quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie trouwens die gele wallpaper die altijd wordt afgebeeld bij de nexus 4? (zoals in de OP)
Want ik heb die niet maar vind die wel mooi
Als ik vragen mag: Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Waffle het volgende:
Ja gebruik die van philips inmiddels twee maand en vind het ideaal. Geen gekloot meer met het stekkertje in de telefoon doen en snel even de telefoon van de lader halen. Het opladen duurt wel wat langer, maar ik laad hem toch altijd 's avonds op, dus dan is het niet erg.
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Vodafone?
Hoeveel kan je nog ongeveer voor je GN krijgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef IkWilbert het volgende:
Twijfel, twijfel... mijn huidige galaxy nexus verkopen en de nexus 4 aanschaffen? Zou het het waard zijn? qua vooruitgang?
Geen idee... ik zie ze op MP voor 200/250 euro staan. Hij is nog als nieuw.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel kan je nog ongeveer voor je GN krijgen?
Dan zou ik het doen. De N4 is 380 dus dan heb je vrij goedkoop de N4.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Geen idee... ik zie ze op MP voor 200/250 euro staan. Hij is nog als nieuw.
Bij mij gaat de telefoon in de nacht op vliegmodus (de baseband radio gaat uit).quote:
Nee, CM10.1, gewoon standaard.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de telefoon in de nacht op vliegmodus (de baseband radio gaat uit).
a) Heb jij dit ook?
b) welke rom draai je?
c) wat zijn je APN settings?
Hmm, je draait een custom rom... Ben je dr tevreden over? Ik zou het namelijk zwaar klote vinden om hem hierom terug te moeten sturen...quote:
Ja. Ik heb hem oa gekocht om de custom rom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hmm, je draait een custom rom... Ben je dr tevreden over? Ik zou het namelijk zwaar klote vinden om hem hierom terug te moeten sturen...
Met de standaard APN heb ik geen internet... hij komt dan met live.vodafone.com waar ik geen internet heb met mijn zakelijke abbo...
Ik heb geen idee wat er met stock niet mogelijk is wat nu wel kan omdat ik stock eigenlijk niet gedraaid heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef stoereboii het volgende:
Wat zijn de voornamelijkste verschillen met de stock rom? Momenteel ben ik eigenlijk zeer tevreden over de stock rom en ik zie niet echt noodzaak om een custom rom te flashen eigenlijk, terwijl ik bij mn ace soms 2 verschillende roms had op een dag
APN: office.vodafone.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Met de standaard APN heb ik geen internet... hij komt dan met live.vodafone.com waar ik geen internet heb met mijn zakelijke abbo...
Ik weet het. Als ik hem aanpas dan doet hij het ook. Alleen hoort hij default met het juiste te komen... En de APN verliest ook nog wel eens zijn signaal...quote:
Mooie aanbieding, hier ben je goedkoper mee uit dan wanneer je naar Duitsland moet rijden (behalve als je bij de grens woontquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:36 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist ook de N4 besteld, via ibood![]()
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Achja, ik rijd liever eind december naar Duitsland dan dat ik hem eind maart goedkoper kan hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mooie aanbieding, hier ben je goedkoper mee uit dan wanneer je naar Duitsland moet rijden (behalve als je bij de grens woont)
Dat gouden plaatje, is dat ook nieuw? Voor wat dient dat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef IkWilbert het volgende:
Kleine design wijziging N4
http://www.androidcentral(...)pping-updated-design
CM10.1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef stoereboii het volgende:
Welke custom roms gebruiken jullie? Ik denk dat ik deze week mijn N4 ga unlocken en rooten, en zit nog in dubio tussen CM10.1 en Paranoid android omdat CM nu ook de pie controls gebruikt.
En moet ik na het flashen van een rom ook een kernel installeren of is dat niet nodig? Want ik hoorde eens dat je ook een kernel moest installeren of dat je anders softbrick had.
Is dat bij Paranoidandroid ook zo?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CM10.1
En daar zit al een standaard kernel bij.
Zelf heb ik de Franco-kernel geflashed ivm TouchControl.
Ga ik wel vanuit, maar dat weet ik niet. Ken de ROM niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat bij Paranoidandroid ook zo?
Ik heb gezien in een how to install dat er geen kernel geflashed moest worden, dus dan is dat wel het geval?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, maar dat weet ik niet. Ken de ROM niet.
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb gezien in een how to install dat er geen kernel geflashed moest worden, dus dan is dat wel het geval?
Bedankt! Ik wou net mn N4 unlocken en rooten, had de drivers op mn pc al geinstalleerd, houd ik de combinatie om in fastboot te gaan in en boot ie gewoon het android OS, heb het meermaals geprobeerd en ook vol down en up met de power button, toch boot ie gewoon als normaal...quote:
Wat heb jij moeten doen toen 4.2.2 uitkwam? (dit vraag ik omdat jij altijd custom rom hebt gedraaid)quote:
Ik heb wel een nieuwe bootloader geflashed, maar dat was niet verplicht volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heb jij moeten doen toen 4.2.2 uitkwam? (dit vraag ik omdat jij altijd custom rom hebt gedraaid)
Moest je toen een nieuwe bootloader flashen enzo, of was het enige wat je moest doen een nieuwe CM build installeren, en had je zo dan ook de nieuwe android-versies?
Ik heb nu net mn Nexus 4 geroot en Paranoid Android is aan het downloaden
Hoe heb je dat precies moeten doen? Want in deze thread las ik dat iemand zich afvroeg waarom je dat in godsnaam manually zou doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe bootloader geflashed, maar dat was niet verplicht volgens mij.
Android updatet mee in CM
Gewoon een flashable zipje volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies moeten doen? Want in deze thread las ik dat iemand zich afvroeg waarom je dat in godsnaam manually zou doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2108247
Ik denk dat ik met de toolkit van mskip gewoon de factory image terug ga flashen dan. Ik zou liever zo weinig mogelijk risico nemen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een flashable zipje volgens mij.
Denk dat bij die bootloader geldt "If it ain't broke, don't fix it"
Ik ga jou even quoten omdat je daar dan een melding van krijgtquote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een flashable zipje volgens mij.
Denk dat bij die bootloader geldt "If it ain't broke, don't fix it"
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).quote:Op maandag 1 april 2013 10:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga jou even quoten omdat je daar dan een melding van krijgt
Ik ben nu CM10.1 aan het downloaden, de 31 maart nightly. Hoe zit dat met het updaten via de ROM zelf? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
En dan mag ik het gewoon flashen zonder iets te wipen en daarna gewoon rebooten?quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).
Dan moet je op het begin één keer de volledige ROM downloaden en daarna alleen incrementeel de wijzigingen. Daarna hoef je alleen nog maar te herstarten naar recovery en hem te flashen.
Ja, bij gewoon een nightly welquote:Op maandag 1 april 2013 10:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dan mag ik het gewoon flashen zonder iets te wipen en daarna gewoon rebooten?
Ok bedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik steeds 200 mb zou moeten downloadenquote:
Nee, meestal 1x per week ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 11:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik steeds 200 mb zou moeten downloaden
installeer jij ze elke dag? En komt er ooit nog een stable? (al weet ik wel dat de nightlies bij een Nexus eigenlijk wel stable zijn)
Heb de ROM nu binnen, nu de gapps nog
quote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, meestal 1x per week ofzo.
Heb al vanaf het begin de nightlies en nog nooit noemenswaardige problemen gehad.
Heb hem net geflashed, moet zeggen: wow! PA lijkt me iets te buggy om als daily te gebruiken, maar deze CM10.1 wordt nu toch wel mn daily driverquote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, meestal 1x per week ofzo.
Heb al vanaf het begin de nightlies en nog nooit noemenswaardige problemen gehad.
Youtube is niet in de play store.quote:Op maandag 1 april 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat weet ik niet meer, is al drie maanden geleden. Gewoon even uit de Play Store halen dus.
hij is niet beschikbaar in mn land (Belgie)quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
https://play.google.com/s(...)ogle.android.youtube
Hoe werkt dat precies? Hij vraagt om the laatste zip van de ROM die ik gebruik te downloaden. Maar kan hij niet gewoon zelf de laatste CM-versie downloaden?quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).
Dan moet je op het begin één keer de volledige ROM downloaden en daarna alleen incrementeel de wijzigingen. Daarna hoef je alleen nog maar te herstarten naar recovery en hem te flashen.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
Ekte bazen hebben de Nexus 4 al sinds vorig jaar.
Nee, eerst zelf even downloaden en op je telefoon zetten.quote:Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Hij vraagt om the laatste zip van de ROM die ik gebruik te downloaden. Maar kan hij niet gewoon zelf de laatste CM-versie downloaden?
Moet ik dan de nieuwste build volledig downloaden, of mag ik de build die ik gebruik en dus nog op mn pc staat gebruiken?quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf even downloaden en op je telefoon zetten.
Ik heb geupdated naar de 1 april build. Maar als ik bijvoorbeeld een week niet update, kan ik dan met cyandelta de nieuwste build toch installeren met alle nieuwe dingen die die week in CM10.1 zijn gebracht?quote:
Ja dat kanquote:Op maandag 1 april 2013 16:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb geupdated naar de 1 april build. Maar als ik bijvoorbeeld een week niet update, kan ik dan met cyandelta de nieuwste build toch installeren met alle nieuwe dingen die die week in CM10.1 zijn gebracht?
Overigens moet ik zeggen dat het verschrikkelijk Nice is, heel stabiel en toch net wat voordelen tov de stock ROM
Prijs is alweer aangepast naar 395 euroquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog maar 330 euro bij de Duitsers vlak over de grens, bizar goedkoop voor zo een device: http://www.saturn.de/mcs/(...)23287.html?langId=-3
Oh damn dat is echt k*t...quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
Zomaar opeens of laten vallen?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
wat ik al zei, ding als een pasgeboren baby behandelt, en dan niet zoals een boze babysitter dat doetquote:
Denk dat je beter op de bank kunt gaan zitten en niets meer aanrakenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Valse tussenstand, ban.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag voor het eerst iemand anders met een N4 gezien, en dat was ook nog op het station.
Neuh hij was aan het bellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?
Officiële als het goed is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie trouwens die gele wallpaper die altijd wordt afgebeeld bij de nexus 4? (zoals in de OP)
Want ik heb die niet maar vind die wel mooi
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Klonk het volgende:
Nou mijn nexus 4 heeft een mooie nieuwe sticker van dbrand op de achterkant om die scheur af te dekken. Ziet er prima uit nu.
Ah dat is mooi, bedankt alvastquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:27 schreef Klonk het volgende:
Zal er straks als ik thuis ben ff een foto van maken. Ben zelf wel tevreden in ieder geval.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Wi-Fi probleem blijft wel irritant zeg, ook echt een Android / JB probleem want had het ook al met mijn One X, zowel op originele firmware als op CM10.1
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetjequote:
Oh ja dat klopt wel idd. Vind het zelf niet zo'n probleem maar begrijp wel dat je dat vervelend vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetje
Push op wifi werkt niet goed doordat de service gebruikt maakt van poort 5228 die op menig router's firewall wordt geblokkeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetje
Bedankt. De vorige die ik probeerde mankeerde toch wel. Deze is deftigquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Officiële als het goed is.
[ afbeelding ]
Zal het eens proberen die open te gooien, maar betwijfel of het werkt, aangezien het gewoon vertraagd is, maar wel werkt. Als die poort dicht zou staan zou het totaal niet werken lijkt mequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Push op wifi werkt niet goed doordat de service gebruikt maakt van poort 5228 die op menig router's firewall wordt geblokkeerd.
Chrome op Android ondersteund geen flash, zal ook niet werken..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Peunage het volgende:
Is het iemand gelukt om flash op Chrome te krijgen? Ik gebruik nu een andere browser voor flash dingen.
Jij hier?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp is vanaf morgen ook eignaar van de N4.
Dus zal wel hier mee gaan posten
[..]
Chrome op Android ondersteund geen flash, zal ook niet werken..
Flashquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Peunage het volgende:
Is het iemand gelukt om flash op Chrome te krijgen? Ik gebruik nu een andere browser voor flash dingen.
Jaquote:
CM bevalt al een jaar of drie enorm goedquote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja. Morgen gelijk rooten als 'ie binnen is, bevalt CM een beetje en nog verder een kernel er op?
quote:LG heeft de Nexus 4 per direct uitgebracht in Nederland. De Google-telefoon kwam in november uit in veel andere landen, maar de fabrikant liet in het midden of de smartphone met Android 4.2 ooit in Nederland zou uitkomen. De adviesprijs is 469 euro.
LG brengt alleen de 16GB-versie van de Nexus 4 uit in Nederland en België, die bij diverse grote retailers in de schappen komt te liggen, zo laat LG weten in een verklaring aan Tweakers. "Wij zijn enorm blij dat het gelukt is om de Nexus 4 alsnog voor Nederlandse en Belgische Android-fans beschikbaar te maken gezien wij veel vragen van consumenten en veel lof van experts hebben ontvangen." De telefoon zal verkocht worden in combinatie met een bumper-case.
De telefoon heeft wel een hogere prijs als waarvoor Google hem verkoopt in andere landen via de eigen Play Store. De 16GB-versie kost in de Play Store 349 euro in Duitsland. Diverse Duitse retailers verkochten hem afgelopen maanden aan Nederlanders voor een prijs rond 399 euro. De telefoon is per direct bij Nederlandse retailers beschikbaar, zo zegt LG.
Jammer, heb ik eens een telefoon die niemand anders heeftquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezen.
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
[..]
Lijkt me vrij logisch dat het nog niet bekend is, anders wordt de 4 niet meer verkocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef ArnosL het volgende:
Wanneer komt de Nexus 5 ongeveer, of is dat nog niet bekend? Anders haal ik maandag een Nexus 4 op voor m'n broer.
Das waar ja. Nouja, maandag haal ik hem wel op in Nordhorn, is toch dicht bij m'n werkquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat het nog niet bekend is, anders wordt de 4 niet meer verkocht.
Exact mijn eerste gedachte ook jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Straks loopt iedereen met een Nexus en ben ik geen hipster meer.
Zal wel meer uniek worden dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inruilen voor een Blackberry dan maar?
Mijn mooie TT gaat kapotquote:
Kan nu wel gewoon een bumper halen bij de MM, want op ebay betaal je +-25 euro en dan weet je niet eens met zekerheid of het echt is en of je hem wel effectief krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn mooie TT gaat kapot![]()
En binnenkort al die mensen die allemaal trots zijn op hun nieuwe Nexus van 470 euro
Denk dat hij nauwelijks verkocht gaat worden in Nederland, voor die prijs.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn mooie TT gaat kapot![]()
En binnenkort al die mensen die allemaal trots zijn op hun nieuwe Nexus van 470 euro
Normaal wel, ik had zelfs al gehoord dat iekand dat al eens gedaan had en dat het mocht, omdat garantie telt voor elke aankoop binnen de EU oidquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent dit voor garantie op toestellen van de Duitse mediamarkt? Zou je daarvoor ook naar een Nederlandse mediamarkt kunnen?
Ja maar mongoolen die niet op FOK! of tweakers zitten weten dat niet en zien deze in de winkel naast de Samsung S3 liggen en zeggen ja doe maar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat hij nauwelijks verkocht gaat worden in Nederland, voor die prijs.
Elke mongool kan er eentje uit Duitsland halen.
Blijft iig beter dan de S3 die nog eens duurder is ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar mongoolen die niet op FOK! of tweakers zitten weten dat niet en zien deze in de winkel naast de Samsung S3 liggen en zeggen ja doe maar.
12 of 24 maanden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Deze 'mongool' heeft er vandaag eentje besteld bij Coolblue, gratis bij een abonnement. Ik krijg 150 belminuten, onbeperkt sms, onbeperkt internet (lees 1250 MB volle snelheid) voor ¤33,50. Vond het wel een mooie deal voor dit toestel.
Mits éénjarig, wel een goede deal, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Deze 'mongool' heeft er vandaag eentje besteld bij Coolblue, gratis bij een abonnement. Ik krijg 150 belminuten, onbeperkt sms, onbeperkt internet (lees 1250 MB volle snelheid) voor ¤33,50. Vond het wel een mooie deal voor dit toestel.
Zal wel tweejarig zijn, anders betaalt ie maar 402 euro? En dan is het geen mooie deal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mits éénjarig, wel een goede deal, ja.
Onbeperkt is geen 1250MB he. Dan heb je dus een limiet van 1250MB.quote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Inderdaad tweejarig, beetje rare rekenmethode natuurlijk die ik hierboven zie. De verkopende partij en de provider moeten ook ergens van leven naast LG en Google.
Nou ja, onbeperkt in de zin van dat na die 1250 MB je snelheid omlaag gaat, niet dat je bij hoeft te betalen. Dat heb ik nu in principe ook maar dan met 1 GB, maar die limiet heb ik nog nooit gehaald dus veel zorgen maak ik me niet. Gelukkig gaat de snelheid wel omhoog.quote:Op zondag 21 april 2013 09:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onbeperkt is geen 1250MB he. Dan heb je dus een limiet van 1250MB. :V)
En @ je bericht op GoT, bij CM10 kan je per app de kleur/snelheid van de notificatieled instellen, volgens mij kan dat stock niet.
Tevens is TouchControl een goede app, kan je je scherm aan- en uitzetten zonder de knop in hoeven te duwen.
Verder weet ik het verschil tussen CM en stock niet. Ik draai nu sinds eind december CM en daarvoor één dag stock.
Geen idee..quote:Op zondag 21 april 2013 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou ja, onbeperkt in de zin van dat na die 1250 MB je snelheid omlaag gaat, niet dat je bij hoeft te betalen. Dat heb ik nu in principe ook maar dan met 1 GB, maar die limiet heb ik nog nooit gehaald dus veel zorgen maak ik me niet. Gelukkig gaat de snelheid wel omhoog.
Ik draai CM sinds versie 10 en nu 10.1 en dat vind ik behoorlijk basic, iets dat mij prima bevalt. Kan je in stock Android ook het aantal homescreens instellen, aangezien ik 5 teveel vind?
Ik moet zeggen dat de kale Android mij ook prima bevalt...quote:Op zondag 21 april 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Ohja dat ook inderdaad.
Zou geen minuut meer zonder CM willen.
CM ooit al eens geinstalleerd gehad?quote:Op zondag 21 april 2013 10:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kale Android mij ook prima bevalt...
Als je de bootloader unlockt wordt alles gewist van je device, maar ik hoorde wel dat je via adb toch een backup kon maken oid? Nou ja dat heb ik iig niet gedaan. Ga er van uit dat de eerste keer alles weg is, daarna als je geroot bent met een custom recovery kan je een hele image maken van je systeem, en die kan je later terugzetten. Ook als je switcht tussen ROMs kan je apps en data backuppen met Titanium backup en die terugzetten als je een nieuwe ROM geflasht hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 11:47 schreef Peunage het volgende:
Maar als je naar CM10 gaat raak je dus wel alle contacten, apps en instellingen kwijt? Of kun je daar een backup van maken en later terugzetten?
Ik draai CM10.1 met de stock CM kernel. Wat is er zoveel beter aan franco? Want zie wel veel mensen die daar tevreden over zijnquote:Op zondag 21 april 2013 11:54 schreef gerbenp het volgende:
Wat een verademing die Nexus 4.
CM10.1 + franco.kernel.
TouchControl is nu mogelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik draai CM10.1 met de stock CM kernel. Wat is er zoveel beter aan franco? Want zie wel veel mensen die daar tevreden over zijn
In sommige situaties wel, en hoe minder die knop gebruikt wordt hoe minder snel ie kapot kan gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 12:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, is toch niet moeilijk om even op die rechterknop te drukken?
Ik begrijp je wel he, maar dan kan je niks gebruiken want uiteindelijk verslijten alle gebruikersvoorwerpen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In sommige situaties wel, en hoe minder die knop gebruikt wordt hoe minder snel ie kapot kan gaan.
Knoppen zijn er om te gebruiken!quote:Op zondag 21 april 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In sommige situaties wel, en hoe minder die knop gebruikt wordt hoe minder snel ie kapot kan gaan.
Niet alleen dat hoor, ik had laatst in de bus dat het veel sneller ging om hem via het scherm aan te doen dan via de knop omdat ik maar één hand kon gebruiken toen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel he, maar dan kan je niks gebruiken want uiteindelijk verslijten alle gebruikersvoorwerpen.
4.2.2 heeft toch bugfixes voor 4.2...quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zie bij Google de factory images voor als je weer terug wil naar stock, voor de Nexus 4 is er alleen een 4.2.2 image uiteraard. Nu vraag ik me af of er ooit wel eens updates/bug fixes geweest zijn voor de 4.2.2 rom, of levert Google een rom en daar moet je het mee doen tot de volgende Android versie?
Werd de Nexus 4 niet al met 4.2.2 geleverd? Maar idd, bugfixes zijn meteen een nieuwe Androidversie in dit geval. Ben nog een beetje aan HTC gewend.quote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
4.2.2 heeft toch bugfixes voor 4.2...
Nope, Nexus 4 kwam met 4.2. Als er een nieuwe Nexus uitkomt komt er ook een nieuwe androidversie uit.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Werd de Nexus 4 niet al met 4.2.2 geleverd? Maar idd, bugfixes zijn meteen een nieuwe Androidversie in dit geval. Ben nog een beetje aan HTC gewend.
Ik verwacht ook eerder een opvolger voor de Nexus 7, maar zeker weten kunnen we dat niet. Dat Android 5.0 er aan gaat komen is in ieder geval wel zeker, ben benieuwd of ze ook wat aan het interface gaan wijzigen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nope, Nexus 4 kwam met 4.2. Als er een nieuwe Nexus uitkomt komt er ook een nieuwe androidversie uit.![]()
Volgende maand op de Google I/O verwacht ik dat ze een nieuwe 7 inch tablet gaan voorstellen met Android 5.0, maar velen verwachten al de Nexus 5?
Normaal wel, van 4 naar 5 zou zogezegd een grote update moeten zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 13:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik verwacht ook eerder een opvolger voor de Nexus 7, maar zeker weten kunnen we dat niet. Dat Android 5.0 er aan gaat komen is in ieder geval wel zeker, ben benieuwd of ze ook wat aan het interface gaan wijzigen.
Ik update dan gewoon naar CM11 (of hoe het dan gaat heten)quote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Normaal wel, van 4 naar 5 zou zogezegd een grote update moeten zijn.
Hoe gaan jullie dan updaten? De stock ROM flashen in recovery of gaan jullie volledig terug naar de factory image om dan via OTA te updaten?
Ja maar er komt niet direct een CM he, voor CM10.1 duurde het ook iets meer dan een maandje als ik het goed heb.quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik update dan gewoon naar CM11 (of hoe het dan gaat heten)
En dan te bedenken dan CM10.1 nog niet eens final is.quote:Op zondag 21 april 2013 14:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar er komt niet direct een CM he, voor CM10.1 duurde het ook iets meer dan een maandje als ik het goed heb.
Achja, de eerste experimental werkte hier prima dus dat final zegt weinig.quote:Op zondag 21 april 2013 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En dan te bedenken dan CM10.1 nog niet eens final is.
Precies, ik heb nu een Desire S waar we nu op build 20 zitten van CM10.1. De problemen die we tegenkwamen waren allemaal kernel gerelateerd, ondertussen draait dat ook allemaal erg snel en vlekkeloos.quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Achja, de eerste experimental werkte hier prima dus dat final zegt weinig.
Maar ga jij dan nog een maandje met 4.2 lopen als 5.0 uit is?quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Achja, de eerste experimental werkte hier prima dus dat final zegt weinig.
Ik heb geen idee. Weet niet of het inderdaad een maand duurde. Zie het vanzelf wel, ligt er ook aan wat voor significante verschillen Android 5.0 heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar ga jij dan nog een maandje met 4.2 lopen als 5.0 uit is?Ik ga gewoon een stock ROM flashen, een paar uurtjes na de OTA stond er van 4.2.2 ook een stock ROM in zipformaat, en een vriend met de GNexus heeft ook een stock ROM geflasht van 4.2 toen ie van CM10 kwam in afwachting van CM10.1
Veel van jouw post klopt niet...quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hij zal gewoon OTA binnenkomen en dan installeren maar... Google zet eigenlijk altijd alleen de laatste versies te downloaden. Heb zelf veel gezeik gehad met mijn Radio / Baseband dus heb nog wel oude 4.2 en zelfs 4.0 versies gedraaid op mijn Nexus, heb ze nog wel voor je... In principe zou de eerst volgende update 5.0 moeten zijn. Ik verwacht nog geen toestel, al zijn de geruchten dat Google elk jaar een Nexus uit wil brengen...
quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Veel van jouw post klopt niet...
Als je een custom ROM draait krijg je geen OTA's van Google.
De Nexus 4 kwam met 4.2 dus het kan niet dat je 4.0 hebt gedraaid op je N4.
En in de Nexus lijn zijn er ook tablets...
Wat lul jij manquote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Ik draai geen custom ROMS... Alleen stock, daarom heb ik juist een Nexus... De nexus 4 is uitgekomen met 4.2, maar dat wil niet zeggen dat er geen 4.0 is geweest welke er gewoon op draait...
Doe eens normaal joh.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat lul jij manTief eens heel snel op hier, 4.0 BESTAAT NIET VOOR DE NEXUS 4, en anders wil ik wel eens weten waar je dat gehaald hebt
![]()
En we hadden het over updaten indien je een custom rom hebt...
Dat mag jij best vinden. Ga maar eens zoeken op XDA.. Zo ngast heeft ze daar allemaal opstaan, incl Beta's... er staat ook posts te vinden waarop je de baseband kan downgraden (lager dan de stock M9615A-CEFWMAZM-2.0.1700.33, heb zelf M9615A-CEFWMAZM-2.0.1700.24 en nog lager gehad)quote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon lulkoek te praten, sorry hoor...
Waarom zou iemand 4.0 bouwen voor een toestel dat stock 4.2 draait?quote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef IkWilbert het volgende:
Hoezo zou je geen Android 4.0 ICS kunnen draaien op de Nexus 4....
Omdat sommige mensen dat willen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 4.0 bouwen voor een toestel dat stock 4.2 draait?
Ja idd.quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Laat maar gaan jongens, niet druk om maken. Andere mening mag...
Ik heb even gezocht en vind toch echt niks hoor, kan je even een linkje geven? Mijn excuses als ik fout ben maar ik ga toch ook niet froyo draaien op mn Nexus 4?quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Laat maar gaan jongens, niet druk om maken. Andere mening mag...
Ik zal even voor je zoeken of ik de link nog kan vinden. Heb zoveel geprobeerd om mijn phone werkend te krijgenquote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en vind toch echt niks hoor, kan je even een linkje geven? Mijn excuses als ik fout ben maar ik ga toch ook niet froyo draaien op mn Nexus 4?
Netjes! :-)quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef stoereboii het volgende:
Sorry was misschien iets te hard voor Mango, waarvoor ik mn excuses wil aanbieden! Ik word ook niet graag behandeld zoals ik net deed, en we moeten elkaar hier helpen als een community!
Kan je wel even een linkje van ICS voor de Nexus 4 geven?
Joh, maak je dr maar niet zo druk om, kan wel wat hebben. Weet gelukkig zelf heel goed wat ik wel en niet gedaan heb. Als jij vind van niet, is dat ook prima. Ik snap dat het een gekke keuze is, maar voor mij was het vrij logisch. De N4 heeft bij mij 2 weken goed gewerkt, en na de update naar 4.2.2 viel de radio (baseband) opeens willekeurig uit. Heb werkelijk alles geprobeerd (andere Android versies, baseband downgrades etc), niets werkte...quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef stoereboii het volgende:
Sorry was misschien iets te hard voor Mango, waarvoor ik mn excuses wil aanbieden! Ik word ook niet graag behandeld zoals ik net deed, en we moeten elkaar hier helpen als een community!
Kan je wel even een linkje van ICS voor de Nexus 4 geven?
Mwa was toch niet netjes van me, al weet ik ook wel dat het niet zo'n drama is, maar ik zie nergens ICS staan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joh, maak je dr maar niet zo druk om, kan wel wat hebben. Weet gelukkig zelf heel goed wat ik wel en niet gedaan heb. Als jij vind van niet, is dat ook prima. Ik snap dat het een gekke keuze is, maar voor mij was het vrij logisch. De N4 heeft bij mij 2 weken goed gewerkt, en na de update naar 4.2.2 viel de radio (baseband) opeens willekeurig uit. Heb werkelijk alles geprobeerd (andere Android versies, baseband downgrades etc), niets werkte...
Het enige wat ik even snel kon vinden was deze:
http://forum.xda-developers.com/wiki/LG_Nexus_4 daar heb ik iig de basebands vandaan
Klopt, staat hier inderdaad niet op... Wel de eerdere BaseBands. Begin nu aan mijzelf te twijfelen of het een Android Stock was... Ik heb hem iig op 4.0 gehad, dat weet ik zeker, maar misschien een custom (al heb ik hem niet geroot oid)... Zal nog even verder zoeken...quote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mwa was toch niet netjes van me, al weet ik ook wel dat het niet zo'n drama is, maar ik zie nergens ICS staan?
Zal je maar geloven, maar blijf het raar vindenquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Klopt, staat hier inderdaad niet op... Wel de eerdere BaseBands. Begin nu aan mijzelf te twijfelen of het een Android Stock was... Ik heb hem iig op 4.0 gehad, dat weet ik zeker, maar misschien een custom (al heb ik hem niet geroot oid)... Zal nog even verder zoeken...
Veel nieuwe Nexus 4 eigenaars de laatste tijd!quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de mijne gekocht, gelijk geroot met grootse plannen maar stock bevalt me prima
jepsquote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zal je maar geloven, maar blijf het raar vinden
[..]
Veel nieuwe Nexus 4 eigenaars de laatste tijd!Kom jij van de S3?
Ik ben ook erg blij met m'n Nexus 4!quote:Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps4 weken geleden plastic fantasic ingeruild voor breekbaar glas
en god wat een zaligheid
Bedoel met custom roms etc, maar here you goquote:Op zondag 21 april 2013 18:42 schreef Klonk het volgende:
nou, niet wachten is overdreven, vind dat de playstore update wel erg lang duurt nu, VS heeft hem al lang en breed in holo en wij zitten nog tegen de ouwe aan te koekeloeren.
Kan standaard inderdaad niet, maar met de app Light Flow wel, en ook nog eens enórm uitgebreid ook.quote:Op zondag 21 april 2013 09:16 schreef Pino112 het volgende:
En @ je bericht op GoT, bij CM10 kan je per app de kleur/snelheid van de notificatieled instellen, volgens mij kan dat stock niet.
Nee, is helaas niet mogelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik draai CM sinds versie 10 en nu 10.1 en dat vind ik behoorlijk basic, iets dat mij prima bevalt. Kan je in stock Android ook het aantal homescreens instellen, aangezien ik 5 teveel vind?
Je contacten en apps staan online opgeslagen (tenzij je dit handmatig hebt uitgeschakeld). Als je telefoon leeg gemaakt (geformatteerd) is, is alles weer gewoon terug te halen. Dit kun je ook zien door naar de Google Contacts website of naar Google Play Store te gaan. Nadat je bent ingelogd zie je dan deze gegevens online staan.quote:Op zondag 21 april 2013 11:47 schreef Peunage het volgende:
Maar als je naar CM10 gaat raak je dus wel alle contacten, apps en instellingen kwijt? Of kun je daar een backup van maken en later terugzetten?
Damn denk soms dat ik een link plaats terwijl ik die dan vergeetquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bedoel met custom roms etc, maar here you goIs gewoon de officiele die Google naar je N4 zou pushen, gewoon installeren zoals een normale apk.
Wel met een andere launcher. Prima te doen op stock dus.quote:
Dat heeft niets met gapps te maken, daar zit geen camera app in.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat de CM camera app die je hebt als je de gapps niet flasht?
Toch wel, als je op CM10.1 geen Gapps flasht dan krijg je de stock CM camera app. Als je Gapps flasht krijg je de stock Nexus 4 camera app.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heeft niets met gapps te maken, daar zit geen camera app in.
Ik zie het nu, nooit geweten! Maar CM zonder gapps is niet echt bruikbaar voor mij helaas, maar er is vast wel een manier om dat weer terug te krijgen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toch wel, als je op CM10.1 geen Gapps flasht dan krijg je de stock CM camera app. Als je Gapps flasht krijg je de stock Nexus 4 camera app.
Ach ja, ikzelf gebruik ook gewoon de Google apps hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zie het nu, nooit geweten! Maar CM zonder gapps is niet echt bruikbaar voor mij helaas, maar er is vast wel een manier om dat weer terug te krijgen lijkt me.
Dat is nou eens dealenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Na de Nexus S en 7 sinds vanmiddag ook in het bezit van een Nexus 4. Dankzij een "frühlings"-aktie bij de Duitse Mediamarkt kreeg ik er ook nog een 5 jaar lang geldige cadeaubon van 50 euro bij.
Die heb ik er helemaal niet bij gekregen, terwijl die actie ook in Nordhorn aan de gang was maandagquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Na de Nexus S en 7 sinds vanmiddag ook in het bezit van een Nexus 4. Dankzij een "frühlings"-aktie bij de Duitse Mediamarkt kreeg ik er ook nog een 5 jaar lang geldige cadeaubon van 50 euro bij.
Let op, veel bugs! (tenzij ze in een maand opgelost zijn, daar weet ik niet vanquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:56 schreef zarGon het volgende:
In het weekend Ubuntu Touch maar eens installeren.
Niiiiiiiicequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:56 schreef zarGon het volgende:
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:29 schreef stoereboii het volgende:
Na toch wel teleurstellende batterijduur bij games en 3G heb ik nu ook de franco.kernel geïnstalleerd. Eens kijken hoe die het doet icm CM10.1!
Die doet het ook daadwerkelijk beter dan, qua batterijduur?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:29 schreef stoereboii het volgende:
Na toch wel teleurstellende batterijduur bij games en 3G heb ik nu ook de franco.kernel geïnstalleerd. Eens kijken hoe die het doet icm CM10.1!
Het is nu mijn eerste dag en heb hem net volledig opgeladen. Niet echt significante verbeteringen tot nu toe. (Nu op 90%) Maar volgens mij moet de kernel even inwerken op de telefoon dus komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die doet het ook daadwerkelijk beter dan, qua batterijduur?
En? Gelukt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:56 schreef zarGon het volgende:
Is hetzelfde als een andere ROM om te installeren. Dus dat zal wel geen probleem geweest zijn.quote:
Ja dat het hetzelfde is snap ik, ik draai al wat jaren mee in de wereld hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is hetzelfde als een andere ROM om te installeren. Dus dat zal wel geen probleem geweest zijn.Ubuntu Touch lijkt me wel nice maar qua apps is het toch een stuk minder, maar dat kan verholpen worden natuurlijk, net als de vele bugs nu nog.
Haha ik insinueerde niet dat je dat niet zou weten, eventjes dom van mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat het hetzelfde is snap ik, ik draai al wat jaren mee in de wereld hoor.
Bedoelde dus ook meteen wat zn ervaringen ermee zijn.
Gewoon een stock rom installeren imo.. Dan gaat je recovery mee dacht ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe makkelijk is het om terug te gaan naar stock? Unlocken, recovery flashen en een nandroid backup maken is niet echt een kunst. Maar als je terug wil om straks stock te updaten na de Google I/O, hoe krijg ik dan de custom recovery weer weg? Ben eigenlijk alleen maar naar custom roms toe gegaan maar nooit terug, al was het bij HTC wel simpel door via fastboot weer te locken en de rom utility te draaien die alles overschrijft.
Mja, dan is m'n nandroid backup ook waardeloos en kan ik alsnog alles weer opnieuw gaan installeren en instellen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een stock rom installeren imo.. Dan gaat je recovery mee dacht ik.
Als je daarna een recovery flasht kan je toch gewoon je nandroid restoren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, dan is m'n nandroid backup ook waardeloos en kan ik alsnog alles weer opnieuw gaan installeren en instellen...
Hmm, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken... maar ja, dat is achteraf gelul! Goede tip dus!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je daarna een recovery flasht kan je toch gewoon je nandroid restoren?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken... maar ja, dat is achteraf gelul! Goede tip dus!
Maar dan zit hij wel weer op de oude Android versiequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je daarna een recovery flasht kan je toch gewoon je nandroid restoren?
Zaken die adb en fastboot vereisen doe ik ook vanaf een Windows 7 laptopje, Windows 8 schijnt inderdaad nog een probleempje te zijn net als Windows Vista/7 dat een tijd geleden ook was. Kwestie van tijd voordat de tools op compatible zijn. Maar Titanium Backup is ook een oplossing inderdaad, binnenkort eens wat klooien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar dan zit hij wel weer op de oude Android versieje kan via Titanium backup wel apps en data extracten uit een backup.
Als alles goed gaat komt binnen 2 weken een nieuwe W7 pc bij me aan want op W8 kan je echt niks qua Android etc.Dan ga ik denk ik de factory image van 5.0/4.3 even gebruiken en dan na 2 weken oid weer een custom ROM installeren. Of ik flash gewoon de nieuwe androidversie in recovery, ik zie dan wel wat me het best bevalt.
Heb het idee dat ik veel meer battery drain heb dan op de CM kernel.. Zeker in stand-by! De kleuren zijn iets mooier maar de batterijduur staat me echt niet aan, snap niet hoe dat komt want heb al veel screenshots gezien van mensen die 4+ uur screen on time halen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zaken die adb en fastboot vereisen doe ik ook vanaf een Windows 7 laptopje, Windows 8 schijnt inderdaad nog een probleempje te zijn net als Windows Vista/7 dat een tijd geleden ook was. Kwestie van tijd voordat de tools op compatible zijn. Maar Titanium Backup is ook een oplossing inderdaad, binnenkort eens wat klooien.
Even wat anders, wat zijn je ervaringen nu met de franco kernel? Als de batterijduur ongeveer gelijk is aan stock dan zou ik al tevreden zijn.
Ik zie gemengde reacties inderdaad, de verschillen zijn groot. Ik kan er niet duidelijk een vinger op leggen waar de verschillen precies in zitten. Hoe verhoudt de CM kernel zich tot de stock kernel, beter, gelijk of minder accuduur?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik veel meer battery drain heb dan op de CM kernel.. Zeker in stand-by! De kleuren zijn iets mooier maar de batterijduur staat me echt niet aan, snap niet hoe dat komt want heb al veel screenshots gezien van mensen die 4+ uur screen on time halen...
Ongeveer gelijk. Is ook meer een licht aangepaste stock kernel denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zie gemengde reacties inderdaad, de verschillen zijn groot. Ik kan er niet duidelijk een vinger op leggen waar de verschillen precies in zitten. Hoe verhoudt de CM kernel zich tot de stock kernel, beter, gelijk of minder accuduur?
Heb ik totaal geen last van..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb de Nexus 4 inmiddels een week en ik ben "less then impressed". Mijn oude Nexus S was veel stabieler als het om in stand houden van een mobiele (internet)verbinding gaat en bluetooth is in Android 4.2 een drama. Werk aan de winkel voor google...
De update naar 4.2.2 heeft wel wat verbetering gebracht t.a.v. de batterijduur, maar het gaat altijd ten koste van... In het geval van 4.2.2 werd het speakergeluid minder, signaal ontvangst is minder geworden, LTE is uitgezet (zit er volgens mij nog wel in, maar optioneel ipv standaard aan)...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk. Is ook meer een licht aangepaste stock kernel denk ik.
Ik hoop dat met de volgende Android update Google de baterijduur nog wat zal verbeteren zoals met 4.2.2 al het geval was.
Ook geen last van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb de Nexus 4 inmiddels een week en ik ben "less then impressed". Mijn oude Nexus S was veel stabieler als het om in stand houden van een mobiele (internet)verbinding gaat en bluetooth is in Android 4.2 een drama. Werk aan de winkel voor google...
Ook geen last van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bluetooth gebruik ik ook amper, mss is dat het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dan hebben jullie mazzel; internet staat, wanneer je er even naar zoekt, bol van de bluetooth-klachten over de Nexus. Ik moet mijn Nexus minimaal een à twee keer per dag opnieuw opstarten als ik verbinding wil maken met mijn bluetooth autoradio/carkit.
Ik gebruik de vliegtuigmodus niet, maar jouw omschrijving is exact hetzelfde als die van de meeste klagers op internet. Google heeft sinds Android 4.2.1 nl. een andere bluetooth "driver" als in de voorgaande versies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:44 schreef Devolution het volgende:
Dat had ik met mijn Galaxy Nexus ook, al was dat meer richting de 1x per maand. Dat bleek toen te komen doordat ik gebruik maakte van de vliegtuigstand 's nachts want sinds ik dat niet meer gebruikte waren de BT problemen ook weg. Het lijkt erop dat mijn Galaxy Nexus Bluetooth niet correct kan disablen/enablen bij de vliegtuigstand. Misschien is dat ook het probleem bij jou?
Kwam iets tussendoor, was 't daarna vergeten...quote:
CWM moet je niet downloaden uit de play store, die wordt geinstalleerd bij de all in one methode in de toolkit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
Oke ik ga wss ook aan het rooten en custom roms beginnnen.
Wat filmpjes gekeken etc etc.
Wat ik denk dat ik moet doen:
1. Nexus 4 Toolkit van MSkip downloaden.
2. Kiezen voor stap 1, drivers installeren
3. Kiezen voor stap 8 all in one.
4. proces doorlopen
5. Clockword recovery installeren op nexus 4 vanuit play store
6. rom downloaden die ik wil van XDA
7. Met clockword recovery een backup maken zodat ik terug kan naar stock
8. In clockword recovery mode gaan device wipen en cach wipen
9. In clockword recovery de rom flashen en daarna de Gapps
10. Klaar?
Vragen hierbij:
A. Hoe ga ik mijn huidige apps backuppen zodat ik die later wanneer ik op een custom rom zit kan gebruiken? Dan moet er een extra stap tussen 2 en 3 aangezien stap 8 je device ook helemaal wiped geloof ik?
B. Klopt dit lijstje?
Google Keep zit standaard in de stock Android 4.3 rom. Ik wacht zelf tot de eerste nightly van Cyanogenmod uitkomt die op 4.3 gebaseerd is, voorlopig draai ik nog helemaal stock.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:26 schreef zarGon het volgende:
En dankzij deze ROM ontdekte ik Google Keep.
https://drive.google.com/keep/.
https://play.google.com/s(...).google.android.keep.
Had 'm niet gezien in 4.3.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Google Keep zit standaard in de stock Android 4.3 rom. Ik wacht zelf tot de eerste nightly van Cyanogenmod uitkomt die op 4.3 gebaseerd is, voorlopig draai ik nog helemaal stock.
klopt is sinds 4.3 een systeemprogramma,niets mis mee trouwens, gebruik het dagelijksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:09 schreef Waffle het volgende:
Ik draai stock en heb opeens ook google keep.
Er zijn genoeg unofficial builds hoor! Werkt even goed als de official builds, al ga ik ook wel de official installeren als die uitkomt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Google Keep zit standaard in de stock Android 4.3 rom. Ik wacht zelf tot de eerste nightly van Cyanogenmod uitkomt die op 4.3 gebaseerd is, voorlopig draai ik nog helemaal stock.
Jup, er zijn wel een paar probleempjes mee. (Ben de laatste dagen heel actief geweest op xdaquote:
Ik weet dat er genoeg unofficials zijn, maar ik wacht liever op een build met de kernel van CM zelf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Er zijn genoeg unofficial builds hoor! Werkt even goed als de official builds, al ga ik ook wel de official installeren als die uitkomt.
@zargon: hoe krijg je je notificaties dan te zien met pie? Het lukt me maar niet
Veel Nexus gebruikers hier trouwens, in het echt nog nooit eentje gezien.Wel 1 keer een galaxy nexus maar voor de rest niks.
Het draait perfect hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet dat er genoeg unofficials zijn, maar ik wacht liever op een build met de kernel van CM zelf.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
@zargon: hoe krijg je je notificaties dan te zien met pie? Het lukt me maar niet
Zat er eentje naast mij in de metro.quote:Veel Nexus gebruikers hier trouwens, in het echt nog nooit eentje gezien.Wel 1 keer een galaxy nexus maar voor de rest niks.
Ja dat doe ik maar het lukt niet. Ik gebruik wel de CM pie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swypen naar rechtsboven.
[..]
Zat er eentje naast mij in de metro.. Was wel even wennen.
,
.
Ik zag er vorige week eentje in Parijsquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zat er eentje naast mij in de metro.. Was wel even wennen.
,
.
Ik las het vanochtend inderdaad, binnenkort eens werk van maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef stoereboii het volgende:
CM10.2 official nightlies voor mako!
http://get.cm/?device=mako
Ik gebruikte al een unofficial build en dacht ik ga eens met titanium backup alle aps in een keer backuppen en doe een clean install van CM10.2 official. Niet dusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend inderdaad, binnenkort eens werk van maken.
Ik gebruik zelf ook Titanium op mijn andere telefoon, maar eigenlijk vind ik het maar een gebruiksonvriendelijk en onduidelijk systeem. Ik ga op met mijn N4 eens overstappen naar Helium Backup, dit is van de makers van clockworkmod recovery.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik gebruikte al een unofficial build en dacht ik ga eens met titanium backup alle aps in een keer backuppen en doe een clean install van CM10.2 official. Niet dusal mn data kwijt en titanium backup ziet geen backup... waar het vroeger wel goed ging als ik ze een voor een backupte...
En had ook geen nandroid gemaakt omdat ik er al eentje had van de stock rom.
Maakt die ook een backup van de app data?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook Titanium op mijn andere telefoon, maar eigenlijk vind ik het maar een gebruiksonvriendelijk en onduidelijk systeem. Ik ga op met mijn N4 eens overstappen naar Helium Backup, dit is van de makers van clockworkmod recovery.
http://www.clockworkmod.com/carbon
https://play.google.com/s(...)ikdutta.backup&hl=nl
Ziet er goed uit, ook maar eens gedownload. Gebruik nu MyBackup Pro. Die uploadt elke nacht wat data naar een server, heb ik iig online ook iets.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook Titanium op mijn andere telefoon, maar eigenlijk vind ik het maar een gebruiksonvriendelijk en onduidelijk systeem. Ik ga op met mijn N4 eens overstappen naar Helium Backup, dit is van de makers van clockworkmod recovery.
http://www.clockworkmod.com/carbon
https://play.google.com/s(...)ikdutta.backup&hl=nl
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maakt die ook een backup van de app data?
Yup, je kan zelfs app data syncen tussen devices mocht je dat willen.quote:Helium lets you backup your apps and data to your SD card or cloud storage.
Hmm dat is wel nice ja. Wel een beetje scheef dat Google daar zelf niet voor zorgt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[..]
Yup, je kan zelfs app data syncen tussen devices mocht je dat willen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga Paranoid android nog eens proberen. Buiten halo en per app colours, wat is er nog zo speciaal aan eigenlijk?
Ja weet ik. Vorige keer dat ik het probeerde (ergens in april) moest je telkens rebooten als je voor een app de hybrid properties veranderde. Is dat nog steeds het geval?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kunnen switchen tussen Stock UI (Nexus 4), Phablet UI (Nexus 7) en Tablet UI (Nexus 10).
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja weet ik. Vorige keer dat ik het probeerde (ergens in april) moest je telkens rebooten als je voor een app de hybrid properties veranderde. Is dat nog steeds het geval?
En, wat vind je er van?quote:
Is er al bekend wat er gewijzigd is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef stoereboii het volgende:
Er was ook een nieuwe AOSP versie gepushd zag ik maar het probleem met deadlocks is er nog steeds...
''bugfixes''quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En, wat vind je er van?
[..]
Is er al bekend wat er gewijzigd is?
Geen last van...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Chrome update is nogal buggy. Op fok een bericht intikken geeft allemaal knipperende zwarte vlakken.
Er was een bug in 4.3 voor de Nexus 4 waarbij het mobiele signaal weg kon vallen en je daardoor een hoger accuverbruik kreeg en tijdelijk onbereikbaar werd. Deze update zou dit probleem op moeten lossen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er al bekend wat er gewijzigd is?
Boat browser is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef stoereboii het volgende:
Chrome vind ik persoonlijk nog niet zo goed. Ik hem hem er zelfs niet meer opstaan. AOSP browser
Niet echt problemen mee. Maar ik wil AOKP op 4.3. Vind dat er uit CM veel functies zijn weggehaald en met AOKP kan je toch een pak meer customizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Hier nog op CM10.1 (4.2.2), wacht de problemen nog maar even af voordat ik update.
Daar is deze patch blijkbaar niet voor, deze heeft wat beveiligingsverbeteringen voor de random generator onder andere. Waar jij het over hebt moet er ook nog aan komen las ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er was een bug in 4.3 voor de Nexus 4 waarbij het mobiele signaal weg kon vallen en je daardoor een hoger accuverbruik kreeg en tijdelijk onbereikbaar werd. Deze update zou dit probleem op moeten lossen.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/90867
Tof toestelquote:
Ik heb er 4.3 opstaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Hier nog op CM10.1 (4.2.2), wacht de problemen nog maar even af voordat ik update.
Lijkt mij een tot nu toe goed geslaagde grap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe Android aangekondigd... versie 4.4 KitKat
Wel goed uitgevoerd dan http://www.android.comquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij een tot nu toe goed geslaagde grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |