 schreef trovey het volgende:
Tja, oma's gaan dood, zo werkt dat nou eenmaal....gewoon niet gaan vreten.
Plakje cake achterafquote:Op zondag 10 maart 2013 20:41 schreef trovey het volgende:
Tja, oma's gaan dood, zo werkt dat nou eenmaal....gewoon niet gaan vreten.
Maar niet de hele schaal.quote:
Denk ook wel dat iedereen het knap vindt dat ze zoveel afvalt.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn oren lijken een beetje op ijsco-hoorntjes. Best riskant.
Laat Sylvie het maar niet zienquote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hehe, ja, viel me ook al op.quote:
Met bijpassend haarelastiekje!quote:
Zeker, maar ze moet het wel weten vol te houden. Gevaarlijk hoor een emotie-eter.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk ook wel dat iedereen het knap vindt dat ze zoveel afvalt.
hahaha viel me ook al op die rare oren...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als je rollend over straat gaat zijn ze ook verticaal.
ik vind het knap, dat je tot 161 kilo kan bulken, dat lukt maar een paar mensenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk ook wel dat iedereen het knap vindt dat ze zoveel afvalt.
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als je rollend over straat gaat zijn ze ook verticaal.
Achja, straks staat ze toch huilend voor iedereen z'n deur want dan lacht ze niks meer weg, weetje. Geen roze koeken, maar tranen met tuiten!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker, maar ze moet het wel weten vol te houden. Gevaarlijk hoor een emotie-eter.
Dat is iets dat ik ook nooit gesnapt hebt, hoor. Ik zou het niet eens kùnnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het knap, dat je tot 161 kilo kan bulken, dat lukt maar een paar mensen
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:45 schreef Samson het volgende:
Volgens mij lag die oma al in het ziekenhuis maar hebben ze dr opgelapt voor de eerste scenes....
Ik vind haar anders aardig veel huilen al tot nu.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Achja, straks staat ze toch huilend voor iedereen z'n deur want dan lacht ze niks meer weg, weetje. Geen roze koeken, maar tranen met tuiten!
Ik snap ook niet hoe je dat zover kan laten komen:Nquote:Op zondag 10 maart 2013 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het knap, dat je tot 161 kilo kan bulken, dat lukt maar een paar mensen
Mja, maar toch 'lacht ze alles weg'. Dat is immers de stoere Tamara die iedereen kent,quote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind haar anders aardig veel huilen al tot nu.
Kan ze bewaren als snacks voor later...quote:
Ik drink gauw mijn whisky op.quote:
Hier begon men al te klagen over het vele gejank in deze aflevering.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar toch 'lacht ze alles weg'. Dat is immers de stoere Tamara die iedereen kent,.
Uit een legging kan de rits niet knappen want die heeft geen rits...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom altijd leggings bij dikke mensen,. Koop dan een broek met elastaan.
Had vandaag lekker poffertjes en chocolade...quote:
Kan Wendy niet gewoon weg uit het programma, daar erger ik me meer aan dan aan de kandidaten.quote:
quote:
Aha, we hebben het excuus gevonden.quote:Andere mogelijke gevolgen van PCOS: metabole- en cardiovasculaire afwijkingen.
Overgewicht en obesitas, vooral rond het middel
Diabetes type 2 of insuline-resistentie
Hoge bloeddruk
Hart- en vaatziekten
Slaapapneu
die vrouw van vroger lijkt me wel wat ipv Wendyquote:Op zondag 10 maart 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan Wendy niet gewoon weg uit het programma, daar erger ik me meer aan dan aan de kandidaten.
Zolang ze het met de baas van RTL doet zal ze programma's toegeschoven krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan Wendy niet gewoon weg uit het programma, daar erger ik me meer aan dan aan de kandidaten.
Je hebt toch ook wel elastanbroeken zonder rits?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Uit een legging kan de rits niet knappen want die heeft geen rits...
Natas is net zo'n tranentrekker als Wendy, alleen heeft ze nog meer een jankmuil.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die vrouw van vroger lijkt me wel wat ipv Wendy
en lelijkerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natas is net zo'n tranentrekker als Wendy, alleen heeft ze nog meer een jankmuil.
Niet die ouwe heks svp...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die zijn toch net weg. Even pissen en chips bak bijvullen.quote:
Uhuquote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natas is net zo'n tranentrekker als Wendy, alleen heeft ze nog meer een jankmuil.
Inderdaad, niet in mijn sas met Natas!quote:
Hoorde ik ChipsZak.?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn toch net weg. Even pissen en chips bak bijvullen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan een hoorntje nooit meer van Sylvie loskoppelenquote:
hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap de link nietquote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan een hoorntje nooit meer van Sylvie loskoppelen
Ik dus ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan een hoorntje nooit meer van Sylvie loskoppelen
Mwah, t is volgens mijn gyn nog niet helemaal duidelijk of overgewicht pcos veroorzaakt of dat overgewicht de oorzaak kan zijn van pcos. Maar er zullen waarschijnlijk ook slanke dames zijn die het hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Aha, we hebben het excuus gevonden.
Als Sylvie zichzelf eens lekker wil verwennen dan gunt ze zichzelf het hoorntje van een softijsje. Zo'n 1x per jaar.quote:
Ja, maak het nog een beetje erger.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze het met de baas van RTL doet zal ze programma's toegeschoven krijgen
Alleen het hoorntje?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als Sylvie zichzelf eens lekker wil verwennen dan gunt ze zichzelf het hoorntje van een softijsje. Zo'n 1x per jaar.
Lees de OP uit deze link dan even SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #13: Met een heus charmeoffensief..quote:
Nee, het ijsje èn het hoorntje. Compleet cray cray die Syl.quote:
Is die ouwe graftak nu nog niet dood....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef trovey het volgende:
Oma hangt nog steeds rond in het ziekenhuis.
Ouwe taaie, die maken ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Is die ouwe graftak nu nog niet dood....
Miljoen opgemaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, waar komt zijn depressie nu ineens vandaan?
Er schijnt 3 weken geleden iets ergs te zijn gebeurd.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, waar komt zijn depressie nu ineens vandaan?
Lijkt het wel op inderdaad.quote:
alle aandacht ging naar haarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
Samen trainen dan maar, hij voor zijn depressie (bewegen schijnt daar ook te helpen).
En hij stond ernaast te stampen als een klein kind?quote:
vit d tekort, hup met die kop naar buitenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
Die man kan ook wel wat meer kleur in z'n gezicht krijgen. Ook wat meer bewegen en misschien ook beter eten.
Dat zal toch niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef trovey het volgende:
Wel heel veel drama in een programma hè, je zou zeggen dat ze het er om doen.
Kettingroker, aan die kop te zienquote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
Die man kan ook wel wat meer kleur in z'n gezicht krijgen. Ook wat meer bewegen en misschien ook beter eten.
Het is wel heeel veel.quote:
Zo te zien is er ook alcohol in het spel, dan zien ze er ook vaak zo uit, beetje verslaafdenkop idd...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kettingroker, aan die kop te zien
Was ook het eerste wat ik dachtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef xFriendx het volgende:
Ze kan toch wat gespieren gekweekt hebben? Zwaarder dan vet, dus wellicht omvang ergens minder maar toch meer gewicht.
Dat kan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef xFriendx het volgende:
Ze kan toch wat gespieren gekweekt hebben? Zwaarder dan vet, dus wellicht omvang ergens minder maar toch meer gewicht.
quote:
Dacht ik ook bij omaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo te zien is er ook alcohol in het spel, dan zien ze er ook vaak zo uit, beetje verslaafdenkop idd...
Nee is onmogelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef xFriendx het volgende:
Ze moet wel moeite doen om de tranen te trekkenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef trovey het volgende:
Ik zou ook spontaan gaan janken als Wendy steeds voor mijn deur stond.
energiekere kopquote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef Disana het volgende:
Ze ziet er voor het overige wel beter uit.
Die liet het niet bij alleen een glaasje Sherry.quote:
Zou bij mij compleet spontaan gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze moet wel moeite doen om de tranen te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |