quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga Paranoid android nog eens proberen. Buiten halo en per app colours, wat is er nog zo speciaal aan eigenlijk?
Ja weet ik. Vorige keer dat ik het probeerde (ergens in april) moest je telkens rebooten als je voor een app de hybrid properties veranderde. Is dat nog steeds het geval?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kunnen switchen tussen Stock UI (Nexus 4), Phablet UI (Nexus 7) en Tablet UI (Nexus 10).
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja weet ik. Vorige keer dat ik het probeerde (ergens in april) moest je telkens rebooten als je voor een app de hybrid properties veranderde. Is dat nog steeds het geval?
En, wat vind je er van?quote:
Is er al bekend wat er gewijzigd is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef stoereboii het volgende:
Er was ook een nieuwe AOSP versie gepushd zag ik maar het probleem met deadlocks is er nog steeds...
''bugfixes''quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En, wat vind je er van?
[..]
Is er al bekend wat er gewijzigd is?
Geen last van...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Chrome update is nogal buggy. Op fok een bericht intikken geeft allemaal knipperende zwarte vlakken.
Er was een bug in 4.3 voor de Nexus 4 waarbij het mobiele signaal weg kon vallen en je daardoor een hoger accuverbruik kreeg en tijdelijk onbereikbaar werd. Deze update zou dit probleem op moeten lossen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er al bekend wat er gewijzigd is?
Boat browser is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef stoereboii het volgende:
Chrome vind ik persoonlijk nog niet zo goed. Ik hem hem er zelfs niet meer opstaan. AOSP browser
Niet echt problemen mee. Maar ik wil AOKP op 4.3. Vind dat er uit CM veel functies zijn weggehaald en met AOKP kan je toch een pak meer customizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Hier nog op CM10.1 (4.2.2), wacht de problemen nog maar even af voordat ik update.
Daar is deze patch blijkbaar niet voor, deze heeft wat beveiligingsverbeteringen voor de random generator onder andere. Waar jij het over hebt moet er ook nog aan komen las ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:44 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er was een bug in 4.3 voor de Nexus 4 waarbij het mobiele signaal weg kon vallen en je daardoor een hoger accuverbruik kreeg en tijdelijk onbereikbaar werd. Deze update zou dit probleem op moeten lossen.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/90867
Tof toestelquote:
Ik heb er 4.3 opstaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Hier nog op CM10.1 (4.2.2), wacht de problemen nog maar even af voordat ik update.
Lijkt mij een tot nu toe goed geslaagde grap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe Android aangekondigd... versie 4.4 KitKat
Wel goed uitgevoerd dan http://www.android.comquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij een tot nu toe goed geslaagde grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |