Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Moet ik toch even reageren, want ik heb het idee dat ik ze alle 3 ken.
Klik
Volgens mij is dit haar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijn
Het is eigenlijk niet netjes om haar foto op Fok! te zetten maar ik denk dat dit haar is idd!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Moet ik toch even reageren, want ik heb het idee dat ik ze alle 3 ken.
Volgens mij is dit haar.
Dat is wat anders dan iemands profielfotoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt zzelf ook haar stills/foto op fok gezet?
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk hoe lievvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das niet liefquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef VDSN het volgende:
jullie gaan trouwen, ik heb er over gedroomd vannacht.
Het is wel de waarheid, leer ermee om te gaanquote:
Dat is niet waar!!! Ze heeft geen paardenbek!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid, leer ermee om te gaan
Neequote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Voszje het volgende:
Oh, wat skattig. Maar inderdaad, is er al contact?
Ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef Henno het volgende:
Ik weet wat TS bedoelt, die links en rechts hebben een te hoog bimbo gehalte, en die in het midden is het schattige buurmeisje zeg maar. Moet je eens kijken hoe die andere twee eruit zien als ze hun plamuur van hun gezicht af hebben geveegd
Nah, wat flauw! Wil diegene die haar kent even een berichtje naar Nikonlover sturen, aub? Dan hebben we misschien wat meer sensatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef Nikonlover het volgende:
NeeDegene die haar kent stuurt mij geen berichtje
Zelfs met make-up hebben ze allebei een grof gebouwd mannenhoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef Henno het volgende:
Ik weet wat TS bedoelt, die links en rechts hebben een te hoog bimbo gehalte, en die in het midden is het schattige buurmeisje zeg maar. Moet je eens kijken hoe die andere twee eruit zien als ze hun plamuur van hun gezicht af hebben geveegd
Ik heb nog steeds geen contact met haarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nah, wat flauw! Wil diegene die haar kent even een berichtje naar Nikonlover sturen, aub? Dan hebben we misschien wat meer sensatie.
Niemand die mij kan helpen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar
Wat een kutkickquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar
Waarom achtervolg jij mij overal?quote:
wtf, ben je me an het stalken of zo?quote:Op zondag 17 november 2013 20:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom achtervolg jij mij overal?
Lijkt mij eerder andersom, sukkeltjequote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf, ben je me an het stalken of zo?![]()
wtf, ga je maagsapgorgelende slet een vuist in d'r bloedende anus stoppen, mafkeesquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder andersom, sukkeltjeTR gemacht ivm stalking!
qftwquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf, ga je maagsapgorgelende slet een vuist in d'r bloedende anus stoppen, mafkees
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |