Ja, maar die ik heb gespot ziet er zo schattig uitquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
Nouquote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef Tropanzia het volgende:
Die 2 wat er voor zitten vind ik veel leuker.
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarquote:
Een penis.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
Doe normaal....quote:
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, maar ik voel mij op de 1 of andere manier aangetrokken tot haarDat heb ik bij de andere 2 niet
Ze heeft iets speciaals
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
Ja, dat is wel lief.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk hoe lievvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
True, maar dat is niet altijd positief he.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt, die anderen zijn standaard tutjes waar er in nederland nog een miljoen dubbelgangers van rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |