Van mijn schatje?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Afwerking van der gezicht/ botstructuur.
Een lief, schattig, gezellig slim en leuk meisje waar je diepgaande gesprekken mee kunt voerenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee van die andere.
Snap echt niet wat je in haar ziet, maar goed.
[..]
Wat
Ik ben niet wanhopig opzoek naar haarquote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Der_Profi het volgende:
Die blonde vind ik ook het knapste van het stel.
Betekent niet dat ik het normaal vind dat je zo wanhopig op zoek gaat naar haar![]()
Hoe denk je met haar in contact te komen?
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.quote:
Maar bij die meisjes voel ik geen klikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.
Maakt dat wat uit dan? Bij haar voel ik een klikquote:
Ja? Wat is daar mis mee?quote:
Neequote:
Ook al zo'n lelijkerd.quote:
Je bent zelf lelijk....quote:
Dit dusquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Bij haar voel ik een klikmaak ik misschien wel kans
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?quote:
Jij bent triestquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
En waar slaat dit op?quote:
Er zijn twee opties:quote:Op maandag 11 maart 2013 07:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?
[...]
fijnquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:17 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Er zijn twee opties:
1. Een volgende stap zetten;
2. Met deze onzin stoppen en verdergaan met je leven.
You choose.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |