Ja, maar die ik heb gespot ziet er zo schattig uitquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
Nouquote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef Tropanzia het volgende:
Die 2 wat er voor zitten vind ik veel leuker.
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarquote:
Een penis.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
Doe normaal....quote:
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
Ja, dat is wel lief.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk hoe lievvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True, maar dat is niet altijd positief he.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
Je bent zelf lelijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef Unites het volgende:
''Haha, kijk mij nou zitten, ik ben lelijk!'' zegt ze.
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef SiGNe het volgende:
DWDD mailen om te vragen of ze gastenlijsten bijhouden..
je moet immers mailen om een uitzending bij te mogen wonen.
So what als ze lachen op hun kantoor, hier op Fok word je ook uitgelachen (zie eerste reacties)quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenStraks lachen ze mij uit
En ik denk sowieso niet dat ze haar naam aan mij geven ivm privacy. Ik had eigenlijk gehoopt dat 1 van jullie haar zou kennen
Ik denk trouwens niet dat ze je haar naam/ email gaan geven. Je kan wel een mailtje naar der opstellen en dat naar de dwdd sturen met het verzoek of zij het naar haar kunnen door sturen. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat wel doen. Gewoon doen joh! Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenStraks lachen ze mij uit
En ik denk sowieso niet dat ze haar naam aan mij geven ivm privacy. Ik had eigenlijk gehoopt dat 1 van jullie haar zou kennen
Okselhaar dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Unites het volgende:
Oke, even serieus. Ik ken haar wel. Ze woont vlakbij mijn opa en oma in de straat en heb met haar geregeld opgetrokken toen ik bij hen was. Nu zie ik haar bijna nooit meer, volgens mij zit ze op kamers en studeert ze biologie. Haar ouders zijn trouwens pas geleden nog gescheiden, haar vader is weggetrokken. Misschien zie ik haar binnenkort wel weer als ze de hond uitlaat in de straat als ik logeren ben bij m'n opa en oma.
Als ik het goed weet is ze 19 en jarig op 21 april. Ik kan me zo vaag herinneren dat ik daar vroeger een keer op een verjaardag ben geweest samen met m'n opa en oma. Ze/we woont/wonen in Noord-Brabant btw ;-)!
Echtquote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Unites het volgende:
Oke, even serieus. Ik ken haar wel. Ze woont vlakbij mijn opa en oma in de straat en heb met haar geregeld opgetrokken toen ik bij hen was. Nu zie ik haar bijna nooit meer, volgens mij zit ze op kamers en studeert ze biologie. Haar ouders zijn trouwens pas geleden nog gescheiden, haar vader is weggetrokken. Misschien zie ik haar binnenkort wel weer als ze de hond uitlaat in de straat als ik logeren ben bij m'n opa en oma.
Als ik het goed weet is ze 19 en jarig op 21 april. Ik kan me zo vaag herinneren dat ik daar vroeger een keer op een verjaardag ben geweest samen met m'n opa en oma. Ze/we woont/wonen in Noord-Brabant btw ;-)!
Ceesie/Ceesy van den Bergquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt [ afbeelding ] [ afbeelding ] Hoe heet ze????? [ afbeelding ]
Jamaar dit is het meisje achter de gastquote:
Bestaat nietquote:
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraagquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dit is het meisje achter de gast
30 oktober 2012 nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraag
Maar evengoed dankjewelquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraag
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef broccolitaart het volgende:
Je bent een freak :\
Nou je zult nooit met mij over de straat lopen! Nooit!
Dus als je iemand op tv ziet en denkt 'dat is wel een leuk meisje' ben je wanhopigquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Echt hequote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
Speaking of which, ga jij je haar nog eens bruin doen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
Die linker is echt zo'n wulps rechtenstudentje.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Speaking of which, ga jij je haar nog eens bruin doen?
This bijna summertime, even wachten. Denk next winter.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Speaking of which, ga jij je haar nog eens bruin doen?
Huh?quote:
Van mijn schatje?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Afwerking van der gezicht/ botstructuur.
Een lief, schattig, gezellig slim en leuk meisje waar je diepgaande gesprekken mee kunt voerenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee van die andere.
Snap echt niet wat je in haar ziet, maar goed.
[..]
Wat
Ik ben niet wanhopig opzoek naar haarquote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Der_Profi het volgende:
Die blonde vind ik ook het knapste van het stel.
Betekent niet dat ik het normaal vind dat je zo wanhopig op zoek gaat naar haar![]()
Hoe denk je met haar in contact te komen?
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.quote:
Maar bij die meisjes voel ik geen klikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.
Maakt dat wat uit dan? Bij haar voel ik een klikquote:
Ja? Wat is daar mis mee?quote:
Neequote:
Ook al zo'n lelijkerd.quote:
Je bent zelf lelijk....quote:
Dit dusquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Bij haar voel ik een klikmaak ik misschien wel kans
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?quote:
Jij bent triestquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
En waar slaat dit op?quote:
Er zijn twee opties:quote:Op maandag 11 maart 2013 07:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?
[...]
fijnquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:17 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Er zijn twee opties:
1. Een volgende stap zetten;
2. Met deze onzin stoppen en verdergaan met je leven.
You choose.
Waarom?quote:
Ja? Wat is daar te zien dan? Ziet er niet uit als een 'mong'quote:
3kwarter...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja? Wat is daar te zien dan? Ziet er niet uit als een 'mong'
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3kwarter...
maar t maakt mij niets uit...
ben blij voor je...
kun je zeker van een filmpje zien...quote:
Linkse is knapper idd. Maar ik vind ze alledrie niet echt bijzonderquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Doodloper het volgende:
Dat kapsel
[ afbeelding ]
die linker niet knapper vinden
Je doet maarquote:Op maandag 11 maart 2013 12:18 schreef borbit het volgende:
dwdd gemail! als ik haar kan vinden ga ik er daten puur om TS te narren
Lelijke pony?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Linkse is knapper idd. Maar ik vind ze alledrie niet echt bijzonder
Lelijke pony ook. Bwurgh
Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lelijke pony?K vind t juist wel wat hebben
Je hebt geen smaak
De meisjes links en rechts zijn nepquote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef skippy22 het volgende:
.
[..]
Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De meisjes links en rechts zijn nepde middelste is een schatje ♥
Watquote:
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?quote:
Heel leuk hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?
Wat is er niet leuk aan haar dan?quote:
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan haar dan?
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppen
Nou veel plezier met haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis mee
Dankjewel maagdelijke skippy22quote:
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.
2. Als dit onzin is kun je het hele forum wel opdoeken.... Ik mag toch wel melden dat ik een leuk meisje heb gespot en zeggen dat ik het jammer vind dat ik haar niet beter kan leren kennen?
1. Dat was een troll, dat lijkt me duidelijk....quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?
2. Het gaat erom dat je er zélf niet meer mee bezig bent (anders ga je wegkwijnen) Je hebt gelijk als erom gaat dat dit één van de normalere topics van FOK! is...
dm haar 06 a sahbiquote:
Voor jou misschien nietquote:
Ik wil jouw gezicht wel goed afwerken hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Afwerking van der gezicht/ botstructuur.
Internetquote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
[ afbeelding ]
hahah...quote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Doodloper het volgende:
Dat kapsel
[ afbeelding ]
die linker niet knapper vinden
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
[ afbeelding ]
Nee, ik ben serieus! Wat het is weet ik niet maar ze heeft iets aantrekkelijksquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef Pastapipos het volgende:
TS is gewoon aan het trollen dat hij haar boven die 2 mooie meiden verkiest ?
Lul, dankzij jou schoot ik in de lach en maak ik het halve huis wakker.quote:
Die schele die daar weer linksachter zit.quote:
Als je er n topic over opent met screenshots en al wel ?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Dus als je iemand op tv ziet en denkt 'dat is wel een leuk meisje' ben je wanhopig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Peachcore het volgende:
De middelste heeft een mooier, fijner gezichtje dan de andere twee. Alleen jammer van dat kapsel... Met wat langer haar en zonder pony zouden fokkers niet zo kankeren
Mensen die zeggen dat links en rechts mooier zijnDe linker heeft een mannenkaak en de rechter is een en al man
Die zwarte wenkbrauwen
Je bent zelf een droeftoeterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:38 schreef hoink581 het volgende:
Je bent toch wel een droeftoeter op vrouwen gebied hoor, Nikonlover.
Homo's die vies zijn van gmilfs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Lion013 het volgende:
Die leuke meisjes in het DWDD-publiek leiden soms erg af ja
Gisteren echter zaten er alleen vrouwen van 50+ in het publiekdat was ook niets.
Even op Facebook gekeken, en dat meisje was inderdaad 30 oktober daar aanwezig samen met 2 die ik ook herken daar.quote:
Nou willen we natuurlijk weten... Is ze single?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:15 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Even op Facebook gekeken, en dat meisje was inderdaad 30 oktober daar aanwezig samen met 2 die ik ook herken daar.
100% match dus, haha.
Stuur dit topic door xDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Moet ik toch even reageren, want ik heb het idee dat ik ze alle 3 ken.
Klik
Volgens mij is dit haar.
Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Klik
Volgens mij is dit haar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijn
Het is eigenlijk niet netjes om haar foto op Fok! te zetten maar ik denk dat dit haar is idd!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Volgens mij is dit haar.
Dat is wat anders dan iemands profielfotoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt zzelf ook haar stills/foto op fok gezet?
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk hoe lievvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das niet liefquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef VDSN het volgende:
jullie gaan trouwen, ik heb er over gedroomd vannacht.
Het is wel de waarheid, leer ermee om te gaanquote:
Dat is niet waar!!! Ze heeft geen paardenbek!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid, leer ermee om te gaan
Neequote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Voszje het volgende:
Oh, wat skattig. Maar inderdaad, is er al contact?
Ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef Henno het volgende:
Ik weet wat TS bedoelt, die links en rechts hebben een te hoog bimbo gehalte, en die in het midden is het schattige buurmeisje zeg maar. Moet je eens kijken hoe die andere twee eruit zien als ze hun plamuur van hun gezicht af hebben geveegd
Nah, wat flauw! Wil diegene die haar kent even een berichtje naar Nikonlover sturen, aub? Dan hebben we misschien wat meer sensatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef Nikonlover het volgende:
NeeDegene die haar kent stuurt mij geen berichtje
Zelfs met make-up hebben ze allebei een grof gebouwd mannenhoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef Henno het volgende:
Ik weet wat TS bedoelt, die links en rechts hebben een te hoog bimbo gehalte, en die in het midden is het schattige buurmeisje zeg maar. Moet je eens kijken hoe die andere twee eruit zien als ze hun plamuur van hun gezicht af hebben geveegd
Ik heb nog steeds geen contact met haarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nah, wat flauw! Wil diegene die haar kent even een berichtje naar Nikonlover sturen, aub? Dan hebben we misschien wat meer sensatie.
Niemand die mij kan helpen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar
Wat een kutkickquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar
Waarom achtervolg jij mij overal?quote:
wtf, ben je me an het stalken of zo?quote:Op zondag 17 november 2013 20:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom achtervolg jij mij overal?
Lijkt mij eerder andersom, sukkeltjequote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf, ben je me an het stalken of zo?![]()
wtf, ga je maagsapgorgelende slet een vuist in d'r bloedende anus stoppen, mafkeesquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder andersom, sukkeltjeTR gemacht ivm stalking!
qftwquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf, ga je maagsapgorgelende slet een vuist in d'r bloedende anus stoppen, mafkees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |