Ik heb wel een nieuwe bootloader geflashed, maar dat was niet verplicht volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heb jij moeten doen toen 4.2.2 uitkwam? (dit vraag ik omdat jij altijd custom rom hebt gedraaid)
Moest je toen een nieuwe bootloader flashen enzo, of was het enige wat je moest doen een nieuwe CM build installeren, en had je zo dan ook de nieuwe android-versies?
Ik heb nu net mn Nexus 4 geroot en Paranoid Android is aan het downloaden
Hoe heb je dat precies moeten doen? Want in deze thread las ik dat iemand zich afvroeg waarom je dat in godsnaam manually zou doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe bootloader geflashed, maar dat was niet verplicht volgens mij.
Android updatet mee in CM
Gewoon een flashable zipje volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies moeten doen? Want in deze thread las ik dat iemand zich afvroeg waarom je dat in godsnaam manually zou doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2108247
Ik denk dat ik met de toolkit van mskip gewoon de factory image terug ga flashen dan. Ik zou liever zo weinig mogelijk risico nemen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een flashable zipje volgens mij.
Denk dat bij die bootloader geldt "If it ain't broke, don't fix it"
Ik ga jou even quoten omdat je daar dan een melding van krijgtquote:Op zondag 31 maart 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een flashable zipje volgens mij.
Denk dat bij die bootloader geldt "If it ain't broke, don't fix it"
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).quote:Op maandag 1 april 2013 10:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga jou even quoten omdat je daar dan een melding van krijgt
Ik ben nu CM10.1 aan het downloaden, de 31 maart nightly. Hoe zit dat met het updaten via de ROM zelf? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
En dan mag ik het gewoon flashen zonder iets te wipen en daarna gewoon rebooten?quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).
Dan moet je op het begin één keer de volledige ROM downloaden en daarna alleen incrementeel de wijzigingen. Daarna hoef je alleen nog maar te herstarten naar recovery en hem te flashen.
Ja, bij gewoon een nightly welquote:Op maandag 1 april 2013 10:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dan mag ik het gewoon flashen zonder iets te wipen en daarna gewoon rebooten?
Ok bedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik steeds 200 mb zou moeten downloadenquote:
Nee, meestal 1x per week ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 11:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de tip! Ik was al bang dat ik steeds 200 mb zou moeten downloaden
installeer jij ze elke dag? En komt er ooit nog een stable? (al weet ik wel dat de nightlies bij een Nexus eigenlijk wel stable zijn)
Heb de ROM nu binnen, nu de gapps nog
quote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, meestal 1x per week ofzo.
Heb al vanaf het begin de nightlies en nog nooit noemenswaardige problemen gehad.
Heb hem net geflashed, moet zeggen: wow! PA lijkt me iets te buggy om als daily te gebruiken, maar deze CM10.1 wordt nu toch wel mn daily driverquote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, meestal 1x per week ofzo.
Heb al vanaf het begin de nightlies en nog nooit noemenswaardige problemen gehad.
Youtube is niet in de play store.quote:Op maandag 1 april 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat weet ik niet meer, is al drie maanden geleden. Gewoon even uit de Play Store halen dus.
hij is niet beschikbaar in mn land (Belgie)quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
https://play.google.com/s(...)ogle.android.youtube
Hoe werkt dat precies? Hij vraagt om the laatste zip van de ROM die ik gebruik te downloaden. Maar kan hij niet gewoon zelf de laatste CM-versie downloaden?quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het beste gebruik je dan CyanDelta (even uit de Play-store halen).
Dan moet je op het begin één keer de volledige ROM downloaden en daarna alleen incrementeel de wijzigingen. Daarna hoef je alleen nog maar te herstarten naar recovery en hem te flashen.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
Ekte bazen hebben de Nexus 4 al sinds vorig jaar.
Nee, eerst zelf even downloaden en op je telefoon zetten.quote:Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Hij vraagt om the laatste zip van de ROM die ik gebruik te downloaden. Maar kan hij niet gewoon zelf de laatste CM-versie downloaden?
Moet ik dan de nieuwste build volledig downloaden, of mag ik de build die ik gebruik en dus nog op mn pc staat gebruiken?quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, eerst zelf even downloaden en op je telefoon zetten.
Ik heb geupdated naar de 1 april build. Maar als ik bijvoorbeeld een week niet update, kan ik dan met cyandelta de nieuwste build toch installeren met alle nieuwe dingen die die week in CM10.1 zijn gebracht?quote:
Ja dat kanquote:Op maandag 1 april 2013 16:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb geupdated naar de 1 april build. Maar als ik bijvoorbeeld een week niet update, kan ik dan met cyandelta de nieuwste build toch installeren met alle nieuwe dingen die die week in CM10.1 zijn gebracht?
Overigens moet ik zeggen dat het verschrikkelijk Nice is, heel stabiel en toch net wat voordelen tov de stock ROM
Prijs is alweer aangepast naar 395 euroquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog maar 330 euro bij de Duitsers vlak over de grens, bizar goedkoop voor zo een device: http://www.saturn.de/mcs/(...)23287.html?langId=-3
Oh damn dat is echt k*t...quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
Zomaar opeens of laten vallen?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Klonk het volgende:
Mijn nexus 4 is nu echt mijn nexus 4, scheur in het glas in de achterkant![]()
Ding behandelt als een pasgeboren baby, niet gebruiken dan in een hoesje, helaas het heeft niet mogen baten...
wat ik al zei, ding als een pasgeboren baby behandelt, en dan niet zoals een boze babysitter dat doetquote:
Denk dat je beter op de bank kunt gaan zitten en niets meer aanrakenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Valse tussenstand, ban.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, mol nu ook mijn vita omdat ik die ff op de grond had gelegd in de speurtocht naar een screenprotector, richtingspookje in twee stukken...
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag voor het eerst iemand anders met een N4 gezien, en dat was ook nog op het station.
Neuh hij was aan het bellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je hem aangesproken / overdreven met je Nexus 4 gezwaaid?
Officiële als het goed is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie trouwens die gele wallpaper die altijd wordt afgebeeld bij de nexus 4? (zoals in de OP)
Want ik heb die niet maar vind die wel mooi
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Klonk het volgende:
Nou mijn nexus 4 heeft een mooie nieuwe sticker van dbrand op de achterkant om die scheur af te dekken. Ziet er prima uit nu.
Ah dat is mooi, bedankt alvastquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:27 schreef Klonk het volgende:
Zal er straks als ik thuis ben ff een foto van maken. Ben zelf wel tevreden in ieder geval.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Wi-Fi probleem blijft wel irritant zeg, ook echt een Android / JB probleem want had het ook al met mijn One X, zowel op originele firmware als op CM10.1
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetjequote:
Oh ja dat klopt wel idd. Vind het zelf niet zo'n probleem maar begrijp wel dat je dat vervelend vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |