Push op wifi werkt niet goed doordat de service gebruikt maakt van poort 5228 die op menig router's firewall wordt geblokkeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je soms wel internetverbinding hebt maar push berichten (whatsapp, mail) vertraagd binnen komen, soms gewoon een kwartier later. Het is ook weer niet op alle wifi verbindingen, maar het is wel een 'bekend' probleem. Nexus 4 topic op tweakers ook heel wat meldingen er over, en hier op FOK in het One X topic gaat het nergens anders over zo'n beetje
Bedankt. De vorige die ik probeerde mankeerde toch wel. Deze is deftigquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Officiële als het goed is.
[ afbeelding ]
Zal het eens proberen die open te gooien, maar betwijfel of het werkt, aangezien het gewoon vertraagd is, maar wel werkt. Als die poort dicht zou staan zou het totaal niet werken lijkt mequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Push op wifi werkt niet goed doordat de service gebruikt maakt van poort 5228 die op menig router's firewall wordt geblokkeerd.
Chrome op Android ondersteund geen flash, zal ook niet werken..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Peunage het volgende:
Is het iemand gelukt om flash op Chrome te krijgen? Ik gebruik nu een andere browser voor flash dingen.
Jij hier?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp is vanaf morgen ook eignaar van de N4.
Dus zal wel hier mee gaan posten
[..]
Chrome op Android ondersteund geen flash, zal ook niet werken..
Flashquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Peunage het volgende:
Is het iemand gelukt om flash op Chrome te krijgen? Ik gebruik nu een andere browser voor flash dingen.
Jaquote:
CM bevalt al een jaar of drie enorm goedquote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja. Morgen gelijk rooten als 'ie binnen is, bevalt CM een beetje en nog verder een kernel er op?
quote:LG heeft de Nexus 4 per direct uitgebracht in Nederland. De Google-telefoon kwam in november uit in veel andere landen, maar de fabrikant liet in het midden of de smartphone met Android 4.2 ooit in Nederland zou uitkomen. De adviesprijs is 469 euro.
LG brengt alleen de 16GB-versie van de Nexus 4 uit in Nederland en België, die bij diverse grote retailers in de schappen komt te liggen, zo laat LG weten in een verklaring aan Tweakers. "Wij zijn enorm blij dat het gelukt is om de Nexus 4 alsnog voor Nederlandse en Belgische Android-fans beschikbaar te maken gezien wij veel vragen van consumenten en veel lof van experts hebben ontvangen." De telefoon zal verkocht worden in combinatie met een bumper-case.
De telefoon heeft wel een hogere prijs als waarvoor Google hem verkoopt in andere landen via de eigen Play Store. De 16GB-versie kost in de Play Store 349 euro in Duitsland. Diverse Duitse retailers verkochten hem afgelopen maanden aan Nederlanders voor een prijs rond 399 euro. De telefoon is per direct bij Nederlandse retailers beschikbaar, zo zegt LG.
Jammer, heb ik eens een telefoon die niemand anders heeftquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezen.
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
[..]
Lijkt me vrij logisch dat het nog niet bekend is, anders wordt de 4 niet meer verkocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef ArnosL het volgende:
Wanneer komt de Nexus 5 ongeveer, of is dat nog niet bekend? Anders haal ik maandag een Nexus 4 op voor m'n broer.
Das waar ja. Nouja, maandag haal ik hem wel op in Nordhorn, is toch dicht bij m'n werkquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat het nog niet bekend is, anders wordt de 4 niet meer verkocht.
Exact mijn eerste gedachte ook jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Straks loopt iedereen met een Nexus en ben ik geen hipster meer.
Zal wel meer uniek worden dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inruilen voor een Blackberry dan maar?
Mijn mooie TT gaat kapotquote:
Kan nu wel gewoon een bumper halen bij de MM, want op ebay betaal je +-25 euro en dan weet je niet eens met zekerheid of het echt is en of je hem wel effectief krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn mooie TT gaat kapot![]()
En binnenkort al die mensen die allemaal trots zijn op hun nieuwe Nexus van 470 euro
Denk dat hij nauwelijks verkocht gaat worden in Nederland, voor die prijs.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn mooie TT gaat kapot![]()
En binnenkort al die mensen die allemaal trots zijn op hun nieuwe Nexus van 470 euro
Normaal wel, ik had zelfs al gehoord dat iekand dat al eens gedaan had en dat het mocht, omdat garantie telt voor elke aankoop binnen de EU oidquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent dit voor garantie op toestellen van de Duitse mediamarkt? Zou je daarvoor ook naar een Nederlandse mediamarkt kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |