Prijs is alweer aangepast naar 395 euroquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog maar 330 euro bij de Duitsers vlak over de grens, bizar goedkoop voor zo een device: http://www.saturn.de/mcs/(...)23287.html?langId=-3
Oh damn dat is echt k*t...quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
Zomaar opeens of laten vallen?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
wat ik al zei, ding als een pasgeboren baby behandelt, en dan niet zoals een boze babysitter dat doetquote:
Denk dat je beter op de bank kunt gaan zitten en niets meer aanrakenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Valse tussenstand, ban.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag voor het eerst iemand anders met een N4 gezien, en dat was ook nog op het station.
Neuh hij was aan het bellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?
Officiële als het goed is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie trouwens die gele wallpaper die altijd wordt afgebeeld bij de nexus 4? (zoals in de OP)
Want ik heb die niet maar vind die wel mooi
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Klonk het volgende:
Nou mijn nexus 4 heeft een mooie nieuwe sticker van dbrand op de achterkant om die scheur af te dekken. Ziet er prima uit nu.
Ah dat is mooi, bedankt alvastquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:27 schreef Klonk het volgende:
Zal er straks als ik thuis ben ff een foto van maken. Ben zelf wel tevreden in ieder geval.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Wi-Fi probleem blijft wel irritant zeg, ook echt een Android / JB probleem want had het ook al met mijn One X, zowel op originele firmware als op CM10.1
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetjequote:
Oh ja dat klopt wel idd. Vind het zelf niet zo'n probleem maar begrijp wel dat je dat vervelend vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |