Ze vroeg niet naar je leeftijdquote:
Mocht je willen dat je zo oud werd manquote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze vroeg niet naar je leeftijd
badabim badaboem
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig! Respect voor je doorzettingsvermogen.
Mijn dorp niet beledigen!quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je zo oud werd man
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donkerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef fratsman het volgende:
Als je echt van d'r houdt geef je d'r een schop onder d'r hol.
Nee idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donker
Nog steeds?quote:
quote:
Geen obese zonder Ramiloquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit eigenlijk elk seizoen met Radmilo?
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzoquote:
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.quote:
Ze heeft een leuk gezicht als ze lacht.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met 90 kg minder zal ze best wel te doen zijn ja.
Pareltje om te volgen toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzo
100% eens met TT, als het geen aanstellers waren waren ze nooit zo dik geworden....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dan dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn.
'No pain no gain'
quote:
Denk ook niet dat iemand dat ontkent. De manier waarop deelnemers soms praten, alleen. Jezus Christus, je mag wel iets van een ruggengraat kweken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dam dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn. 'No pain no gain'
grofffquote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.
Nee, moedervlekken voornamelijk volgens mij.quote:
Jup, ongelukje was het.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
Ik hoop voor die vent dat hij bij het insemineren in 1 poging klaar was.
quote:
En hij moest vervolgens ook nog eens twee maanden zoeken naar de uitgang.quote:
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar wel leuk...ik vond de dames alleemaal wel meevallen. De mannen daar in tegen![]()
Wat een Jankerds
Normaal slikt ze.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
Ik hoop voor die vent dat hij bij het insemineren in 1 poging klaar was.
Dat klopt hoor! Bedoel alleen dat je van geen discipline naar wel discipline erg veel moet bijstellen, dat gaat gepaard met pijn. Maar dat is hun eigen schuld uiteraard. Goede leerfase.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk ook niet dat iemand dat ontkent. De manier waarop deelnemers soms praten, alleen. Jezus Christus, je mag wel iets van een ruggengraat kweken.
Kelbiseksueel. Jouw type?quote:
Ik zie trainers normaal van gewicht?quote:
En sommige worden zwanger van een vierling en baren er dan maar 1.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebben
Ik vind haar wel knap, ja.quote:
Wij zijn het zwakke geslacht jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de dames ook allemaal een stuk positiever. Ach ja, vrouwen baren ook, we kunnen meer hebben
Omdat die wel op hun voeding letten en wat doen.quote:
die b moest eigenlijk een l zijn denk ik?quote:
Maar je hoeft niet in Obese nu?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb tijdje boven ah gewoond, niet handig voor de lijn. Tijdens reclame even snel chips halen beneden, terwijl ik smiddags expres geen chips gehaald had voor de gezonde toer.
Aankomen is ook erg zwaar en vergt ook veel discipline! Elke dag meer eten dan de vorige dag. Proberen het aantal calorieën te blijven verhogen en proberen de inspanningen te blijven minderen. Maagpijn? Darm-problemen? Bij drie stappen pijn op de borst? Door de pijn heen eten. Het kost wat om 150+ te halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dan dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn.
'No pain no gain'
Wordt dan een leuke aflevering voor jou,quote:
Dordrechtquote:
Wel als samenvalt met de periode na het eerste weegmoment.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:33 schreef Cynix ® het volgende:
De vaste terugval is toch altijd een reclameblok later?
Behalve als je nu nog minder loopt daardoor en toch die auto pakt voor die zak chips.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Verhuisd, nu moet ik met auto naar supermarkt, ideaal voor de lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |