Ze vroeg niet naar je leeftijdquote:
Mocht je willen dat je zo oud werd manquote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze vroeg niet naar je leeftijd
badabim badaboem
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig! Respect voor je doorzettingsvermogen.
Mijn dorp niet beledigen!quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je zo oud werd man
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donkerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef fratsman het volgende:
Als je echt van d'r houdt geef je d'r een schop onder d'r hol.
Nee idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat de voor en achterkant is in het donker
Nog steeds?quote:
quote:
Geen obese zonder Ramiloquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit eigenlijk elk seizoen met Radmilo?
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzoquote:
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.quote:
Ze heeft een leuk gezicht als ze lacht.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met 90 kg minder zal ze best wel te doen zijn ja.
Pareltje om te volgen toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik kijk voor het eerst dit seizoen, 4e aflevering ofzo
100% eens met TT, als het geen aanstellers waren waren ze nooit zo dik geworden....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dan dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn.
'No pain no gain'
quote:
Denk ook niet dat iemand dat ontkent. De manier waarop deelnemers soms praten, alleen. Jezus Christus, je mag wel iets van een ruggengraat kweken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Kerol het volgende:
Niet eens met TT. Hoezo aanstellers? Afvallen is erg zwaar en vergt veel discipline, als je het al zo ver hebt laten komen dat je zo dik bent geworden blijkt wel dat je dat niet hebt. Die knop moet dam dus om en dat vergt veel tegenslagen en pijn. 'No pain no gain'
grofffquote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik kan haar gezicht nog niet ontdekken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |