Ja. Ik heb hem oa gekocht om de custom rom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hmm, je draait een custom rom... Ben je dr tevreden over? Ik zou het namelijk zwaar klote vinden om hem hierom terug te moeten sturen...
Met de standaard APN heb ik geen internet... hij komt dan met live.vodafone.com waar ik geen internet heb met mijn zakelijke abbo...
Ik heb geen idee wat er met stock niet mogelijk is wat nu wel kan omdat ik stock eigenlijk niet gedraaid heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef stoereboii het volgende:
Wat zijn de voornamelijkste verschillen met de stock rom? Momenteel ben ik eigenlijk zeer tevreden over de stock rom en ik zie niet echt noodzaak om een custom rom te flashen eigenlijk, terwijl ik bij mn ace soms 2 verschillende roms had op een dag
APN: office.vodafone.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Met de standaard APN heb ik geen internet... hij komt dan met live.vodafone.com waar ik geen internet heb met mijn zakelijke abbo...
Ik weet het. Als ik hem aanpas dan doet hij het ook. Alleen hoort hij default met het juiste te komen... En de APN verliest ook nog wel eens zijn signaal...quote:
Mooie aanbieding, hier ben je goedkoper mee uit dan wanneer je naar Duitsland moet rijden (behalve als je bij de grens woontquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:36 schreef IkWilbert het volgende:
Zojuist ook de N4 besteld, via ibood![]()
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Achja, ik rijd liever eind december naar Duitsland dan dat ik hem eind maart goedkoper kan hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mooie aanbieding, hier ben je goedkoper mee uit dan wanneer je naar Duitsland moet rijden (behalve als je bij de grens woont)
Dat gouden plaatje, is dat ook nieuw? Voor wat dient dat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef IkWilbert het volgende:
Kleine design wijziging N4
http://www.androidcentral(...)pping-updated-design
CM10.1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef stoereboii het volgende:
Welke custom roms gebruiken jullie? Ik denk dat ik deze week mijn N4 ga unlocken en rooten, en zit nog in dubio tussen CM10.1 en Paranoid android omdat CM nu ook de pie controls gebruikt.
En moet ik na het flashen van een rom ook een kernel installeren of is dat niet nodig? Want ik hoorde eens dat je ook een kernel moest installeren of dat je anders softbrick had.
Is dat bij Paranoidandroid ook zo?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CM10.1
En daar zit al een standaard kernel bij.
Zelf heb ik de Franco-kernel geflashed ivm TouchControl.
Ga ik wel vanuit, maar dat weet ik niet. Ken de ROM niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat bij Paranoidandroid ook zo?
Ik heb gezien in een how to install dat er geen kernel geflashed moest worden, dus dan is dat wel het geval?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, maar dat weet ik niet. Ken de ROM niet.
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb gezien in een how to install dat er geen kernel geflashed moest worden, dus dan is dat wel het geval?
Bedankt! Ik wou net mn N4 unlocken en rooten, had de drivers op mn pc al geinstalleerd, houd ik de combinatie om in fastboot te gaan in en boot ie gewoon het android OS, heb het meermaals geprobeerd en ook vol down en up met de power button, toch boot ie gewoon als normaal...quote:
Wat heb jij moeten doen toen 4.2.2 uitkwam? (dit vraag ik omdat jij altijd custom rom hebt gedraaid)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |