Van mijn schatje?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Afwerking van der gezicht/ botstructuur.
Een lief, schattig, gezellig slim en leuk meisje waar je diepgaande gesprekken mee kunt voerenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee van die andere.
Snap echt niet wat je in haar ziet, maar goed.
[..]
Wat
Ik ben niet wanhopig opzoek naar haarquote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Der_Profi het volgende:
Die blonde vind ik ook het knapste van het stel.
Betekent niet dat ik het normaal vind dat je zo wanhopig op zoek gaat naar haar![]()
Hoe denk je met haar in contact te komen?
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.quote:
Maar bij die meisjes voel ik geen klikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik je daar gelijk in geven. Dit zijn meisjes die je dagelijks in het OV, school/uni en de kroeg ziet. Kijkt er een of andere fapmongool een keer tv, wordt er gelijk een topic over geopend.
Ook al zo'n lelijkerd.quote:
Dit dusquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Bij haar voel ik een klikmaak ik misschien wel kans
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?quote:
Jij bent triestquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik geef je wel gelijk. Ze ziet er wel leuk uit. Niet standaard en daar hou ik wel van
En waar slaat dit op?quote:
Er zijn twee opties:quote:Op maandag 11 maart 2013 07:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik een volgende stap moeten zetten?
[...]
fijnquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef Meloewa het volgende:
vind die linker met bruin haar leuker en die rechter ook
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:17 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Er zijn twee opties:
1. Een volgende stap zetten;
2. Met deze onzin stoppen en verdergaan met je leven.
You choose.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |