Ja, maar die ik heb gespot ziet er zo schattig uitquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
Nouquote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef Tropanzia het volgende:
Die 2 wat er voor zitten vind ik veel leuker.
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarquote:
Een penis.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
Doe normaal....quote:
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
Ja, dat is wel lief.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk hoe lievvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True, maar dat is niet altijd positief he.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
Je bent zelf lelijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef Unites het volgende:
''Haha, kijk mij nou zitten, ik ben lelijk!'' zegt ze.
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef SiGNe het volgende:
DWDD mailen om te vragen of ze gastenlijsten bijhouden..
je moet immers mailen om een uitzending bij te mogen wonen.
So what als ze lachen op hun kantoor, hier op Fok word je ook uitgelachen (zie eerste reacties)quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenStraks lachen ze mij uit
En ik denk sowieso niet dat ze haar naam aan mij geven ivm privacy. Ik had eigenlijk gehoopt dat 1 van jullie haar zou kennen
Ik denk trouwens niet dat ze je haar naam/ email gaan geven. Je kan wel een mailtje naar der opstellen en dat naar de dwdd sturen met het verzoek of zij het naar haar kunnen door sturen. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat wel doen. Gewoon doen joh! Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dat vind ik vreemd om te doenStraks lachen ze mij uit
En ik denk sowieso niet dat ze haar naam aan mij geven ivm privacy. Ik had eigenlijk gehoopt dat 1 van jullie haar zou kennen
Okselhaar dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Unites het volgende:
Oke, even serieus. Ik ken haar wel. Ze woont vlakbij mijn opa en oma in de straat en heb met haar geregeld opgetrokken toen ik bij hen was. Nu zie ik haar bijna nooit meer, volgens mij zit ze op kamers en studeert ze biologie. Haar ouders zijn trouwens pas geleden nog gescheiden, haar vader is weggetrokken. Misschien zie ik haar binnenkort wel weer als ze de hond uitlaat in de straat als ik logeren ben bij m'n opa en oma.
Als ik het goed weet is ze 19 en jarig op 21 april. Ik kan me zo vaag herinneren dat ik daar vroeger een keer op een verjaardag ben geweest samen met m'n opa en oma. Ze/we woont/wonen in Noord-Brabant btw ;-)!
Echtquote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Unites het volgende:
Oke, even serieus. Ik ken haar wel. Ze woont vlakbij mijn opa en oma in de straat en heb met haar geregeld opgetrokken toen ik bij hen was. Nu zie ik haar bijna nooit meer, volgens mij zit ze op kamers en studeert ze biologie. Haar ouders zijn trouwens pas geleden nog gescheiden, haar vader is weggetrokken. Misschien zie ik haar binnenkort wel weer als ze de hond uitlaat in de straat als ik logeren ben bij m'n opa en oma.
Als ik het goed weet is ze 19 en jarig op 21 april. Ik kan me zo vaag herinneren dat ik daar vroeger een keer op een verjaardag ben geweest samen met m'n opa en oma. Ze/we woont/wonen in Noord-Brabant btw ;-)!
Ceesie/Ceesy van den Bergquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt [ afbeelding ] [ afbeelding ] Hoe heet ze????? [ afbeelding ]
Jamaar dit is het meisje achter de gastquote:
Bestaat nietquote:
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraagquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dit is het meisje achter de gast
30 oktober 2012 nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraag
Maar evengoed dankjewelquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar soms ook leuke meisjes achter de gasten hoor! Vooral ook op aanvraag
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef broccolitaart het volgende:
Je bent een freak :\
Nou je zult nooit met mij over de straat lopen! Nooit!
Dus als je iemand op tv ziet en denkt 'dat is wel een leuk meisje' ben je wanhopigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |