Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lelijke pony?K vind t juist wel wat hebben
Je hebt geen smaak
De meisjes links en rechts zijn nepquote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef skippy22 het volgende:
.
[..]
Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De meisjes links en rechts zijn nepde middelste is een schatje ♥
Watquote:
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?quote:
Heel leuk hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?
Wat is er niet leuk aan haar dan?quote:
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan haar dan?
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppen
Nou veel plezier met haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis mee
Dankjewel maagdelijke skippy22quote:
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.
2. Als dit onzin is kun je het hele forum wel opdoeken.... Ik mag toch wel melden dat ik een leuk meisje heb gespot en zeggen dat ik het jammer vind dat ik haar niet beter kan leren kennen?
1. Dat was een troll, dat lijkt me duidelijk....quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?
2. Het gaat erom dat je er zélf niet meer mee bezig bent (anders ga je wegkwijnen) Je hebt gelijk als erom gaat dat dit één van de normalere topics van FOK! is...
dm haar 06 a sahbiquote:
Voor jou misschien nietquote:
Ik wil jouw gezicht wel goed afwerken hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Afwerking van der gezicht/ botstructuur.
Internetquote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
[ afbeelding ]
hahah...quote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Doodloper het volgende:
Dat kapsel
[ afbeelding ]
die linker niet knapper vinden
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
[ afbeelding ]
Nee, ik ben serieus! Wat het is weet ik niet maar ze heeft iets aantrekkelijksquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef Pastapipos het volgende:
TS is gewoon aan het trollen dat hij haar boven die 2 mooie meiden verkiest ?
Lul, dankzij jou schoot ik in de lach en maak ik het halve huis wakker.quote:
Die schele die daar weer linksachter zit.quote:
Als je er n topic over opent met screenshots en al wel ?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Dus als je iemand op tv ziet en denkt 'dat is wel een leuk meisje' ben je wanhopig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Peachcore het volgende:
De middelste heeft een mooier, fijner gezichtje dan de andere twee. Alleen jammer van dat kapsel... Met wat langer haar en zonder pony zouden fokkers niet zo kankeren
Mensen die zeggen dat links en rechts mooier zijnDe linker heeft een mannenkaak en de rechter is een en al man
Die zwarte wenkbrauwen
Je bent zelf een droeftoeterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:38 schreef hoink581 het volgende:
Je bent toch wel een droeftoeter op vrouwen gebied hoor, Nikonlover.
Homo's die vies zijn van gmilfs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Lion013 het volgende:
Die leuke meisjes in het DWDD-publiek leiden soms erg af ja
Gisteren echter zaten er alleen vrouwen van 50+ in het publiekdat was ook niets.
Even op Facebook gekeken, en dat meisje was inderdaad 30 oktober daar aanwezig samen met 2 die ik ook herken daar.quote:
Nou willen we natuurlijk weten... Is ze single?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:15 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Even op Facebook gekeken, en dat meisje was inderdaad 30 oktober daar aanwezig samen met 2 die ik ook herken daar.
100% match dus, haha.
Stuur dit topic door xDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Moet ik toch even reageren, want ik heb het idee dat ik ze alle 3 ken.
Klik
Volgens mij is dit haar.
Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Klik
Volgens mij is dit haar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm volgens mij moet dit dan jouw profiel zijn
Het is eigenlijk niet netjes om haar foto op Fok! te zetten maar ik denk dat dit haar is idd!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Kuhly het volgende:
Volgens mij is dit haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |